Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ehdotti (vaatii) että ajaisin alapääni posliiniksi

Vierailija
07.06.2024 |

Uusi miestuttavuus tosiaan muutaman seksikerran jälkeen ehdotti, että miksi en ajaisi koko alapäätäni paljaaksi. On kuulemma kiihottava ja siistimpää niin. Itse olen kokeillut tuota vaan joskus teininä eikä ollut minun juttuni. Mielestäni karvoilla on naisellisempi ja siistimpi kun karvattomana oli hikinen ja muutenkin huono. Jotenkin en halua ajella, edes miehen takia.

Onko teillä muilla, häpykarvat vai posliini? Onko omasta vai miehen halusta niin? 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehenä tekisin tuossa tapauksessa näin;

Nainen pyytää nuolemista - ei ole mun juttu

Kosketa minua sieltä - en voi edes sinun takia, ei ole mun juttu

Minuutissa rojut ränniim ja nukkuu. Nainen kysyy entäs minä - ää ei ole mun juttu, kokeilin teininä. Tee kuten tahdot ja uneen.

Oikeassa elämässä tekisin naiselle mitä tai mistä hän pitää tai haluaa. Tässä ole kyse kuin "en varmasti tee" periaate naisesta, jollaisia kannattaa yrittää välttää kaikissa olosuhteissa.

Vierailija
42/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelma on ratkaistu sopimalla että minä saan trimmailla vaimon puskan miten haluan. Välillä mennään posliinilla, välillä kiitoradalla ja välillä tuuheammalla pensaalla. Ei vaivaa vaimolle ja mukavaa puuhaahan tuo on. Toimenpiteen loppuhuipentumakin on yleensä erittäin miellyttävä.

/JiiPee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella lienee itsemääräämisoikeus omiin karvoihinsa. Ehdottaa tietty saa, mutta sulla on yhtäläinen oikeus kieltäytyä. Ja jos sun kelpaaminen on karvoista kiinni, mies joutaaki kiertoon

Ei olla kun ma sanoa mita saa olla!

T: Abdullah

Vierailija
44/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tismalleen samaa osastoa kuin;

- Voisit käydä pesulla. 

Nyt se vaatii minua tekemään jotain josta en pidä.

- En käy pesulla. Teininä kokeilin, en tykännyt. Jos en Chewbaccan näköisenä ja hajuisena kelpaa, niin sika on mieheksi.

Kipinkapin valittamaan vauvapalstalle. Taistet vastaan ennemmin henkeen ja vereen. Vielä kun saisi yläpeukkuja toisilta karvaisilta ja ylipainoisilta AV mammoilta. Sinä sitten illalla voimaantuneena puhiset naama punaisena miehen edessä

- Siellä sanottiin, ettei minun pidä suostua mihinkään mitä en tahdo.

Ainoa oikea vastaus mieheltä tähän olisi

- Näin tosiaan on. Kenenkään ei pidä suostua mihinkään mitä ei tahdo. Tästä eteen en auta sinua taloudellisesti, henkisesti tai ruumiillisesti missään enkä milloinkaan. Minä lähden nyt ja takaisin en tule.

Sillä ei tämä ole mikään pakotettu peppuseksi tai joku muu, joka fyysisesti sattuisi tai olisi edes vaativaa. Karvat ajellaan suihkussa käydessä aivan automaattisesti.

Vierailija
45/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa ehdottamisessa on? Nykyisellä naisellani oli suhteen alussa sellainen kunnon pehko, ja kyllä itsekin ehdotin hänelle, että tykkäisin jos ajelisit karvoja enemmän. Kun kysyi kuinka paljon, sanoin että puolestani vaikka kaikki mutta mikään pakko ei ole. Hän sitten sanoi voivansa kyllä ajella, mutta ei kaikkea pois, koska ei halua käydä saunassa karvattomana.

Lopputulos: muuten nykyään karvaton, mutta hän on jättänyt ylös sellaisen kiitoradan naiseuden merkiksi. Kiitorata tosin on tällä hetkellä niin lyhyt, että ei olla kaukana posliinista enää. 

Vierailija
46/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on mulla. Tykkäisin itsekin posliinista, mutta ei tahdo onnistua. Sokerointi aiheuttaa hiveitä sisäänkasvaneita karvoja (+ mun karvankasvu niin nopeeta, et pitää käydä jatkuvasti) ja sheivaus pitäis tehdä pari kertaa päivässä, tulee näppyjä. Eli joskus herkuksi voisin ajella, mut en jatkuvasti. 

Vierailija
47/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa ehdottamisessa on? Nykyisellä naisellani oli suhteen alussa sellainen kunnon pehko, ja kyllä itsekin ehdotin hänelle, että tykkäisin jos ajelisit karvoja enemmän. Kun kysyi kuinka paljon, sanoin että puolestani vaikka kaikki mutta mikään pakko ei ole. Hän sitten sanoi voivansa kyllä ajella, mutta ei kaikkea pois, koska ei halua käydä saunassa karvattomana.

Lopputulos: muuten nykyään karvaton, mutta hän on jättänyt ylös sellaisen kiitoradan naiseuden merkiksi. Kiitorata tosin on tällä hetkellä niin lyhyt, että ei olla kaukana posliinista enää. 

Ei ehdottamisessa mitään pahaa olekaan. Otsikossa vaan lukee (suluissa) et vaatii. Se ei ole ookoo

Vierailija
48/49 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tismalleen samaa osastoa kuin;

- Voisit käydä pesulla. 

Nyt se vaatii minua tekemään jotain josta en pidä.

- En käy pesulla. Teininä kokeilin, en tykännyt. Jos en Chewbaccan näköisenä ja hajuisena kelpaa, niin sika on mieheksi.

Kipinkapin valittamaan vauvapalstalle. Taistet vastaan ennemmin henkeen ja vereen. Vielä kun saisi yläpeukkuja toisilta karvaisilta ja ylipainoisilta AV mammoilta. Sinä sitten illalla voimaantuneena puhiset naama punaisena miehen edessä

- Siellä sanottiin, ettei minun pidä suostua mihinkään mitä en tahdo.

Ainoa oikea vastaus mieheltä tähän olisi

- Näin tosiaan on. Kenenkään ei pidä suostua mihinkään mitä ei tahdo. Tästä eteen en auta sinua taloudellisesti, henkisesti tai ruumiillisesti missään enkä milloinkaan. Minä lähden nyt ja takaisin en tule.

Sillä ei tämä ole mikään pakotettu peppuseksi tai joku muu, joka fyysisesti sat

Ja siinä kohtaa kaksi kertaa sinua enemmän tienaava nainen sanoo että heihei, muistathan ottaa kaikki tavarasi mukaasi! Mä saan kyllä rahalla ne autoni renkaanvaihdot. Juuri muuta sä et ole täällä tehnytkään

ja hei. Suihkussa käyminen ja häpykarvojen ajeleminen ei oo ihan suoraan verrannollisia. Alapään saa kyllä puhtaaksi, vaikka siellä oliski karvoja

Vierailija
49/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni on ollut kohta 20 vuotta posliini. Itse pyytää säännöllisesti että ajelen hänen sänkensä ja totta kait autan kumppaniani tällaisessa(kin) asiassa. Yleensä n. 99% kerroista on päättynyt siihen että testaan kielelläni työni tulokset. Eikä avokki ole testauksesta kieltäytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi