Ei olisi pitänyt lähteä henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisesta avioliitosta.
Ei olisi pitänyt lähteä henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisesta parisuhteesta.
Olen menettänyt omaisuuteni, yhteyden lapsiini ja henkisen väkivallan määrä on sama. Nyt vain viranomaisten välityksellä.
Oli helpompi olla kotona ja tulla pahoinpidellyksi, silloin tiesi mikä on oikein ja mikä on väärin itse valitsi antaa anteeksi ja yrittää.
Lähtiessä on itse syytettynä joka asiasta: Miksi otit taaperon mukaan tyhjästä asunnosta lähtiessä turvakotiin? Etkä sopinut asiasta isän kanssa joka oli myöntänyt lyöneensä ja oli raivoissaan?
Lista on loputon.
Olen niin pahoillani, että koen näin. Asiat ei parane, apua ei saa ja lapset kärsivät loputtomasti.
Tekisi mieli mennä takaisin.
Tappakoon, miten tappaa Ainakin saan olla lasteni kanssa ja tiedän mikä on oikein ja mikä väärin ilman että sitä tarvitsee kellekkään todistaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden vahingollisten ex-äijien kanssa pitää olla aina askeleen edellä ja tosi ovela. Heillä kun ei ole mitään normisääntöjä, vaan koko elämä on hallittua kaaosta.
Miten? Mä oon joskus ajatellut että hitsi kun olisi itsekin yhtä ovela mutta kun en osaa manipulointia niin en osaa. Umpirehellisenä ei tuossa leikissä pärjää ollenkaan.
Ihminen on kumman kekseliäs ja viitseliäs,kun on kyseessä oma tai lasten elämä ja henki. Noin minäkin joskus ajattelin,mutta tietäisitpä,kuinka ihminen muuttuu ja kusettajasta tulee lopulta ku settava.
Vierailija kirjoitti:
Hätkähdyttävää, että hakkaajaisä saa tavata lapsiaan.
Julmaa ja suuri riski lapsille. .
Ei,tämä on kyllä aivan normaalia sosiaalitoimen toimintaa,että narkkiväkivaltainenmielisairas 'isä' saa tavata lapsiaan ilman valvontaa. Edes vankilatuomion lasten äidin pahoinpitelyistä ei vaikuta asiaan,saati lapseen kohdistettu väkivalta. Pahoinpitelyn kohde sensijaan,se,joka on apua pyytänyt,laitetaan valvottuihin tapaamisiin ja palavereissa vielä huudetaan äidille kun kehtaa tuoda esiin viranomaislaittomuudet . Näin ainakin Espoossa, Vihdissä ja Lohjalla. Se,että äiti antaa lapsensa valvomatta väkivaltaisen isän 'hoitoon' onkin jo toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden vahingollisten ex-äijien kanssa pitää olla aina askeleen edellä ja tosi ovela. Heillä kun ei ole mitään normisääntöjä, vaan koko elämä on hallittua kaaosta.
Miten? Mä oon joskus ajatellut että hitsi kun olisi itsekin yhtä ovela mutta kun en osaa manipulointia niin en osaa. Umpirehellisenä ei tuossa leikissä pärjää ollenkaan.
Ihminen on kumman kekseliäs ja viitseliäs,kun on kyseessä oma tai lasten elämä ja henki. Noin minäkin joskus ajattelin,mutta tietäisitpä,kuinka ihminen muuttuu ja kusettajasta tulee lopulta ku settava.
Kusettaja on usein itse pahin kusetettava. Huijari on sokea ja lankeaa helposti ansaan. Pitää vain löytää se sokkopiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia mä en lähde. Eron jälkeen se piinaaminen vasta alkaisikin. Ja tosiaan viranomaiset ottaisi varmasti mukaan, häntä ei haittaa pätkääkään kertoa ummet ja lammet valheita heille. Ne jotka hokevat täälläkin tuntemattomille Miksi et lähde, eivät ole koskaan samanlaista h.lvettiä kokeneet. Joistakin ei niin vain erota.
Yläpeukutin siksi,että ymmärrän oikein hyvin,miksi uskot olevasi umpikujassa. En silti ole samaa mieltä siitä,etteikö mitään poispääsyä ole-aina on jokin keino,huonompikin. Itse elin ns.pakkoavioliitossa viisi vuotta hakattavana ra i sk attavana taloudellisesti alistettuna kaikkien tuttavien ja ystävien ja viranomaistenkin uskoessa vain miestä. Viimeisen tappoyrityksen jälkeen kuitenkin lähdin ja jos en olisi lähtenyt,en olisi tässä kirjoittamassa tätä yli kymmenen vuotta myöhemmin. Esikoislapseni vietiin,tottakai,mutta sitä en vielä sillo
Meidän nuorin on neljän vuoden päästä täysi-ikäinen, joten olen itselleni sanonut että silloin lähden. Nyt on sellaisessa vaiheessa etten halua kaikkea horjuttaa häipymällä, teini-iässä vanhenpien eron voi ottaa raskaasti ja varsinkin sen jälkeinen sotku taatusti häiritsisi häntä. Kun ovat kaikki täysi-ikäisiä, ei voi sotkea sossuja asiaan, vaan lapset voivat itse päättää asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia mä en lähde. Eron jälkeen se piinaaminen vasta alkaisikin. Ja tosiaan viranomaiset ottaisi varmasti mukaan, häntä ei haittaa pätkääkään kertoa ummet ja lammet valheita heille. Ne jotka hokevat täälläkin tuntemattomille Miksi et lähde, eivät ole koskaan samanlaista h.lvettiä kokeneet. Joistakin ei niin vain erota.
No ei varmasti erota jos on tommoinen paskahousu eikä ole mitään periaatteita ja selkärankaa.
Miehellä, niin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se tuppaa olemaan. Äiti pääsee väkivaltaisesta miehestä eroon, mutta lapset joutuvat kärsimään.
Lapset ei käsi kun pääsevät väkivaltaisesta isästään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt joku vinkki. No muuta en ole vielä keksinyt, mutta latasin kännyyn äänityssovelluksen. Käytän sitä kun pystyn ja on tarve.
Ymmärrätkö sinä joka sysäät vastuun miehen käytöksestä naisen harteille,että nainen ei todellakaan aina ole lainkaan tietoinen siitä,mikä hirviö mies todellisuudessa on. Itselleni asia selvisi vasta naimisiin menon jälkeen ja tuolloin olin jo raskaana-erota ei saanut eikä voinut,sillä ' sellaiset Jumala tuomitsee helvettiin'-kas näin toimii uskonnollinen aivopesu ja silmien sulkeminen. Ne lukuisat nyrkiniskut raskausvatsaani,potkut,pään hakkaamiset milloin mitäkin vasten,,kuristamiset,kotiin vangitsemiset,avainten ja puhelimen pois ottaminen,ulkorakennuksessa nukkuminen peläten milloin ovi aukeaa ja taas saan turpaani tai tulen jälleen rais katu ksi,miehen sukulaisten harjoittama halveksunta,uskovaisten piittaamattomuus,tappoyritykset..ja kaikki tämä plus paljon muuta vain raskausaikana.Ei kannata laittaa kaikkia kohtaloita samaan nippuun,eikä ainakaan ensimmäisenä hakea syytä siitä heikommasta osapuolesta,eli naisesta.