Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt laihiksella, mitä kun laihis päättyy ja tavoite saavutettu?

Vierailija
17.06.2024 |

Ei oo montaa kg jäljellä tavoitteeseen. Ylimääräistä tuntuu vyötäröllä olevan vielä 5kg. Voiko syödä normaalisti ja herkutellakin kunhan kilot karisseet? Tekisi mieli pizzaa, mutakakkua, vanilja jäätelöä, juustosuikeroita yms myös täytekakku voisi maistua kahvileipänä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit, mutta kilot tulevat takaisin, jos joka pv herkuttelet.

Vierailija
2/10 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa olla ylläpitokaloreilla pari kuukautta ja sen jälkeen bulkata maltillisesti pitäen välillä dieettiviikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi palata entisiin ruoka- ja herkuttelutottumuksiin, elle halua niitä kiloja heti takaisin. 

Vierailija
4/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot alkaa pian palata jos rupeaa paljon syömään, ehkä pitäisin pitsapäivän joskus , griilimakkara päivän kerran kuussa  ja kuitenkin kevyitä ruokia jatkaisin syömään pääasiassa.

Vierailija
5/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös ajatellut, että matkaa vielä noin 5 kg, mutta nyt päätin että ehkä sittenkin 10 kg.

Syön nykyään todella vähän. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ruokahimoja. Ei tee mieli makeaa. En syö karkkeja. 

Lihoin sairauden vuoksi parikymmentä kiloa. Nyt vihdoin, voidessani laihduttaa, ruokamäärät olen saanut niin pieniksi, että tulen hetkessä täyteen. Toisinaan syön vain kerran päivässä. Ja koska mulla ei ole mitään ruokahimoja tai mitään muuta pakkosyömistä, toivon, että ihan tällä maltillisella syömisellä ja normi liikkumisella pysyisin jatkossa siinä painossa, jota tavoittelen.

Vierailija
6/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutat pelkällä ruokavaliolla, oot puolen vuoden päästä taas valas. Jos alotat liikuntaharrastuksen, pysyt kondikses. Muuten oot pian taas heikko läskipaska.

Vierailija
7/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se haaste vasta alkaakin ja kestää loppuelämän

Vierailija
8/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et liikkunasta puhunu mitään?? Jos et liiku ja laihdutat ja ny jo tekee mieli vetää paskaa nii unoha koko juttu. Läskiks menee. 

Vierailija
9/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, dieetti suomalaisen käsityksen mukaan on jokin tiukka ruokavalio, jossa kielletään kaikenlaista.

Järkevämpää on syödä kaikkea kohtuudella ja kiinnittää huomiota ruoan laatuun ja määrään. Syödä useammin ja pienempiä annoksia. Herkkupäivä voi olla kerran viikossa (jos niin haluaa) mutta senkin pitää olla kohtuullista.

Itse olen ihan normaalilla ruokavaliolla, syön ehkä puolet siitä mitä aiemmin mutta enemmän herkkuja - joskus jopa joka päivä. Määrät on tosiaan pienemmät: aiemmin kaksi leipää aamupalalla, nyt yksi; lounaalla 3-4 perunaa, nyt 1 tai riisiä 2-3dl, nyt 1dl; lihapullia saattoi mennä 10, nyt 4. Sipseihin mulla oli addiktio ja niitä saattoi mennä useampi pussi viikossa, nyt syön ehkä yhden pussin viikossa. Irtokarkkeja ostelen ja syön joka ilta muutaman. Alkoholia kului aiemmin runsaasti kerralla, nyt riittää kaksi lasia viiniä tai pari siideriä.

Kiloja on mennyt 11 kuukauden aikana 21kg (kävin eilen vaa'alla).

Tällä ruokavaliolla pystyn jatkamaan myös normaalia elämää - itse asiassa tämä on normaalia elämää :-)

10/10 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy syödä enemmän, ettet laihdu edelleen. Voit joko lisätä terveellistä ruokaa, tai herkuttelupäivän. Itse suosittelen ensimmäistä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi