Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä ahdistaa enkä vitsaile. Mistä näitä valkoisia sulkia ilmestyvät?

Vierailija
06.06.2024 |

Olen järkevä ihminen kuitenkin avara mielinen.On ollut aidosti peloissaan kun on 3 kertaa ilmestynyt vitivalkoinen sulka aivan tyhjästä ja paikkoihin johon ei edes voi eksyä sulkia. Ei ole ollut lintuja lähistöllä, olen muuten siisti ja omin todella vähän tavaraa. 

Miten selitätte sen että yhtäkkiä ikkunanlaudalla on iso valkoinen sulka? Ikkunat ovat olleet kiinni, ei oo tullut mistään ilmastointikanavasta. 

Tulee olo mulla että tämä on joku selittämätön juttu.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatin sulka. Sydämesi on punnittu ja puhtaaksi havaittu. Jos olisi musta sulka olisi huolissani karmastasi. 

Vierailija
2/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokin sulkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sulkakynä. Se ilmestyi sinulle merkkinä siitä, että sinun olisi korkea aika opetella kirjoittamaan suomenkielisiä lauseita.

Vierailija
4/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on puhdas sydän niin miksi saan näin paljon kärsiä elämässä? Viimeiset 4 vuotta ovat olleet kammottavia ja niin epäreiluja.

Haluan viikottain vain että sairastuisin ja kuolisin pois. En näe mitään syytä elää

Vierailija
5/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap ensin miksi et osaa kirjoittaa suomea edes otsikossa? Mitä haluat viestittää tällä aloituksellasi?

Vierailija
6/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos demoni vähän pistää sulle pupua pöksyyn...

Vierailija
7/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä tehtaassa olet töissä?

Vierailija
8/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä tehtaassa olet töissä?

Olen töissä kanalassa.

Vierailija
9/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sulkasato. Etkö muista, sama juttu oli viime vuonnakin ja sait hienot, uudet sulat.

Vierailija
10/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni pelkäsi, kun talitintit koputtelivat ikkunaan. Sanoi että se tietää kuoiemaa jollekin läheiselle. Edellisenäkin vuonna olivat koputelleet, kysyin kuka sillon kuoli. No ei kukaan.

Vierailija
11/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi. Se sinulla on.

Vierailija
12/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pistit untuvatakkisi naftaliiniin?

Vierailija
13/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta niiden höyhentyynyjen pöllyttäminen

Vierailija
14/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sulka on hyvä merkki yleensä, kauniita. Ovatko ne puhtaita vai luonnonlikaisia? Yritän keksiä vaihtoehtoisia syitä. Jos sulla on päivällä ikkuna auki, joku lintu käy siellä salaa tai sieltä lentää tuulen mukana? Entä pääseekö joku avaimella sinne, joka haluaa tuoda sulan? Entä naapurista pudonnut sulka, parvekkeen kautta tullut jos tuulee? Entä voiko vieraasi tuoda sulan tullessaan tai lemmikki? Koristeesta pudonneet sulat, aiempi asukas?

Lisää arvailuja. Portaali. Vaikka peili tai jokin esine Jinn:ille sopiva (matkamuisto), ellei omat chakrat aktivoituneet. Puhelin ja tietokonekin on vähän peilimäisiä. Jos joku harrastaa magiaa, kuka se olisi? Pitäisi olla aikamoinen noita tai luonnonhenki, että sulan saa siirrettyä. Mitä selityksiä itse löydät jos listaat vai jääkö se mysteeriksi. Onko verhotankojen päällä mitään josta voisi tippua sulkia tai naapurin unisieppari. Ei ole höyhentyynyä tai takkia ilmeisesti.

Vierailija
15/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on halpisuntuvatäkki, jota olet tuuletellut jossakin. Halpiksissa voi olla sulkiakin sisällä höyhenien joukossa. On se voinut sieltä täkin sisältä tarttua vaikka jalkapohjaasi tms ja sitä kautta siirtynyt muualle asuntoosi. Entä halpisuntuvatakki?

Vierailija
16/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran napero on löytänyt komerosta äitinsä lapsuuden synnin, intiaanipäähineen. Kunnon peruskoulukasvatuksen saaneena lapsi nyt irtisanoutuu r@sismista ja repii sulkapäähinettä kappaleiksi. Ja ikkunat ovat auki, kesä kun on.

Vierailija
17/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautovilla linnuilla on sulkasato nyt.

Joku lokki voi lentää kotisi ohi monta kertaa päivässä. Kerrankos sellaiselta sulka tipahtaa. 

Vierailija
18/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omin todella vähän tavaraa". Mikäs puolustus se on? Varastan vain aivan vähäsen...Mitäs jos et omisi yhtään mitään keneltäkään?

Vierailija
19/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni pelkäsi, kun talitintit koputtelivat ikkunaan. Sanoi että se tietää kuoiemaa jollekin läheiselle. Edellisenäkin vuonna olivat koputelleet, kysyin kuka sillon kuoli. No ei kukaan.

Minä tiedän miksi tintit koputtelee ikkunaa, sinne väliin on ängennyt kärpäsiä ja muitakin hyönteisiä ja niitä sieltä yrittävät.

Vierailija
20/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset höyhenet ja sulat tietää että käänne parempaan on luvassa. Älä menetä toivoasi! Olet suojeluksessa ja ollut koko ajan. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi