Ketään jonka täysaikainen lapsi syntyi kolmekiloisena, ei grammaakaan päälle?
Vanhako lapsesi on nyt ja paljonko paino ja pituus?
Kommentit (9)
minä olin syntyessä tasan 3000g ja 48cm, nyt ikää 23 pituutta 168cm ja painoa liikaa:D
painoi syntyessään täysiaikaisena 2960g ja oli 49 pitkä.
Nyt 2v. painaa 13kg ja on 92cm pitkä
Ollut kaksivuotiaasta asti plussalla käyrillä sekä pituudessa että painossa. Nyt kohta neljä, pituutta ehkä 105 cm, painoa 18 kg.
Milläs käyrillä meidän poika sitten menee, kun oli kolme-vuotiaana 105 senttinen ja painoi 16 kg. Nyt kohta 4 ja 110 housut alkavat olla lyhyet... Painoo ei kyllä oo hirveesti kertynyt, mut taitaa talvivaatteilla sen 18 kg jo painaa.
Vierailija:
Ollut kaksivuotiaasta asti plussalla käyrillä sekä pituudessa että painossa. Nyt kohta neljä, pituutta ehkä 105 cm, painoa 18 kg.
Tyttö meni 3 päivää yli. Mitat oli 47cm ja 2710g. Nyt on 3v. Pituus on mennyt aika tarkkaan keskiarvon mukaisesti, mutta painossa ei pääse edes -20:n paremmalle puolelle.
Tutkittu on yhtä sun toista, mutta mitään ei ole löytynyt. Paitsi lukuisia ruoka-aineallergioita. Tyttö on kuulemma mittojensa suhteen kopio mun omasta äidistä, kun hän oli pieni (mut hyppäsi ikävä kyllä tämä " hoikkuusgeeni" yli ;-)
Pituutta 48 cm.
Nyt 1,5 v. ja pituus 78 cm, paino 11,4 kg.
Paino lähti hurjaan nousuun heti, mutta pituudesta ei voi sanoa samaa ;)
Poika syntyi laskettuna paivana, painoi 2995g ja oli 46cm pitka. Nyt ikaa 15v, pituutta 186cm ja painoa 58kiloa, eli pitka ja hoikka poika - kasvaakin mokoma viela...
Nyt on 179 cm pitkä ja painaa 67 kiloa =), ikää on 15 vuotta.
Hän muuten kiri kaverinsa kiinni jo siinä vajaa parikuisena, kasvoi ensimmäisinä viikkoina 500 g per viikko tahtia. Viisivuotiaana oli puolta päätä - päätä pidempi suurinta osaa ikäisistään, sittemmin kasvu tasaantui.