Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalassa ruumiita syönyt kissa oli riutunut ja hylätty. Nyt kissa on saanut uuden kodin

Vierailija
07.06.2024 |

Kissa oli päässyt sairaalan väliaikaisiin tiloihin, jossa säilytettiin vainajia. Se oli henkensä pitimiksi syönyt ruumiita.

Kissa oli hyvin laiha ja aliravittu, kärsi suolistovaivoista ja tarvitsi myös tehokasta loishäätöä. Ruoka onneksi maittoi sille alusta asti, eikä huono ravitsemustila ollut ehtinyt tehdä peruuttamatonta tuhoa esimerkiksi maksalle.

Aro kertoo, että hylätystä kissasta tuli jo Hesyllä ihmisystävällinen.

Sillä on toivon mukaan edessään lokoisa loppuelämä kotikissana nykyisessä kodissaan, Aro toteaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vantaalla-sairaalassa-vainajia-syon…

Tällä tarinalla oli onnellinen loppu. Ja samalla opetus sairaalalle, pidetään ne ruumiit lukkojen takana. 

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä menee lujaa yli tuo kissan inhimillistäminen..

Tiedätkö, olet mieleltäsi vinksahtanut. 

Vierailija
122/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pälli tuo katti onkaan ollut? Eikö jumalauta kissa osaa hiirestää! Myyriä, rottia sun muita. Sen sijaan menee ruumishuoneelle järsimään ihmisen ruumista! Nappi ottaan tuolle pöljälle elukalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden videoiden laittaja ja ylänuolia antavat: saattaa olla merkki psykopatiasta että nauttii eläinten kiduttamisesta tai sen katselemisesta. 

Olen ylläpidolle laittanut viestiä, toivottavasti saavat lähettäjän selville ja tämä sairas mieli pääsisi hoitoon.

Soita vielä poliisi! 😆🤣

Vierailija
124/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä menee lujaa yli tuo kissan inhimillistäminen..

Samaa mieltä. Käsittämätöntä inhimillistämistä niiltä jotka olisivat vaatineet kissan lopettamista ja kuvittelevat sen ajattelevan kuten ihminen.

Vierailija
125/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei syö. Jos emäntä/ isäntä kuolee, löytyy koira vierestä makaamasta. Kuolleena. Ja emäntä/isäntä koskemattomana. Kissa on aika ällöttävä eläin. Aivoton.

Vierailija
126/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että onko se kissa voinut saada mitään tauteja niistä kuolleista. Ihminen ei ole erityisen puhdasta ravintoa.

Vierailija
127/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisvihaa arvostaa eläimiä? Mitään eläintenkiduttajia en arvosta mutta se ei kohdistukaan koko ihmiskuntaan vaan ihan persoonapiirteisiin. Eivät ne ruumiit enää mitään tunteneet eivätkä tienneet, ei varmaan tuntunut hyvältä omaisista kuulla mitä oli tapahtunut mutta kukaan normijärkinen ei ala kissaa syyttämään ja sille rangaistusta vaatimaan. Ihmiset mokasivat, ei kissa.

Vierailija
128/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa vaan jos joku kerta kaadutte ja lyötte päänne ja virutte hengettömänä kotona niin kissanne käyttää tilaisuutta hyväkseen. Onko kiva elää tuollaisen eläimen kanssa?

Minä en ota kissaa, tuo on suurin syy. Jos saisin vanhempana vaikka sydärin, niin kissa alkaisi syödä minua, mutta koira ulvoisi kunnes apu tulisi.

Vierailija
129/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähän säälittävää kun joku pienisieluinen miesraukka pelkää kissoja.

Kuka mies? 

Tuo tappovideoiden spämmääjä on mies. Tosin on täällä sadistisia naisiakin. Olihan se Lutu-kissan sieppaajakin nainen, semmonen pyylevä psykopaatti.

Vierailija
130/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa vaan jos joku kerta kaadutte ja lyötte päänne ja virutte hengettömänä kotona niin kissanne käyttää tilaisuutta hyväkseen. Onko kiva elää tuollaisen eläimen kanssa?

Minä en ota kissaa, tuo on suurin syy. Jos saisin vanhempana vaikka sydärin, niin kissa alkaisi syödä minua, mutta koira ulvoisi kunnes apu tulisi.

Sinulle ei tulla ikinä antamaan mitään eläintä.

Vierailija
131/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo vaikka kuinka paljon yli yhdeksän! Menkääs tädit nukkumaan.

Saatte lukea pikku pätkän Tommi Kinnusen uusinta romaania, jos se teillä jo on. Kovin pitkät varausjonot kirjastoissa, harvoilla on. 

Vierailija
132/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannibaali kissa.

Onkohan se nimetty Virpiksi :( aika spooky kissa. 

Vierailija
133/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on jo vaikka kuinka paljon yli yhdeksän! Menkääs tädit nukkumaan.

Saatte lukea pikku pätkän Tommi Kinnusen uusinta romaania, jos se teillä jo on. Kovin pitkät varausjonot kirjastoissa, harvoilla on. 

Mene sinä katsomaan levottomat elokuvaa, niinkuin teit nuoruudessasi haarat märkinä.

Vierailija
134/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pälli tuo katti onkaan ollut? Eikö jumalauta kissa osaa hiirestää! Myyriä, rottia sun muita. Sen sijaan menee ruumishuoneelle järsimään ihmisen ruumista! Nappi ottaan tuolle pöljälle elukalle.

Se ei päässyt sieltä kontista ulos. Täysin varmasti olisi lähtenyt jos olisi voinut.

Vierailija
135/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sitä apua ei tule koiran ulvonnasta huolimatta, niin koira alkaa miettimään omaa selviytymistään ja syö nälkäänsä sen mitä on saatavilla...

Vierailija
136/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiita söi oikeasti rotat, ei kissa. Kissa oli hätävalhe, ettei kuulostaisi niin kamalalta.

Kissa oli mennyt sinne niitä rottia jahtaamaan, mutta rotat olivat syöneet ja järsineet ruumiita.

Vierailija
137/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kovin vaikea etsiä tietoa eläimistä jotka tap..pavat huvikseen, siitä vaan lukemaan https://www.ranker.com/list/animals-that-hunt-for-sport/laura-allan   ja https://en.wikipedia.org/wiki/Surplus_killing   Karhu on siitä kusipää että tap...paa vaikka ei oikeasti olisi mitään syytä, kun sillä vain "napsahtaa" Hän on niin haavoittuvainen lol. Minkit tekevät mittavaa tuhoa esim kanaloissa, saattavat lah data koko lauman. 

Teinien kannattaisi oppia eikä aina jänkätä vastaan, nämä eivät ole mitään mielipideasioita. 

Ei voi tietää onko se huvi vai onko joku eläimen mielestä rationaali peruste. Ihmisestä tietää että on huvia.

Vierailija
138/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei tulla ikinä antamaan mitään eläintä.

Antamaan? Ihan olen ostanut ne kuten muutkin eläimiä hankkivat ihmiset. Koirat, kolme ihanaa, älykästä ja uskollista perheen ystävää, on hankittu kahdesta eri kennelistä ja lampaan ystäväni lampolasta, kanat olen hakenut maatiasrotuja kasvattavalta tilalta ja hevonen on päässyt eläkkeelle meille.

Ja totta kai meillä on myös tallikissa, mutta se pysyy ulkona tai tallissa.

Vierailija
139/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden videoiden laittaja ja ylänuolia antavat: saattaa olla merkki psykopatiasta että nauttii eläinten kiduttamisesta tai sen katselemisesta. 

Olen ylläpidolle laittanut viestiä, toivottavasti saavat lähettäjän selville ja tämä sairas mieli pääsisi hoitoon.

Poliisi voisi tuon videoiden lähettäjän tutkia. Ihan hyvin voi toteuttaa kissanrääkkäys-fantasiaa netin ulkopuolellakin.

Olihan se valkeakosken tyyppikin kirjoitellut foorumeilla ennen tekoaan.

Vierailija
140/150 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sitä apua ei tule koiran ulvonnasta huolimatta, niin koira alkaa miettimään omaa selviytymistään ja syö nälkäänsä sen mitä on saatavilla...

Kissalla ei ole keinoa herättää huomiota eikä useimmat ymmärrä erilaisia ääntelyjä tai eleitä.