Mikä miehelle tuli?
Tapasin pari vuotta sitten töiden kautta miehen jonka kanssa synkkasi heti puolin ja toisin. Nähtiin välillä töiden merkeissä ja ihastuin koko ajan lisää. Vuosi sitten tunnustin työprojektin päättyessä ihastukseni. Kävi ilmi että mies onkin naimisissa. Puhuttiin asia ja meistä tuli käsittääkseni kavereita, ollaan välillä nähty ja käyty lounaalla tai kahvilla ja puhuttu töistä ja muista asioista. Ei mitään sellaista mikä ei kestäisi päivänvaloa. En pitänyt itse yhteyttä mutta mies on pitänyt melko aktiivisesti. Ollaan aina tavattu kaksin.
pari kuukautta sitten miehelle tuli uusi miespuolinen kollega, infosi tämän olevan naimisissa. Tämä kollega on minun ikäiseni, tämä ihastus/työkaveri melko reilusti vanhempi. Mies veti kolmisin nähdessämme ihmeellisen shown, antoi tämän uuden kaverin ymmärtää että tunnemme toisemme hyvinkin, pyyteli tämän kuullen käymään ja kahville. Olin aika ihmeissäni koska on yleensä neutraali ja hillitty.
tämän jälkeen on sitten vältellyt minua selvästi. On laittanut muutaman työjutun hyvin virallisilla sähköposteilla vaikka asia olisi hoitunut helpommin puhelimessa. Perui työ/lounastapaamisen ja on ollut hyvin jäykkä.
Miehestä tuli minulle todella tärkeä sen jälkeen kun olin tuon ihastuksen käsitellyt. Luulin että olemme kavereita. Olen pystynyt hänen kanssaan puhumaan monista työjutuista joista en voi puhua kellekään muulle. Hän myös palautti uskoni mieheeni, arvostan oikeasti että kertoi olevansa varattu eikä siis ikinä ole tehnyt mitään mitä ei olisi voinut tehdä vaimon nähden. Itse olen myös neutraali, en toisellakaan yritä iskeä tai muuta. Siksi harmittaa välien viileneminen ja ennen kaikkea ihmetyttää mitä tapahtui ja mitä tuo ihme käytös toisen miehen ollessa paikalla oli?
onko mies sittenkin ihastunut, tajusi sen ja pelästyi? Vai oliko tämä uusi työkaveri kysynyt jotain ja säikähti sitä? Kukaan muu kuin mies ei tietty voi tietää, kunhan spekuloin kun asia vaivaa ja harmittaa niin kovin.
Kommentit (12)
Hups, siis palautti uskon miehiin. Olen siis itse sinkku. Exä oli patologinen pettäjä, väitti aina kaikille olevansa sinkku.
Harmittaa siis hyvän kaverisuhteen (tai näin oletin) päättyminen. Itselläni ei miespuolisia kavereita muuten juuri ole.
Ketään ei kiinnosta sinun tarinasi. Kukaan ei täällä pääse kyseisen miehen pään sisällä, jos koko miestä on edes olemassa. Hoida parisuhdettasi, pidä miestäsi hyvänä ja unohda huo*aamisfantasioinnit.
Mies oli otettu sun tunteista. Nuorempi kollega oli kilpailija ja uhka. Hän pillastui, mutta häpesi sitten käytöstään ja vetäytyi asiasta.
Minulla ei ole miestä, olen siis itse sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sinun tarinasi. Kukaan ei täällä pääse kyseisen miehen pään sisällä, jos koko miestä on edes olemassa. Hoida parisuhdettasi, pidä miestäsi hyvänä ja unohda huo*aamisfantasioinnit.
Ota rauhoittavat, kuka käski tulla tänne?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli otettu sun tunteista. Nuorempi kollega oli kilpailija ja uhka. Hän pillastui, mutta häpesi sitten käytöstään ja vetäytyi asiasta.
Todennäköisesti näin. Varmastikin ollut imarreltu ja kyllähän se itsetuntoa hivelee, kun nuorempi nainen kertonut ihastuksestaan. Nuorempi mieskollega herätti negatiivisia tuntemuksia, mies säikähti ja ottaa nyt etäisyyttä.
Olen kuullut tällaisia juttuja aiemminkin. Luulen, että mies ei ole tajunnut ihastumista. Tuli jotenkin mieleen, että ovat uuden kollegan kanssa puhuneet, että olette tavanneet kahveilla ja jutelleet kaikenlaista. Ja halusi ehkä antaa ymmärtää, että olet helppo tai että kehtaat varatun kanssa kahvitella. Ehkä vitsinä varoitteli, että uusi kaveri on naimisissa.
Palautti uskoni mieheeni??