Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ehdotti (vaatii) että ajaisin alapääni posliiniksi

Vierailija
07.06.2024 |

Uusi miestuttavuus tosiaan muutaman seksikerran jälkeen ehdotti, että miksi en ajaisi koko alapäätäni paljaaksi. On kuulemma kiihottava ja siistimpää niin. Itse olen kokeillut tuota vaan joskus teininä eikä ollut minun juttuni. Mielestäni karvoilla on naisellisempi ja siistimpi kun karvattomana oli hikinen ja muutenkin huono. Jotenkin en halua ajella, edes miehen takia.

Onko teillä muilla, häpykarvat vai posliini? Onko omasta vai miehen halusta niin? 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lienee itsemääräämisoikeus omiin karvoihinsa. Ehdottaa tietty saa, mutta sulla on yhtäläinen oikeus kieltäytyä. Ja jos sun kelpaaminen on karvoista kiinni, mies joutaaki kiertoon

Vierailija
2/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse omista karvoistaan. Ei tarvi ajella toisen takia. Onko miehellä itsellään karvainen alakerta? Ehdota että hän ajaa oman alakertansa ensin. Sano, että hänen kalunsa näyttäisi ehkä hieman suuremmalta. Äläkä sano mitään muuta, vaihdat vain puheenaihetta. Tyyppi saa ajateltavaa.

Näin itse tekisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ajelen ihan mielelläni posliiniksi, jos kumppani siitä tykkää. Eikä toimenpide ole lopullinen, karvat kasvavat takaisin tuossa tuokiossa jos annat niiden kasvaa.

Vierailija
4/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan palstan naisista (tai miehistä) käy brassissa? 

Vierailija
5/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä itsellään karvainen alakerta? Ehdota että hän ajaa oman alakertansa ensin. Sano, että hänen kalunsa näyttäisi ehkä hieman suuremmalta.

No problem. Jos nainen ehdottaisi noin, niin laittaisin shaverin surisemaan saman tien. Alle kymmenessä minuutissa olisin täysin posliini. Sitten palaisimme alkuperäiseen puheenaiheeseen.

T: Mies vm. -72

Vierailija
6/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt paljon vaadittu miehen miellyttämiseksi?

Itse ainakin olisin esim valmis ajamaan rintakarvat tai häpykarvat pois jos naisystävä niin toivoisi. Vaikka on minullakin rajani: en kasvata pitkää tukkaa vaikka hän niin toivoisikin. 

M50

Vierailija
7/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olisin esim valmis ajamaan rintakarvat tai häpykarvat pois jos naisystävä niin toivoisi. Vaikka on minullakin rajani: en kasvata pitkää tukkaa vaikka hän niin toivoisikin. 

M50

Kasvattaisitko kunnon parran jos nainen haluaisi?

Vierailija
8/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut posliini jo yli 10 vuotta. En halua karvoja takaisin enää ikinä. 

Ei kyllä kukaan mies ole valittanut karvattomuudesta. 

Vierailija
9/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista käydä noissa kauneushoitoloissa poistattamassa karvoja. Ei ole rahaa.

Vierailija
10/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät omasta alapäästäsi, karvoineen kaikkineen. 

Vierailija
11/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perus Ladyshaverilla tai höylällä saa kotikonstein myös ihan nätin lopputuloksen. Toki joutuu uusimaan useammin kuin esim. sokeroinnin.

Vierailija
12/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko teillä muilla, häpykarvat vai posliini? Onko omasta vai miehen halusta niin?"

Mitä väliä, mitä meillä muilla on? Vain sillä on väliä, mitä sinä haluat alakerrallesi tehdä tai olla tekemättä. Jos et halua ajella, et ajele.

Vierailija
13/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelipaikoilta sheivaan, kolmiolta en. Näyttäis ihan lapselta ja yli huomenna jo ikävän sänkinen. 

Ja se siistityt karvat on miljoona kertaa seksymmät kuin paljas pimppi. 

Vierailija
14/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sillä on väliä, mitä sinä haluat alakerrallesi tehdä tai olla tekemättä. Jos et halua ajella, et ajele.

Toki on näin. Mutta miksipä ei voisi myös rakkaan kumppanin toiveita ottaa huomioon? Itse ainakin otan.

Ja lisäksi, alapään karvoitus tai karvattomuus ei ole nykyään sellainen juttu jota esim. tarvitsisi häpeillä uimahallissa tai kylpylässä. Eli yhtä hyvin voi mennä em. paikkoihin millaisilla karvoilla vain, ketään viereisessä suihkussa tai lauteilla ei asia hetkauta.

Vierailija
15/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaminen on taas "vaatimista", joo...

Vierailija
16/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan posliiniksi alapään. Olen mies. Ei ole naiset valittaneet. Pidän myös siitä, että nainen sheivaa.

Vierailija
17/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeroida voi myös itse. Sheivaaminen ja sänki on saatanasta. 

Vierailija
18/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei halua ottaa suihin, koska menee karvoja suuhun. Itseäni ei hänen karvoituksensa haitannut, mutta nykyisin hänellä on poslari. Tykkäsin loppujen lopuksi eniten kiitoradasta, se oli seksikäs, kun se osoitti huolepitoa puutarhasta. Ei meillä pihassakaan ole nurmikkoa kokonaan pois ajettu, miksi sitten pillusta?

Vierailija
19/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Itse olen sen verran karvainen että se on mun miehekkyyden mittari . Naapurin vanhempi nainenkin kehui jossain yhteydessä miehiseksi mieheksi kun tein töitä ilman paitaa pihalla . Ja muutenhan se on alfamuija omalle miehelleen ja pojilleen että käy miehiä vähän sääliksi . Tokikaan karvoja en pidä naapurin muijan mieliksi mutta en niitä nyt poiskaan ala ajamaa .

Jos joku valittaa karvoista niin saapi mennä sitten muita miehiä etsimään . Itse en liioin koskaan ole vaatinut että naisen pitää olla posliini.  

20/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun alapää,sun karvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän