Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestoilun aloitus..alku vinkkejä..

08.09.2006 |

Meillä oli tarkoitus aloittaa kestoilu heti vauvan synnyttyä,mutta jäikin muutamaan kokeiluun silloin tällöin ja näinäkin kertoina vaippa niin märkä että kasteli vaatteet ja lakanat.

Nyt vauva 3kk typykkä, ja kakkaaminenkin vähentynyt huomattavasti (1krt/pv.)

Olisin valmis taas kokeileen kestoilua,mutta tarvitsisin alkuun neuvoja millaisella " paketilla" kannattaa aloittaa?

Meillä on niitä vaippoja,missä lisäimu kiinni vaipassa (näyttää samalta kuin kertis),en tiedä sen oikeaa nimeä,mutta tarrakiinnityksellä pelaa.Sitten on muovisen tuntuisia ohuita vaippoja varmaankin kosteutta pitämään, ja irrallisia lisäimuja. Tarvisko vielä jotain vermeitä?Ja harsoja kans löytyy.

Ajatus olisi kestoilla kotona,reissussa käyttäisin kertiksiä.

Kiitos, jos joku viitsisi vastailla :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

voisin lämpimästi suositella kestoiluun taskuvaippoja. Itse olen kokeillut esikoisellani (04/03) vaikka mitä vaippavirityksiä, mutta nyt kuopuksen (05/06) kanssa olemme käyttäneet vain taskuvaippoja. Niissä uloin kerros on kosteuden pitävää ja sisäkerros " siirtää" kosteuden imuun. Imu tulee siis vaipassa olevaan taskuun. Esim. juuri harsoja voi käyttää imuina.

Hyvänä puolena niissä on, että ne kuivuu nopeasti ja on tosi kätevät käyttää, ei siis mitään erikoistoimenpiteitä kun esim. villahousujen kanssa. Huonona puolena hinta, elikkäs melko kalliita ovat, mutta ne kyllä säilyttävät jälleenmyyntiarvon hyvin. Käytettynä saa ehkä hieman halvemmalla tai itse ompelemalla.

Netistä löytyy hyvin lisätietoa aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla