Miksi tinderissä lähes kaikilla naisilla on karvainen lemmikki, ja kuvien perusteella kaikki kuntoilevat koko ajan
Ja harrastavat jos jonkinlaista extremeä. Lisäksi yllättävän suuri osa harrastaa kovin mielekkäitä asioita, kuten ovat hulluina autoihin, rakentavat, remontoivat, moottoripyöräilevät, moottorikelkkailevat...
Kun riittäisi että on naisellinen nainen, ja liikunnassakin ihan kohtuu riittäisi.
Kommentit (46)
Joo näinhän se on. Allergisillakin on karvainen lemmikki ja IHAN KAIKKI harrastavat extreme-lajeja. Jopa jalattomat laskettelevat.
Niin. Osa on muodin perässä meneviä, ilmeisesti hinnalla millä hyvänsä. Miehissäkin lienee niitä. Oon huomannut että Tampereella tosi monilla on koira, kissa tai joku lemmikki.
Geneeristä gaussinkäyrän keskikaarella olevaa tyhjäpääsakkia. "tinderväestöä"
Whitetrashporukkaa
Itse swaippaan noi hullut ohi, varsinkin jos siellä on harrastuksena matkustelu
Toisaalta onlyfansissa vähemmistöllä on karvainen mirri.
Koska miehet haluaa hyvökuntoisen(=ei läskin) naisen?
Se, että harrastaa liikuntaa karvaisella lemmikillä on luonnollista, koska ovat sinkkuja.
Eivät tee näitä asioita jotta joku mies jossain olisi mahdollisimman kiinnostunut, eikä kiinnosta jos sinä haluat erilaisen naisen. He etsivät miestä joka pitää heistä sellaisena kuin ovat omana itsenään
Ite oon tinderis ja lukee siel vaan, et harrastan juoksua. Siihenkin tekis mieli lisätä, et se on vähä katkol ja tollee siit syystä, et opiskelen ja päivän jälkeen ei vaan jaksa, kun se sosiaalisuus ilmeisesti on niin kuormittavaa tai jotain niin eipä tänä vuonna oo tullut paljon käytyä.
Tekis mieli kirjottaa vaan rehellisesti, et joo oikeesti vaan pelaan tääl ja koitan jotenki selvitä arjen läpi, et läheks vaikka panee tai jotain.
Mutta poistin tinderin.
Mies
On siellä enemmän niitä vähemmän liikkuvia. Eikä harrasteta syömisen lisäksi kuin ryyppäämistä.
Minä teille karvaisen lemmikin näytän.
Riittta
Haluavat urheilullisen ja lemmikeistä pitävän miehen. Tajuamatta, että lähes kaikki muutkin haluavat sellaisen. Sitten ihmetellään, ettei matcheja synny. Kannattaisiko vähän personoida asiaa?
Ps. Eikä sillä, etteikö miestenkin varmaan kannattaisi. (Niitä kun en katsele.)
Karvainen lemmikki on lapsen korvike, extremeharrastukset auttaa tuntemaan jotain mt-pöppöröisenäkin ja miehekkäillä harrastuksilla yritetään todistaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Whitetrashporukkaa
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista 😂
Viini, matkailu, sali, eräjormailu niin vasemmalle ja suoraan ignoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whitetrashporukkaa
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista 😂
Voi sinuakin sovelluskeharia, voi voi
Hyviä harrastuksia olisivat elokuvat, kirjallisuus, musiikki, esim, jonkin soittimen soittaminen tai kuorolaulu. Lemmikkieläimet, blääh!
Ja kuvisssa tavarat ja vaatteet hujan hajan ympäri kämppää.
Ovat hieman miehekkäitä? Joku neulomista harrastava katsotaan olevan liian mummoutunut kai?