Miksi tinderissä lähes kaikilla naisilla on karvainen lemmikki, ja kuvien perusteella kaikki kuntoilevat koko ajan
Ja harrastavat jos jonkinlaista extremeä. Lisäksi yllättävän suuri osa harrastaa kovin mielekkäitä asioita, kuten ovat hulluina autoihin, rakentavat, remontoivat, moottoripyöräilevät, moottorikelkkailevat...
Kun riittäisi että on naisellinen nainen, ja liikunnassakin ihan kohtuu riittäisi.
Kommentit (46)
Jos olisin Tinderissä niin todellakin laittaisin ainakin yhden kuvan jossa olisin koirieni kanssa, sillä haluan, että mies tietää (tai voisi arvata) jo kuvan perusteella, että koirat tulevat "samassa paketissa". Jos se saisi jonkun karsimaan minun profiilini pois niin sehän olisi vain se oikea lopputulos, sillä koirat ovat osa elämääni ja minulle sopivan miehen tulisi tulla myös niiden kanssa toimeen. Toisaalta kuva jossa myös koirat näkyisivät saattaisi olla koirista ja minun muista kuvista pitävälle miehelle hyvä mahdollisuus avata keskustelu. Luulen myös, että kaikki jotka jotain harrastavat haluavat kuvillaan tuoda sen ilmi. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten miksi ei saisi laittaa mielestään kivoja ja kertovia kuvia myös Tinder profiiliin. Eikö se ole juuri se pointti kertoa itsestä? En tiedä, sillä en ole ikinä käyttänyt Tinderä.
Jos olen liikunnallinen ulkoilmaihminen, niin toki haluaisin kumppanini olevan samanlainen. Hassu aloitus. Eiköhän jokainen valkkaa itselleen ne sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet haluaa hyvökuntoisen(=ei läskin) naisen?
Silti nuokin on menneet tinderiin onnea etsimään, kun ei oikeasta elämästä löydy. Sama tuntuu olevan näillä salilla viihtyvillä vähintään 185cm miehillä. Molemmat tämän tyypin sukupuolen edustajat vuositolkulla ikisinkkuja ja jäävät lopulta yksin.
Nuo ihmiset hukkuu massaan ja monet näyttääkin samalta muiden kanssa. Ei ihme, ettei ne löydä ketään, vaikka treffeille pääsevätkin. Kyllä persoonallisuuskin vaikuttaa mitä noilta ei usein löydy.
Vierailija kirjoitti:
Silti nuokin on menneet tinderiin onnea etsimään, kun ei oikeasta elämästä löydy. Sama tuntuu olevan näillä salilla viihtyvillä vähintään 185cm miehillä. Molemmat tämän tyypin sukupuolen edustajat vuositolkulla ikisinkkuja ja jäävät lopulta yksin.
Kuka jumalauta haluaa seurustella pershäiriöisen lihapään kanssa joka roinaa, eikä sen vuoksi saa seisomaan kuin pistoksen avulla? Muutaman kerran vuodessa saattaa olla pieni hetki, että herraa panettaa vähän normia enemmän, koska uusi horppa potkiikin kivasti jonkun aikaa.
No karvattomat lemmikit ovat noin muutenkin vähemmistössä. Mutta nekö eivät haittaisi?
Ootko sä ikinä katsonut mitä "extremelajien" harrastaminen maksaa? Maastopyörää et saa alle 3000e, kiipeilyvarusteisiin menee tuhansia ja niitä jää aina vuorelle kiinnityksiin ja harrastaminen tapahtuu pääosin ulkomailla, laskuvarjohyppy on satoja euroja per loikka, sukellusvarusteisiin saa helposti uppoamaan 4000e. Mä luulen että ne naiset jotka noita harrastaa, ei etsi itselleen elättäjää vaan harrastusseuras. Käsittääkseni työssäkäyvien touhua nuo kaikki järestään. Ainoastaan ultrajuoksu ja suunnistus taitaa olla lajeja, joihin menee vain kymppejä vuodessa. Toki auton tarvitsee huoltoon ja rasteille menoon.
Tinder näyttää sulle aluksi niitä naisia, joilla on samat kiinnostuksen kohteet kuin sulla. Onko sun pakko laittaa se patikointi sinne, jos et ite harrasta?