Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen huono ihminen

Vierailija
07.06.2024 |

Otin eron ihan hyvästä miehestä 25v jälkeen ja nyt on surkea olo. Exällä menee nyt hyvin ilman mua ja mulla menee surkeasti. Muuttui vielä eron jälkeen parempaan suuntaan. Ei huuda tai kiroile enää ja on hankkinut hyvän vartalon. En varmaan koskaan enää saa suhdetta. Tää elämä ei ole kivaa! Onkl muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulin että elämäni muuttuisi paremmaksi eron jälkern mutta ei muuttunut. En edes halua nyt suhteeseen. Haluan vaan olla surkea ja yksin kotona

Ap

Vierailija
2/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosit hyvästä miehestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Yleensä eroa mietitään pitkään ja hartaasti 

Vierailija
4/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosit hyvästä miehestä?

En mä osaa sanoa. Tai osaan. Ei ollut vuosiin läheisyyttä. Kammosin kaikkia miehen lähestymisiä. Meillä oli eri unirytmi. Mies valvoi ja itse nukuin yöt. Hänellä oli liukuva työaika niin pystyi nukkumaan myöhään. Teki etätöitä. Olin vuosia ajatellut ettei mies ole oikea minulle. Hän ei oikein pitänyt huolta itsestään suhteessa. Mutta on nyt muuttunut. Hankkinut vaatteita ja pukeutuu hyvin. Treenasi hyvän kropan. Lisäksi hän suuttui pienistä stressin takia. Kiroili paljon. Mutta nyg ei stressiä enää ja ei kiroile. En oikein voinut hyvin eron aikaan. Mulla mielenterveysongelmia ja mies on tukenut niissä ja ei jättänyt yksin. Mitä minä tein. Tein tosi kurjasti miehelle. En pääse tästä yli ja itkettää. Erosta jo 9kk. Oon yksinäinen ja ei juttu kaveria. Kaipaan läheisyyttä ja parisuhdetta. Meillä olk exän kanssa hauskaa. Nyt ei ole sitä. Ex löytää helposti uudrn kun hyvä työ ja on kunnossa. Mä olen lihava ja eläkeläinen

Ap

Vierailija
5/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä aika keskittyä omaan hyvinvointiin ja sen kehittämiseen. Niin kuin mieskin on tehnyt. Olet eläkkeellä, voit siis vapaasti suunnitella mitä teet. Aloita liikuntaharrastus, panosta mielenterveyteen.

Vierailija
6/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulin että elämäni muuttuisi paremmaksi eron jälkern mutta ei muuttunut. En edes halua nyt suhteeseen. Haluan vaan olla surkea ja yksin kotona

Ap

Et sinä häntä takaisin saa etkä uutta tilalle, jos vellot surkeana kotona. Ala hoitaa itseäsi.

Vierailija
7/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvä aika keskittyä omaan hyvinvointiin ja sen kehittämiseen. Niin kuin mieskin on tehnyt. Olet eläkkeellä, voit siis vapaasti suunnitella mitä teet. Aloita liikuntaharrastus, panosta mielenterveyteen.

Mulla ei varaa tällä hetkellä mihinkään. Olen todella köyhä. Se estää esim maksulliset liikuntaharrastukset täysin

Ap

Vierailija
8/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei varaa tällä hetkellä mihinkään. Olen todella köyhä. Se estää esim maksulliset liikuntaharrastukset täysin

Ap

Liikunnan ei tarvi maksaa mitään. Voit kotijumpata YouTube-treenejä seuraten tai lähteä kävelylle.

Vierailija
9/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Myös kirjasto on loistava paikka. Löytyy kaikkea romantiikan nälkään että mindfulnessiin. 

Vierailija
10/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai sä mietit talouspuolen ennen eroa?

Vierailija
11/11 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai sä mietit talouspuolen ennen eroa?

Mä luulen että mulla oli jonkunlainen mania päällä kun erosin. En siinä miettinyt mitään

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi