Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~MARRASMURUJEN MA-TO KUULUMISET~~

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, just tiistaina kävin löyttärissä, mut en mä sillon huomannu, et ois ollu Nalle Puh juttuja paljoo mitään? Tosin tein aika nopeen katselmuksen, kun noi miehet venas autossa, niin en jääny pitkäks aikaa tonkiin... Täytyy käydä joku kerta uudestaan. Samoten Tampereella kun on Halpahalli, niin siellä on näkyny olevan kans aika kivoja vaatteita, eikä varmaan olis mitään kamalan kalliitakaan. Kun vaan joskus sinne asti pääsis!

Nyt toi kaveri tarttee huomioo...

Vierailija
22/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä meni viime yö taas ihan kivasti ,paitsi että taas herätessä oli sisälämpötila laskenut +19,3 asteeseen ja mua palelee kauheesti.

Muita se ei niinkään tunnu haittaavan että sisälämpö on matala.

Tänään ei ole mitään ihmeempiä suunnitelmissä,ukko menee kurssille ja kaksi vanhempaa lasta kouluun ja olen 2 nuoremman kanssa sitte kotona.

Mutta tässä tämmösiä tälle aamulle nyt aamukahvetta keittään jos sen sais vaikka rauhassa juodakkin.

toivoovauvaa ja neiti 7v + unikeot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 14 astetta pakkasta...saisi jo loppua nämä kelit.

Katsoin, että vauvakuume puolella on jo oma pino marrastoiveille. Viime vuonna kuumeilimme siellä näihin aikoihin myös :-) Niin se aika kuluu...Oli ihan hirveää olla veljenpojan ristiäisissä kun samana päivänä täti yllätti ja sain heittää hyvästit lokakuun toiveille...seuraavasta kierrosta tulikin sitten tärppi ja tässä sitä nyt ollaan ;-)

Vauva nukkui kovin levottomasti aamuyöllä. Koko ajan joko imeskeli nyrkkejään tai sitten yritti saada nenäänsä auki. Siellä oli illalla sellainen räkäkokkare, jota en sitten alkanut liottelemaan pois ja tottahan sen taas aamuyöstä edestäni löysin...no, ei se mitään. Oli ihan hyvä herätä kerrankin aikaisin. Muuten neiti nukkui hienosti viikonloppuna ja eilen illalla nukahti jopa ihan itse omaan sänkyynsä ilman huutoja.

Jep, palailen linjoille vielä myöhemmin, kunhan pinoon alkaa tulla taas elämää...

Kanelisokeri

Vierailija
24/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta olen aamukahvilla. Tosi myöhään tulee nykyisin nukuttua, nukkuminen on niin mukavaa ja aamulla nukuttaa niin hyvin. Näinä aamuina kun kenelläkään ei ole lähtöä mihinkään nukkuminen onnistuukin. Esikoinen ja kakkonen on heränny jo kahdeksalta mutta leikkivät nätisti omassa huoneessaan, joka meidän makkarin vieressä eli kuulen koko ajan mitä siellä tapahtuu. Sitten kun heille tulee nälkä, tulevat herättämään ja sitten tullaan aamupalalle. Kosmo vetelee edelleen sikeitä, yleensä nukkuu ainakin kymmeneen.

mekin nukutaan kosmon kanssa perhepedissä. isommat nukkuu omissa sängyissään mutta yleensä hiippailevat aamulla vähäksi aikaa meidän sänkyyn. Oon joka vauvan kohdalla yrittänyt sitä että jättäisin yksinään omaan sänkyyn nukkumaan mutta nää meidän vauvat eivät siihen ole suostuneet. Enkä kauhean kauan viitsi pikkuista huudattaa, ihan mukavahan se on kun vauva tuhisee yöllä vieeressä. Varsinkin kun kosmo sitten nukkuu koko yön, joskus seitsemän aikaan haluaa syödä ja se onkin sitten helppo juttu kun toinen on vieressä. Ainut harmi on vaan Kosmon nukkumaanmenoaika, yleensä käy vasta n.24 maissa yöunille. Illan aikana otaa muutamia torkkuja mutta ei nukahda kunnolla. Päiväunille hymymies yleensä nukahtaa vaunuihin kun mennään isompien kanssa pihalle tai sitten itsekseen lattialle, jossa ollut jumppailemassa tai omaan sitteriin.

Siivous g:hen vielä vastaus: meillä siivotaan kerran viikossa kunnolla, eli matot ulos,imurointi ja lattioiden pesu, pölyt pois ja vess puhtaaksi. Tavaroiden järjestelyä, keittiön siivousta ja yleistä imurointi siellä missä tarvitaan harrastan päivittäin. Meillä elää kaksi sottapytttylasta ja mies, joka ei ole turhan tarkka siivouksesta, joten siivottavaa riittää. Itse taidan olla välillä liiankin tarkka siivouksen kanssa, olisi vaan niin mukavaa jos paikat olisi aina kunnossa. Silloin kun oltiin kahdestaan paikat kiilsi ja vielä yhden lapsenkin kanssa mutta nyt on pakko ollut tinkiä vaatimuksista. Välillä pakotan itseni hölläämään siivouksen kanssa...

Tulispas juttua, nyt lähden isompien kanssa askartelemaan, josko tuo pakkanen kohta laskisi niin pääsisi piipahtamaan ulkona...

onna

Vierailija
25/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi väsynyt äippä. Tosin ei mitenkään Veetin vuoksi (kundi nukkuu edelleen 10h ilman syöttöjä). Eilen meni aamusta iltaan koiranäyttelyssä. Ai että oli ihanaa mennä ihan YKSIN (no tietenkin Nasun kanssa joka osallistui näyttelyyn) ja sai puhua ihan jostain muusta kuin tutuista kotiasioista. Teki kyllä todella hyvää. Vasta paikanpäällä huomasin miten sitä " omaa" aikaa olikin kaivannut.

Mies oli Veetin kanssa kotosalla ja hyvin oli mennyt. Kundi ilmeisesti piti isänsä seuraa sen verran väsyttävänä, että nukkui 3.5h päikkärit. Mies oli oikein mennyt kurkkimaan hengittääkö vielä kun oli ollut ekat 2h hipihiljaista makkarissa. Kiva että isätkin välillä huolehtivat " turhaa" :)

MA ja Veeti kohta 3kk

Vierailija
26/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari viime yötä poika pyöriny jotenkin hassusti, kun vaipat roikkuu puolitangossa! Onneks se ei yleensä yöllä kakkaa... Oliskin hauska siivota sitä lajia sängystä... Ekana yönä oli Dailyn vaipat ja aattelin, et ne ei vaan pysyny. No sit löysin kaupasta Pampersin housuvaippoja, jotka on alkaen 8 kilosta. Ja ne näyttikin ihan sopivilta päällä. Mut ne oli nyt aamulla valunu ihan samalla lailla! Mulla on nyt yks Libero tuolla odottamassa, et laitan sen ens yöks, ja katon käykö senkin kanssa vielä samallalailla! Onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa!?

Sitten pientä G:tä tässä virittelen taas... Eli mikäs vaatekoko on tällä hetkellä? Meillä on vielä ollu 60, mutta se tahtoo olla jo aikas kiree. Huomasin vaan, et mulla ei oo paljoo isompia bodeja tolle ukolle! Potkareita ja housuja on kyllä ja niissä on vielä kasvun varaa, mut tosiaan bodit rupee käymään vähiin, mitkä mahtuu. Eli meillä tarvis siirtyä ainakin kokoon 62, ellei jopa jo 68!

Mut nyt se hermostuu tuolla sitterissä kököttelyyn! Pitää mennä viihdyttään tai jotain... :)

Vierailija
27/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on ensimmäinen nuhansa. Ei mikään paha nuha, mutta neiti on niin herkkänenäinen että alkaa huutaa kuin syötävä aina kun pyyhin räkää nenästä. Mitään niistäjää en ole yrittänytkään käyttää, huutaisi varmaan vielä kauheammin.

Kyyneleitä on myös jo tullut, ja kun huutaa kiukkuisena tukkoisesta nenästään niin kyyneleet vielä tukkivat nenää lisää.....

On nukkunut kuitenkin entiseen malliin,nuhasta huolimatta, eli nukahtaa n 21 aikoihin (ihanaa kun ei enää valvo keskiyöhön), nukkuu 7-8:aan, mutta herää syömään n. 3h välein.

Yösyömisiä olen miettinyt, varmaan osa syöttökerrosta aivan turhia. Minä olen vain niin herkkäuninen että herään ensimmäiseen ähkäisyyn ja liian herkästi nosta lapsen rinnalle ja syötän (en jaksa odottaa 15 min, nukahtaako itsestään vai tarvitseeko syöttää). Jos maltan valvoa ja kuunnella ähinää niin vauva saattaa aivan hyvin nukahtaa uudestaan syöttämättä. Pojat aikanaan siirsin omaan huoneeseen juuri tästä syystä, niin kuulin vasta kun itkivät, en kuullut pieniä ähinöitä. Nyt ei vaan vielä hennoisi siirtää omaan huoneeseen....

Vaipppoina meillä Pampers New Baby koko 3, ja nekin välillä roikkuvat puolitangossa aamulla....

Mari ja Sofia 2.5 kk

Vierailija
28/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on kans nyt käytössä jo 62cm ja 68cm vaatteet.

Onneksi niitä on jo tullu haalittua pojan kaappiin.

Torstaina sit näkeekin pojan todellisen mitan kun on taas neuvola.

Vierailija
29/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joelaa:

Meillä on myös 50-62cm vaatteet alkaneet kinnata huomattavasti. Lähinnä jalkaterät eivät riitä pituudeltaan ja samoin potkuhousujen selkäosa ja olkaimet alkavat olla jo niin kireitä, että on ollut pakko ostaa 68cm vaatteita. Vaatteet kutistuvat ilmeisesti pesuissa niin paljon, etteivät nuo senttikoot enää riitä.

Hirvittävän isolta vonkaleelta tämä meidän pikkkuinen jo tuntuu. hoitopöydän alustasta ei jää pituussuunnassa kuin kolmisen senttiä siitä että jalat alkavat kohta repsottaa sen yli ;-)

Kanelisokeri

Vierailija
30/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari-69, olen ihan samaa tuosta yöähinästä ajatellut, että jos jaksais niin vois yrittää sitä kauemmin kuunnella. Mutta en jaksa :) Enkä toisaalta halua, että miehen unikin kärsii, sen pitää kuitenkin jaksaa töihin aamulla. Ja sitten vielä se, että meillä tyttö usein löytyy mun kainalosta, joten siinä unen pöpperössä ei usein käy mielessä kuin nostaa paitaa kun pienikin ääni kuuluu... Toisaalta itselleen tässä kuoppaa kaivaa, mutta toisaalta kun tää on meidän viimeinen vauva, niin itsekin haluan mahdollisimman paljon imeä läheisyyttä ja vauvantuoksua :) Joten syököön vaikka koko yön... Kyllä se touhu viimeistään vuoden ikäisenä laitetaan loppumaan.

Vaatekoko, meillä 68-senttiset käytössä. Ihan pari 62-senttistä isokokoista bodya käy ja samoin parit 62-senttiset puolipotkarit. Tytön viimeiset mitat 2 viikon takaa oli 63cm/6,6kg.

Tissit täynnä nykyään koko ajan kun jouduin lopettamaan maidon luovuttamisen, päivällä kun tyttö saa kohtalaisia tissiraivareita ja tykkää eniten syödä makuultaan, siinä ei oikein onnistu samalla lypsää toista rintaa ja pumpulle en heru ilman vauvan yhtäaikaista syömistä. Hassua, että vaikka tosiaan en saa pumpulla mitään ulos (tai no tulee muutama kymmenen milliä, mutta syötön yhteydessä toisesta rinnasta 2dl...), niin silti tuo lypsämättömyys heti näkyy ja tuntuu tosissaan! Jospa tää tästä tasoittuu. Pe aamuna viimeksi lypsin.

Mutta eipä nyt muuta, mukavaa pakkasviikkoa kaikille!

Marrastoive

Vierailija
31/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipoista.. Meillä käytössä liberon ja pampersin toiseksi pienimmät vaipat. Ovat vielä ihan sopivan kokoisia. MUTTA, meillä vaipat falskaavat poikkeuksetta joka yö (ja yleensäkin nukkuessa) kyljestä/selästä tms.. Nyt yritin laittaa vaippaa kireämmälle muttei sekään auttanut. Mikä teillä on tähän auttanut?

Siivoaminen.. No se ei todellakaan ole minun lempipuuhaa. Imuroida yritetään noin kerran viikossa + tarpeen vaatiessa ja vessat siivotaan samaten. LAttioiden pesu on sitten satunnaisempaa puuhaa. Yleensä ottaen paikat pidetään järjestyksessä ja kyllä meillä ihan suht siistiä on, koirankarvat ja pöly vain tuppaavat kertymään.

Vaatekoko.. Pojalle menee vielä osa 50 cm vaatteista ja toisaalta osa 62 senttisistä bodyistä on jo ihan hyviä. Pienimmistä 50 cm vaatteista on jo luovuttu.

Vierailija
32/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä 68 cm vaatteet ja osa potkareista on jo 70 cm, tosin ne on jalkaosasta pitkät, mutta sukilla sopivat. Mahtuu 62 cm bodyt vielä, mutta kirraa sen verran paljon etten viitsi laittaa enää.

Poika nukkuu toista tuntia päikkäreitä parvekkeella, eilen nukkui 5 tuntia ulkona! Tosin kahdessa erässä. Nukahtaa jo kun pukee vaatteita päälle. Ei vaan sisällä nuku. Toivottavasti pakkaset ei kovene, muuten ollaan väsyneitä molemmat.

Susa-Juulia ja Jere

Vierailija
33/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahti tuo viikonvaihde nopiaan... Perjantaista lauantaihin tuo pieni neiti oli kuumeessa! Heti kun kuume laski, tuli näppyjä, jotka sunnuntaina laajenivat laikuiksi ja nyt ei oikeastaan enää mitään...

Gallupeista... meillä nukahdetaan oikeastaan aika hyvin. Itsekseen vaunuun, kun ulkoillaan, tai parvekkeelle, omaan sänkyyn, leikin lomassa lattialle tai sitteriin. Sänkyyn siirrän heti, kun näyttää, että väsyttää. Tuttia tarjotaan. Joskus tietenkin vaikeampiakin päiviä ja öitä.

Meillä on kaikki aina *erottaneet* yön ja päivän. Eli yöllä syödään horroksessa eikä vauvakaan yleensä aloita seurustelua.

Vaatteiden koko on 60-62. Joitakin 68 vaatteitakin käytetään, mutta niissä on *kasvuvaraa*. Tosin niitäkin vaatteita on, jotka ovat huomattavasti pienempiä kuin kokolappu antaa ymmärtää! Ja toisinpäin.

Siitä tissilakkoilusta! Meillä ainakin molemmat pojat aikanaan joskus 3kk:n iässä alkoivat *raivoamaan* rinnalla. Syödään, huudetaan, ei syödä kuitenkaan... Ohi se aikanan meni. Joku vaihe...

Mitähän muuta... No niin! Nyt sitten kaikki taas ovat hereillä ja välipalan kehitykseen =)

TalviSalama + Tiiti kera kahden isoveljen

Vierailija
34/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä 62cm vaatteet. Poika viimeksi neuvolassa (2kk) 58cm pitkä. Ensi tiistaina tulee täyteen jo huimat 3kk ja keskiviikkona neuvola.

Keskiviikkona lähdetään myös Tukholman risteilylle!

Mitäs muuta galluppia olikaan...

No kuitenkin; Sitä tapaamista... Mites eteenpäin? Ja joku puihin niistä kasvusivuista... Olisipas mukavat!

Isot kylvynraikkaina tässä vieressä kyhnäävät ja Remi nukkuu partsilla. Herättelen kasilta, niin päästään yöunille sitten yhdentoista maissa = ).

Pirre & poppoo

Vierailija
35/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole Meten syntymän jälkeen montaa kertaa tänne kirjoitellut, kun nuo päivät tuppaavat kulumaan niin nopeasti. Kuulun äiteihin, jotka työskentelevät äitiyslomallaan, joten siitäkin syystä puuhaa piisaa enemmän kuin tarpeeksi. Onneksi apuan on pirtsaka mummo, jota ilman työn ja vauvanhoidon yhdistäminen ei onnistuisi mitenkään päin. Osan hommistani pystyn tekemään kotona ja viikonloppuisin kun isä on tytön kanssa (olen toimittaja), joten pinna ei ole ainakaan vielä päässyt kiristymään liiaksi;)

Mette on ollut alusta lähtien varsin kiltti tapaus. Tyttö nukkuu yönsä hyvin ja herää tavallisesti aamulla 5-6 välillä ensimmäisen kerran syömään. Nukkumaan mennään yhtä aikaa puolilta öin. Päivällä hän nukkuu yhdet pitkät päikkärit, tavallisesti 4-6 tuntia ja illalla otetaan lisäksi muutamat noin tunnin tirsat.

2,5 kuukauden iässä Mette on 60 cm pitkä ja painaa 5200 grammaa. Tissiä syödään enää harvakseltaan, koska maidon tulo on ehtynyt huomattavasti. Tuttelia menee noin 100 milliä per syöttökerta. Ekat rokotteet hän sai viikko sitten rotavirusrokotetutkimuksen yhteydessä. Samalla kertaa saatiin siis myös eka satsi tuota rota-rokotetta sekä B-hepatiittirokote.

Suihkusta Mette tykkää todella paljon, samoin ammeessa polskuttelusta. Lattialla hän viihtyy pitkiäkin toveja itsekseen leluja ihmettelemässä ja mahalleen käännettynäkin aina vain paremmin. Jokellusta tulee tavallisesti heti kun silmät aamulla aukeavat;)

Kaiken kaikkiaan Meten ekat kuukaudet ovat menneet hirmu hyvin, mutta aivan liian nopeasti;( Kaikille tutuille olenkin sanonut, että mun puolestani tyttö voisi jäädä juuri tällaisesti ihanaksi pikkuvauvaksi, jonka ei tarvitse kasvaa ollenkaan;) Isoveljen kohdalla kehitystä ja " uusia temppuja" odotti koko ajan kieli pitkällä, mutta nyt tästä vauva-ajasta osaa nauttia aivan eri tavalla.

Vierailija
36/53 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terkkuja neuvolasta...Pojalla painoa 4560g, pituus58cm ja pipo 38cm eli ihan kivasti oli kasvanut=)! Tietty eri vaaka ja eri mittaaja kun sairaalassa, mutta kuitenkin...=)!

Ihan ekax ennen ku unohdan, äänestettäiskö sitä treffi-kaupunkia??? Jos mä huomenna tai ylihuomenna teen sellasen " sivun" ???

Sitten muuta... Meillä pojalla käy vielä muutama 60 senttinen body,mutta tahtovat tuolta vehkeitten kohdalta ilkeesti krinnata. Mutta yleisesti vaatteet on kokoa 60-62 ja muutama 68,onpahan kasvuvaraa ja liikkumiseen tilaa=)!

Tuli tänään kauhee kasa (250kpl) valokuvia ja mä oon epätoivosesti yrittänyt laittaa niitä johonkin järjestykseen ja osa on jopa albumissa jo. Ootteko muut ottaneet paljon kuvia pienokaisistanne? Me ollaan kyl ihan hirmusesti,kaikki on kyllä koneella,mutta mä oon sen verran vanhanaikanen,että tykkään katella ihan paperi kuviakin=)!

Mutta taas kuulen vienon kutsun... Huomiseen ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille=)!

Tiitiäinen78 ja poitsu

Vierailija
37/53 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaytiin laakarissa viime viikollam pituus 61cm ja paino 5600g. Hienosti on kasvettu, seurustelee, hymyilee ja nauraa paljon. Nytkin istuu sylissa ja tillittaa tarkkaan lapparin ruutua. Selkeaa rytmia ei viela ole. Aamusin heraillaan yleensa 10 maissa, parit paikkarit otetaan ja iltaisin menee nukkumaan 10 - 11 maissa.

Vaipat - huggies ja kestot paivisin. Pysyvat tosi hyvin paalla.

koko- kuuskymppiset alkavat olla pienia, koska olkapaat nakyvat paidan suusta.

pesu - melkein joka ilta kaydaan kynttilanvalossa suihkussa (iltarutiini) sitten hieron e-vitamiini oljylla. Iho on loistavassa kunnossa.

tapaaminen - tarkoitus tulla kesalla suomeen tampere - helsinki kay hyvin.

Olin eilen kavereiden kanssa elokuvissa ja oli kylla ihanaa, vaikka istuinkin kannykka kadessa.

Vierailija
38/53 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas hyvä yö takana. Nukkumaan kymmeneltä ja pari syöntiä. Seiskan jälkeen aina " herää" ähisemään, mutta noustaan vasta kasilta. Isompien kerhot ja harrastukset on hieman jääneet pakkasten ja laiskuuden vuoksi... Eilenkään ei jaksettu muskariin lähteä, kun tuli just lastenohjelmat. Tänään kyllä jumppaan pyritään! Kevättä jo kovasti odottelen ja pukemisen vähenemistä = ). Tulisipa yhtä upea kesä kuin viime kesä, niin kyllä kelpaisi rantsussa pienten konttaajien (!) kanssa viihtyä!

Laitappa Tiitiäinen se äänestyspino pystyyn, kunhan ehdit.

Nimipinosta huomasin, että joku oli upean REMU nimen saanut. Tuohan meillä oli ykkösvaihtoehto, mutta kun lapset ei sano r-kirjainta, niin...

Mutta nyt itselle aamupalaa. Päivällä sellainen luxus, että mennään mun äidille syömään. Pääsee valmiiseen pöytään ja saa varmaan syödäkin ruokansa rauhassa ja lämpimänä = ).

Vierailija
39/53 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

G aluksi. Meillä käytössä nyt 62cm vaatteita suurimmaksi osaksi, 2kk neuvolassa pituus oli 60cm (viime viikolla)

Eilen illalla olin taas jumpassa, mies kylvetti vauvan ja laittoi nukkumaan (syötin juuri ennen kuin lähdin n: klo 20) ja hienosti oli mennyt, puhelin on auki koko jumppatunnin ja jättäydyn oven viereen valmiina poistumaan kesken jos tarvis mutta ilmeisesti siis vain oman mielenrauhan takia : )

Äänestys tapaamispaikasta on hyvä idea!

Vierailija
40/53 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pullosta syöttäville kysymys, paljonko teidän vaavit syö yhdellä syötöllä? Mun pitäis mennä kampaajalle ja mietin, paljonko pitäis saada lypsymaitoa siihen mennessä irti... Riittääkö 2dl? Ajattelin siis syöttää juuri ennen lähtöä ja pari tuntia mulla menee. Jotenkin tosi vaikea hahmottaa määriä! No on tuolla yks nan purkki kaapissa varuilta joka tapauksessa, mutten haluais sitä syötettävän, kun kampaajalle menen klo 16.30 ja jos nan (on saanut viimeksi 2 pv ikäisenä korviketta) aiheuttaiskin jotain masuvaivoja, niin ne tulis sitten sopivasti illaksi ja yöksi...

Viime yö meni taas syömiseksi, klo 1.30 aloitettiin (yöunille mentiin klo 22 jälkeen) ja jatkettiin sitten tasaiseen tahtiin, taisin syöttää yhteensä 2 kertaa molemmat rinnat klo 7 mennessä. Että silleen. Onhan se nyt selvä, että 5,5 tunnin aikana pitää neljä kertaa syödä ;) Aamulla klo 9 aikaan herätessään tytöllä ei ollutkaan, yllätys yllätys, mikään kiire tissille... No, edellinen yö meni paremmin, söi vain 2 kertaa, joten nää niin vaihtelee. Ja osittain tosiaan sitä omaa laiskuutta, nukahdettiin taas nassut vastakkain, ja tokihan siinä sitten maito tuoksuu houkuttelevasti ;) Pitäis muistaa siirtää tyttöä vähän kauemmaksi, mutta eipä voi unissaan muistaa...

Mutta eipä tässä kai muuta... Pesukone laulaa harsoja ja kestoliivinsuojia (siskon väsäämmiä), nyt kun en luovuta enää niin tosiaan joka syötöllä kastuu yksi harso ihan litimäräksi suihkumaidosta ja liivinsuojistakin saisi puristamalla huomattavan määrän maitoa.

Marrastoive