Miksi lääkärikeskuksien odotushuoneissa on vain naistenlehtiä?
Kommentit (33)
Olen nähnyt vain kännykkää lukevia asiakkaita, setämiehet haikailee viime vuosisadalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niissä aika usein ainakin tekniikan maailma, Suomen Kuvalehti, joistain löytyy venelehteä ja ihan Kauppalehteä, Hesaria tai muita päivälehtiä.
Jos taas tarkoitat jotain rattojallu-osastoa, niin johtuisko siitä, että näiden "miestenlehtien" sisältö ei sovellu alaikäisille odotushuoneessa istuskelijoiden silmille. Harvemmin missään me naisissa on kai ollut suoraan seksuaalista sisältöä. Mulle ei tule äkkiseltään mieleen miestenlehteä, jonka sisältö soveltuisi kaikille sallittu -osastoon 100 %.
Joku esim. V8-Magazine, Tekniikan maailma, Vauhdin maailma, Tuulilasi, Tieteen kuvalehti, Vene, Erä, Ase ja erä tai Metsästys ja kalastus?
Ei ole lehtiä nykyään odotushuoneissa!
Vierailija kirjoitti:
Naisille löytyy kymmeniä lehtiä, lapsille Aku Ankka ja miehille ei mitään.
Aku Ankat on miehille.
Seura ja Apu on koko perheen lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Kansa vaatii vanhoja jalluja, ja alibeja!
Vieläkö niitä julkaistaan? Eikö kaikki ole jo netissä niin, että saa selata puhelimella.
Minä olen vienyt monesti sinne myös miesten lehtiä, henkilökunta pitää niistä liikaa ja vie ne ilmeisesti kotiinsa.
EIkö sieltä löydy Tekniikan maaimaa? Moottori-lehteä tai jotain muuta Auto-lehteä? Hesaria?
Ap, ota oma lehti mukaan tai hyvä kirja. Mitä valitat täällä? Eikö ole tärkeämpää päästä sinne terveyskeskukseen, kuin valittaa täällä turhista asioista.
Sitten sielläon aina näitä: "Pelkäsin että kadotamme seksuaalisuuden jos otan miehen mukaan synnyttykseen" jäiks juttuja.
Muuun-sukupuolisille Maaseudun Tulevaisuus silmäiltäväksi!