Olisko kranssi tyylikäs tukkamalli?
Olen päältä kaljuuntuva mies. Sivuilla kasvaa vielä hyvin tukkaa. Ajattelinkin, että mitä jos leikkaisin päältä kokonaan kaljuksi ja jättäisin sivuille sellaisen kranssi mallisen tukan, eli myös tukkakranssin alapuolelta kaikki pois. Olisiko tyylikäs kesätukka?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Spede!
Mitä tarkoitat?
Ap
En oikein hahmota millaista kampausmallia tarkoitat. Ajele kokonaan kaljuksi, se on miehekäs ja seksikäs, ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
En oikein hahmota millaista kampausmallia tarkoitat. Ajele kokonaan kaljuksi, se on miehekäs ja seksikäs, ihan paras.
https://pixabay.com/fi/vectors/st-francis-fransiskaanimunkki-assisi-570…
🤡👴🏻
Sen verran tullut posia, että taidan kokeilla kranssi/tonsuuri tyyliä. Saahan sen sitten ajeltua kokonaan pois jos näyttää ihan läpältä. Lisämauste tulee kun mulla on kihara tukka, siis se mikä kasvaa vielä. Siksi kutsuin tyyliä kranssiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai petolinnun persetukka?
Haista vi*tu!
Ap
Ai sinun, nuuh, nuuh, onko jäänyt peffa pyyhkimättä, kun haiskahtaa paska tänne asti?
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tullut posia, että taidan kokeilla kranssi/tonsuuri tyyliä. Saahan sen sitten ajeltua kokonaan pois jos näyttää ihan läpältä. Lisämauste tulee kun mulla on kihara tukka, siis se mikä kasvaa vielä. Siksi kutsuin tyyliä kranssiksi.
Ap
Niin sitä pitää, hyvä! Ties vaikka olisit uusi trendsetteri.
En jättäisi pelkkää kranssiin. Kasvata kunnon saksalaistyyppiset kalapuikkoviikset ja yhdistä ne tarkasti rajatun poskiparran/pulisonkien kanssa kranssiin. Näin saat tyylikkään pään ympäri kiertävän kampauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on tasan 2: mene luostariin tai Turkkiin.
Jos et halua parisuhdetta, ryhdy munkiksi kun tonsuuri on jo valmiina.
Jos haluat parisuhteen, tarvitset hiustensiirto-operaation, joka on Turkissa halvempi luin Suomessa.
Hieno on ja sen voipi myös letittää kranssiksi sitten siihen pään ympäri, kun jätät tarpeeksi pitkän tukan. Sillä tukalla voit olla vaikka morsian.