Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tatuointeja. Selittäkää!

Vierailija
07.06.2024 |

Miksi joku ihminen haluaa vaikkapa käteensä kuvan pääkallosta, jonka silmäkuopissa kiemurtelee käärme? Siis... onko se jotenkin rajua, tai hienoa? Tai haluaako tämä ihminen jotenkin säväyttää mummoja, että "onpas siinä tytöllä pelottavan näköinen kuva kädessä!" Eikö tällaisen kuvan kantajalla koskaan tule sellainen olo, että onpas loppujen lopuksi aika lapsellinen kuva?

Tai miksi joku haluaa jonkun "matkamuiston" ihoonsa jostain reissultansa? Miksei vaan laita taulua tai valokuvaa seinälle tai osta matkamuistoa kirjahyllyyn? Muita ihmisiä ei kiinnosta v....uakaan muiden rodoksen-reissut vuonna 2003 tms, joten miksi sellaista pitää jotenkin julistaa omalla iholla?

Tai vaikkapa lasten syntymäpäivät, ihossa? Eikö niitä muuten muista? Kyllä minä ainakin muistan. Vai onko tämä nyt joku tapa ilmaista, että "tykkään lapsistani niin paljon että töhersin niiden syntymät mun käteen"?

Tai miksi joku haluaa hämähäkin kuvan ihoonsa? Harva kuitenkaan niistä hämiksistä oikeasti tykkää. 

Tai joku oma "motto" tms mietelause. Mikse vaan laita sellaista taulua vaikka makuuhuoneen seinälle? Edelleen: muita ihmisiä ei kärpäsen pierun vertaa kiinnosta teidän motot ja sloganit. 

Niin, miksi, selittäkää! Epäasialliset vastaajat voi jättää vastaamatta. 

"Mulla on oikeus koristella itseäni jos haluan" ei nyt ole tähän haettava vastaus. 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lampaitten hommia, muotioikku, kun yksi ensin tekee, niin toiset matkii perässä. Pitkän ajan terveysvaikutukset ei ole tiedossa. Suurin osa on rumia. Vuosikymmenet sitten tupakan sanottiin olevan hyväksi terveydelle. 

Tämähän se. Kuvittelevat töherryksineen olevansa niin uniikkeja ja massasta erottuvia. Päinvastoin, nykyään erottuvat ne, joilla ei ole tatuointeja. 

Oletko samaa mieltä kaikista muistakin ulkonäkövalinnoista? "Kyllä se kuvittelee keltaisen paitansa kanssa olevansa niin uniikki"

Onko mielessäsi käynyt, että ihminen saattaa tavoitella sellaista ulkonäköä, josta itse pitää? Kaikilla ei ole samanlainen maku.

Vierailija
42/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kerta kaikkiaan ymmärrä hiusten värjäystä / lävistyksiä / korkokenkiä / tekokuituvaatteita / meikkaamista / koruja / pitkiä hiuksia / valkoisia vaatteita. Selittäkää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lampaitten hommia, muotioikku, kun yksi ensin tekee, niin toiset matkii perässä. Pitkän ajan terveysvaikutukset ei ole tiedossa. Suurin osa on rumia. Vuosikymmenet sitten tupakan sanottiin olevan hyväksi terveydelle. 

Tämähän se. Kuvittelevat töherryksineen olevansa niin uniikkeja ja massasta erottuvia. Päinvastoin, nykyään erottuvat ne, joilla ei ole tatuointeja. 

No eikä kuvitella :D wtf

Vierailija
44/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
45/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun hankkia vaikka jonkinlainen elämä niin ei muiden tekemiset kiinnosta noin paljon. 

Vierailija
46/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän heitä vähän yksinkertaisina. Ei tatuoinneissa sinänsä ole vikaa, mutta niiden kantajat ovat melko usein vähän yksinkertaisia.

Vierailija
47/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, mutta syynä ei ole se mitä muut ovat niistä mieltä vaan itse niin välitä niistä. Surullisinta on, jos tatuoinnin ottoakin miettii siltä kantilta miltä se muiden silmissä näyttää ja mitä muut siitä ajattelevat. Miksei tekisi itsestään ja elämästään oman näköistä? Ei tarvisi niin paljon miettiä mitä muut ajattelevat vaan mitä itse ajattelee ja mistä itse tykkää. 

Vierailija
48/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitatuoinnit on hirveitä, varsinkin sleevet jokaisen rimpulan käsivarsissa ja kuviona tietenkin värikästä yrjöä. Oikeat ajatuksella otetut tatuoinnit ovat ihan kivoja. 

Vierailija
49/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan kerta kaikkiaan ymmärrä hiusten värjäystä / lävistyksiä / korkokenkiä / tekokuituvaatteita / meikkaamista / koruja / pitkiä hiuksia / valkoisia vaatteita. Selittäkää! 

Lopulta kaikki lähtee huomiosta. He haluavat huomiota. Huomionhakuisuutta selitellään yhteiskunnassamme niin lukemattomalla eri tavalla. Jokainen jolla on tatuointeja haluaa huomiota. 

Tähän on kuitenkin muutama poikkeus, esimerkiksi arven piilottaminen, tai vanhan huomionhakuisuuden peittäminen.

Vierailija
50/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tajua niin ei sitä kenenkään sulle tarvitse opettaa tajuamaan tai selittää. Koita vaan itse ymmärtää. Jos ei niin ei. Ketään ei kiinnosta sekään ymmärrätkö sinä sitä asiaa vai et. Ei kärpäsen pierun vertaa kiinnosta.

Sen sanon, että rumempaa naista kuin tatuoitu nainen- EI OLE. Enemmän lihava lyllerö kuin itseaiheutettu saatanan rumat tatuoinnit. Nainen niinkuin haisisi bensalle

Vierailija
51/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit = wt

Anteeksi kun sanoin tämän näin selkeästi ja ytimekkäästi.

Vierailija
52/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on huono muisti niin tatuoinnilla voi muistuttaa itseään. Ne voi olla jotain mitä on oppinut elämästä tai vaikka fysiikan kaavakirjasta.

Tai kumppanin nimi. Tai lasten.

Lastensa nimien tatuoinnin ymmärtäisin, mutta mahtaakohan kannattaa kumppanin. Jos elämä yllättäisi ja nyksästä tulisi jossain kohden eksä, saattaisi moinen tatuointi kaduttaa..

Vierailija
53/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettet ymmärrä. En mäkään aina meinaa ymmärtää monia omista kauneuskäsitteistä poikkavia asioita. Opit varmasti joskus ymmärtämään, niin kuin mäkin.

Ja se oma tatuointi, se on muisto mun kuolleesta lapsesta. Ja kyllä, muistan hänet ilman tatuointiakin. Halusin tehdä hänet jotenkin näkyväksi, hän on kuitenkin ollut olemassa. Tatuointi on mulle hyvin rakas ja mua ei kiinnosta pätkän vertaa, mitä mieltä ulkopuoliset ovat siitä.

Vierailija
54/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niinku älykkäitä noi tatuoinnin ottajat kun ne ajattelee syvällisiä ja laittaa päivän mietelauseen ihoonsa.

Vierailija
55/57 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta tatuoiduilta puuttuu hyvä maku, ja tatskat on tehnyt kaverin kaveri, kun se tekee halvalla. Hirveän näköistä. Jos joku yksittäinen kuva onkin nätti, otetaan ympärille sekalainen kokoelma rumia töherryksiä.

Vierailija
56/57 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä iän ikuista tatuoinnit on rumia-diipadaapaa. Et tietenkään ymmärrä miksi joku muu pitää jostain muusta kuin sinä et. Osa pitää tatuoinneista, toiset ei. Osa tykkää kuunnella raskaampaa musiikkia, toiset ei. Osa pitää värikkäistä kukkamekoista, osa tykkää pukeutua mustaan. Osa haluaa laittaa botoxia huuleensa ja laittaa ripsen- ja hiustenpidennyksiä, mitä itse taas pidän aivan typeränä, mutta eipä ole minun asiani heitä arvostella.

Mitä nyt jos vaan ymmärretään, et mieltymyksiä kuin ihmisiäkin on erilaisia eikä muiden asioilla kannata liioin päätään vaivata. Mielipide on kuin p****reikä, kaikilla on sellainen ja se haisee ihan yhtä pahalta. 

Vierailija
57/57 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle pitää mitään selittää?