Pyllyn pyyhkiminen ja ralliraidat
Tää aihe voi nyt kuulostaa vitsiltä mutta tää aihe on todellinen ongelma mulle :D
Ensinnäkin kuinka moni teistä käyttää joka p-kerralla käsisuihkua pyllyn pesemiseen? Itse oon meinaa laiska mutta pyyhin pyllyn joka kerta paperilla niin monta kertaa ettei paperiin enää tuu mitään ruskeaa. Siitä huolimatta alkkareihin tulee ralliraitoja enkä tajua että miten?
Ja te jotka käytätte aina käsisuihkua pesemiseen niin miten hoidatte tilanteet kun sitä ei ole saatavilla?
Kommentit (7)
Alushousujen tarkoitus on suojata päällyshousuja eritteiltä.
Pesin ennen aina, mutta kun muutama vuosi sitten vaihdoin alalle, jossa kävellään tosi paljon, suolen toiminta on muuttunut sellaiseksi, että enimmäkseen mitään suttua ei reiän ympärille jää, joten menee monesti pyyhkimälläkin.
Kokeile pestä. Jos sulla pesemisen jälkeenkin jää niitä raitoja alkkareihin, sulla on todennäköisesti suolen toiminnassa jotain häikkää (ummetustyyppistä oireilua) tai sisäinen peräpukama.
Voi hyvä ihme, että tänä päivänäkin on tuollaisia kommentteja. Olen itse syntynyt 60 luvulla, ja jo tuolloin oli äidin ohjeet että kakan jälkeen pestään aina, ja illalla pestään alapää kaikkinensa! Saunassa sitten käytiin kerran, tai kahdesti viikossa, joten alapään pesuohjeet olivat tosi realistisia. Nykyään, alkeellisissa, esim mökki puuvessoissa mulla on aina vauvojen puhdistuspyyhkeitä mukana ja oma roskapss niitä varten. Ihanteellisia myös veneillessä ym.... Ihmettelen myös että miten jälkeen ja varsinkin ennen hellyyden harrastamista hoidatte, siis bideen käyttämättömät henkilöt, puhtaudenne....?
Minulla oli tuota sinappivaivaa, mutta suoleni alkoi toimimaan täydellisesti antibioottikuurilla. Sutjakan liukkaat tavarat tulee eikä paperiinkaan tartu juuri mitään. Saapa nähdä kestääkö tämä tilanne kun kuuri loppui.....
Aina pesu käsisuihkulla. Mökillä pyyhin kosteuspyyhkeellä. Jos ei ole kumpaakaan, niin tarvittaessa kostutetulla vessapaperilla tai sitten vaan kuivalla paperilla niin että puhdas ja kotona sitten pesu.
Jotkut nukkuu ilman housuja, heidän lakanat on aivan paskassa ja muissa eritteistä.
Yök.
Mulla on myös nykyään tämä ongelma.. Kolmekymppiseksi asti ei ollut ongelmia, ei mitään tietoa miksi tilanne on muuttunut. Hy vin vaivaannuttavaa