Nainen, 30-45 miksi et pariudu?
Kommentit (76)
Voi kumpa olisikin. Pariudun vain miehen kanssa joka pystyy vähintäänkin samaan kuin minä :) sitä ihmettä odotellessa.
Parisuhteen pitäisi lisätä elämänlaatuani varsinkin intiimillä (seksuaalisella ja henkisellä) sekä käytännön tasolla. Ei ole tullut sellaista miestä vastaan, jonka kanssa voisin nähdä tuon toteutuvan, ja vielä niin, että mieskin näkisi minut parisuhdekumppanina.
Nettisaiteilta en etsi, hyötysuhde siinä ajankäytössä näyttää niin huonolta. Olen ujo tuntemattomien suhteen. Haluan tuntea toisen ensin kaverina ennen kuin voin kiinnostua.
1. Ei kiinnosta s eksiorjuus
2. Miehet eivät tuo elämääni lisäarvoa
3. Kaikki tarpeeni ovat tyydytetyt
4. Elämäni on tasaista ja hyvää, toisin kuin miesten "osallistuessa" siihen
Eli kysymys on ennemminkin, miksi pariutuisin?
Koska olen ruma ja lihava enkä viitsi nähdä vaivaa asioita parantaakseni.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainoatakaan sen arvoista.
Kyllä olet. Mutta he eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainoatakaan sen arvoista.
Kyllä olet. Mutta he eivät ole sinusta kiinnostuneita.
No sehän on sitten win-win molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
'Parisuhteen pitäisi lisätä elämänlaatuani varsinkin intiimillä (seksuaalisella ja henkisellä) sekä käytännön tasolla. Ei ole tullut sellaista miestä vastaan, jonka kanssa voisin nähdä tuon toteutuvan, ja vielä niin, että mieskin näkisi minut parisuhdekumppanina.
Nettisaiteilta en etsi, hyötysuhde siinä ajankäytössä näyttää niin huonolta. Olen ujo tuntemattomien suhteen. Haluan tuntea toisen ensin kaverina ennen kuin voin kiinnostua.'
Ei minulta tämä, mäkään en tosin nettisaiteilta ole miestä kuunapäivänä hakenut. Suhde on aina astunut elämääni täysin orgaanisesti, luontevasti, ilman pakotetta itseltäni [tai muiltakaan].
Pitkien suhteideni välillä on ollut aina vuosia.
Lisäksi totean:
Kaipuuni yksinoloon on suurempi kuin kaksinoloon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jaksa sinua jyystää pitkään. Mies haluaa pettää sinua eikä mistään seksiorjuudesta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kok
Tässä puhuttiin miehen parisuhteeseen ottamisesta, ei äidiksi tulemisesta. Nämä ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jaksa sinua jyystää pitkään. Mies haluaa pettää sinua eikä mistään seksiorjuudesta ole kyse.
Pikemminkin on kyse siitä haluatko ikuista uskollisuutta ja vangita mies seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämäkin on tiedossa. Miehet ovat polygamisia. Jos miehet noudattelevat eläinvaistojaan niin miksen minäkin? Eläinnaaraat ovat kuuluisia siitä, miten välttelevät koiraita vuosikausia.
Ja sitten jos puhutaan siitä, millaisen siemenen hyväksyisin siittämään itseni. Riski siitä että syntyy poikalapsi, on suuri. Niin miehen pitäisi olla sellainen, jota voin kunnioittaa myös mieheydessään. Elukkamies...? Ööööööööööööööö ei kiitos. Mieluummin selibaatissa ja lapsettomana kuin tuottaisin maailmaan lisää elukkamaisesti käyttäytyviä narsistisia kusipätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin on kyse siitä haluatko ikuista uskollisuutta ja vangita mies seksuaalisesti.
Jos mies kokee monogamian vankilana niin kirmatkoon minun puolestani aivan vapaana kuten muutkin elukat. Mutta ttä parittelisinko APINAN kanssa? No enpä taida.
Olen ruma ja pienitissinen 36 v ikisinkku nainen johon ei (ainakaan tietääkseni) ole koskaan yksikään mies ollut ihastunut, pikemminkin olen miehille kuin ilmaa. Itse kun nuorempana ihastuksiani lähestyin niin aina pakit ja päälle vielä oot ruma tai oot hirveen näkönen haukut päälle. Nykyään en enää edes yritä hankkia miestä.
Vapaana ei ole hyviä miehiä. Enkä edes tavoittele niitä komeita kalsarimalleja. Vaan ihan tavallisiin ukkoihin saa pettyä kerta toisensa jälkeen. Valehtelua ihan kaikesta. Asioiden pimittämistä. Huonoja tapoja ja rumia asenteita.
Ei mulla ole mitään tarjottavaa toiselle parisuhteessa. Enkä oikein usko, että muillakaan on minulle.