Mikä on sinun tekosyysi käyttää henkilöautoa? Ajattelisit jälkipolvia
Kommentit (18)
Tarvitsen autoa voidakseni tehdä töitä.
Autolla on kiva huristella. Etenkin polttomoottoriautolla.
Ajan kuorma-autolla, siis ajattelen.
T. Ford 7.5 eco diesel
Jälkipolvet eivät kiinnosta. Maailmanloppu tulee joka tapauksessa.
No just niitä jälkipolvia minä sillä kuskaan. Harrastuksiin ja välillä kouluukin kun bussit ovat vähän väliä lakossa.
Suuret ikäluokat rakensi maata luonnonvaroja kaksin käsin raiskaten, nyt pitää woke-silmämeikki tyttöjen ja poikien elää kuin savupirttien aikaan syöden vegeä ja omistamatta mitään.
Koko ilmastohype on lähinnä sumutus jolla globalistit pyrkivät hallitsemaan alaisiaan. Ihminen kyllä pystyy kehittämään henkilöautoista parempia. Maa-alkali akut eivät ole vastaus. Eikä ydinsähköllä talaaminen.
Kun Suomessa hyljättiin biologinen ajattelu tuottaa paikallista biokaasua- ja kasviöljytislettä autoihin, se nousi käsienheiluttelulla ministerin salkun käteen saaneilla päähän että isoa sähköauton akustoa lataamalla sähköauto on saasteeton kun saasteet tulee maametallien kaivamisesta Jossain Muualla, ja millään opilla Suomi ei voi lopettaa ydinvoiman käyttöä, kun kosket ovat talvella jäässä, aurinko ei paista ja -30 pakkasella ei edes tuulekkaan että maailman isoimmat tuuligeneraattorit ei tee mitään kuin pilaa maisemaa silloin.
Koska ei ole toimivaa julkista liikennettä ja 35 kilometriä on liian pitkä matka pyöräillä töihin.
Jaa. Ilman autoa pitäisi kävellä/pyöräillä 50 km työmatka päivittäin. Julkisia ei kulje ensimmäistäkään täällä maaseudulla. Kai sitä voisi kotona olla yhteiskunnan elättinä, mutta siihen ei luonto anna periksi. Kun kerran töitä on tarjolla. Että siksi ajan autolla.
Työmatka yhteen suuntaan 80 km ja toiseenkin suuntaan pitää päästä.
Ei julkista liikennettä.
Voisihan tuota pyöräilläkin, mutta siihen menisi päivässä 7-8 tuntia.
Ihan oikea syy: liki 50 km työmatka yhteen suuntaan. Ja ei, en muuta kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole jälkipolvia.
Ei minullakaan. Mitä ne muuten ovat?
Tarvitsen joustavuutta liikkumiseen. Sähköllä mennään nykyään.
Voisi myös kysyä mikä on sinun tekosyysi lentää lomamatkoilla? Katos, minä en ole käynyt lentokoneella lomalla viimeisen 15 vuoden aikana kuin kerran, joten voin hyvillä mielin ajaa autolla.
Kun täältä ei kulje mitkään julkiset ja joutuisin käyttämään muuten taksia.