Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien kanssa reissuun lähtö maksaa SIKANA

Vierailija
06.06.2024 |

Hittolainen, koitan etsiä kylpyläreissua 2 aikuiselle ja 2 teinille (14 ja 15 v), mutta kaikissa paikoissa tuon ikäset lsketaan jo aikuisiksi! Ei ole kyllä varaa maksaa 650-1000e tommoisesta reissusta, nuorempien lasten kanssa pääsisi jopa lapset ilmaseks tai pienellä lisämaksulla, ja tarjouspaketteja vaikka mihin lähtöön. Mutta ei teiniperheille mitään😭. Onko kenelläkään vinkkejä esullisista kylpyläkohteista

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko emakko joka on porsinut vai mitä aloitus tarkoitti.

Vierailija
22/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJONKO PORSAS MAKSAA JA MISTÄ NIITÄ SAA?

Porsaan hinta on noin 500,00 euroa. Kasvattajia joita yhdistys suosittelee löytyvät tästä >> linkistä.

Suomen Minipossuyhdistys ry on ainoa minipossujen virallinen rekisteröintipaikka ja pidämme yllä myös kasvattajarekisteriä. Kyseessä on yksilörekisteröinnit joka ei korvaa viranomaiselle tehtävää ilmoitusta. Lue lisää rekisteröinnistä täältä >>

https://www.minipossuyhdistys.fi/ukk/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille kelpaa ilmainen uimaranta ja eväskori mukaan.

Vierailija
24/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne itsellä ja eihän tuohon varmaan ole mitään ratkaisua. Me ollaan päätetty niin, että tehdään vähemmän matkoja ja toisaalta lyhyempiä reissuja. Aika usein otetaan myös huoneisto, ei hotellia, koska kahden hotellihuoneen hinnalla saa yleensä huomattavasti parempitasoisen majoituksen. 

Lähden itse kesäkuussa kahden teinin kanssa Tallinnaan kylpylään (miehellä ei vielä lomaa, siksi vain kolme henkeä reissussa). Ollaan kaksi yötä ja reissu maksaa matkoineen 520 euroa. Tuohon päälle ravintolasyömiset ja kylpylähoidot, niin todennäköisesti 1000 euroa menee rikki. Tavoite on selvitä tonnilla, mutta katsotaan. Ostokset ja muut huvitukset lapset saa kustantaa omilla lahja- ja kuukausirahoillaan. Kallista on kyllä.

Vierailija
25/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähtöjä saa edullisesti. Suomessa lomailu on niin kallista, että lähdetään aina suosiolla muualle.

Rantapallon sivuilta löytyy hyviä tarjousvinkkejä.

Vierailija
26/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on! Ei kannata tehdä mitään, hengittää vaan, niin ei kulu rahaa! Lomaa varten pitää talvella säästää! Jos on PA, niin sitten on. Tuetut lomat on jaettu jo aikoja sitten köyhille lapsiperheille. Asiat vaativat siis ennakointia ja suunnittelua. 

Vierailija
27/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmalla lennät etelään ja saat hotellin, jossa on kylpylä. Suomessa matkustaminen on kallimpaa kuin ulkomaille lentäminen. 

Olin sanomassa samaa.....parasta on lentää jonnekin koko perhe, maksaa vähemmän kun toi kylpyläreissu Suomessa.

Vierailija
28/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmalla lennät etelään ja saat hotellin, jossa on kylpylä. Suomessa matkustaminen on kallimpaa kuin ulkomaille lentäminen. 

Harva kuitenkaan viettää viikkoa kylpylässä kotimaassa, joten eivät nuo vaihtoehdot ihan verrannollisia ole. Sitä paitsi: oletko sattunut katsomaan lentolippujen hintoja viime aikoina? Jos nyt haluaisi tälle kesälle lennättää neljä henkeä melkein minne tahansa Eurooppaan, niin alle 300 euroa/henki on jo vaikeaa löytää lentoja naapurimaita lukuun ottamatta. Kerro tuo neljällä ja lisää kaksi hotellihuonetta tai AirBnB viikoksi, niin pääset helposti 3000 euroon. Siihen vielä huvitukset ja ruoat päälle, niin 5000 menee helposti rikki. Ei ole halpaa.

Vierailija
29/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kylpylään eikä ihan vaan  maauimalaan jossakin lähikaupungissa ? Yöpyminen vaikka retkeilymajassa jos ei päiväseltään ehdi käydä. Syömään johonkin lounasbuffettiin johonkin intialaiseen ravintolaan tms.

Vierailija
30/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kuinka hienon loman voisitte viettää jos olisitte aikanaan käyttäneet ehkäisyä.

Vierailija
31/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mää olin teini niin ei mua tai mun veljeäni koskaan viety mihinkään. Ei matkoille, ei ravintolaan, ei edes pikaruokapaikkaan. Me oltiin köyhiä. Mummolareissuilla ei käyty huoltoasemalla muutakun tankkaamassa, eväät syötiin taukopaikoilla. Hienoo että joillakin on rahaa käyttää.

Vierailija
32/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookingista katsoin Braavo Spa Hotel Tallinnassa. Kolme yötä 583 e aamiaisella ja pääsyllä kylpylään 2 aik+2 teiniä kesäkuun lopulla. Toki päälle laivaliput meno-paluu. 

Vierailija
33/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellimatka Tallinnaan 2 yötä tarjous!

Tarjous! Tallinnan hotellimatka, kaksi yötä alk. 98 €/hlö/2hh!

Hotelli kylpylän läheltä?

Ikaalisten matkatoimisto 

Vierailija
34/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bookingista katsoin Braavo Spa Hotel Tallinnassa. Kolme yötä 583 e aamiaisella ja pääsyllä kylpylään 2 aik+2 teiniä kesäkuun lopulla. Toki päälle laivaliput meno-paluu. 

https://www.braavohotel.com/

Vierailija
35/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mää olin teini niin ei mua tai mun veljeäni koskaan viety mihinkään. Ei matkoille, ei ravintolaan, ei edes pikaruokapaikkaan. Me oltiin köyhiä. Mummolareissuilla ei käyty huoltoasemalla muutakun tankkaamassa, eväät syötiin taukopaikoilla. Hienoo että joillakin on rahaa käyttää.

Me käytiin eri paikoissa mutta isä raivosi automatkat mennen tullen, saattoi pysäyttää auton pientareellekin kesken kaiken ja lähteä kävelemään. Kohteessa veti sitten kännit ja raivosi lisää. 

Vierailija
36/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa suosiolla vain ne ulkomaan lennot ja menette merenrantaan kylpylän sijasta. Virosta voisit tietysti löytää myös jotain vähän halvempaa,mutta kotimaan matkailu on vain rikkaiden etuoikeus nykyisin.

Vierailija
37/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monia muitakaan viety. Pääsin vain ilmaisiin kuten uimarannoille, sukulaisille kylään jonkun mökille ängeten ja hautausmaalle.

Vierailija
38/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran kylpylässä huoneisto alkaen 290/yö sisältää hotelliaamiaisen ja kylpylän käytön.

Vierailija
39/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele kuinka hienon loman voisitte viettää jos olisitte aikanaan käyttäneet ehkäisyä.

Iso osa loman hienoudesta tulee siitä, että sen voi jakaa puolison ja lasten kanssa. Parhaat lomat ovat perheen kesken tehdyt reissut. Ajattele. 

Vierailija
40/70 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva kuitenkaan viettää viikkoa kylpylässä kotimaassa, joten eivät nuo vaihtoehdot ihan verrannollisia ole. Sitä paitsi: oletko sattunut katsomaan lentolippujen hintoja viime aikoina? Jos nyt haluaisi tälle kesälle lennättää neljä henkeä melkein minne tahansa Eurooppaan, niin alle 300 euroa/henki on jo vaikeaa löytää lentoja naapurimaita lukuun ottamatta. Kerro tuo neljällä ja lisää kaksi hotellihuonetta tai AirBnB viikoksi, niin pääset helposti 3000 euroon. Siihen vielä huvitukset ja ruoat päälle, niin 5000 menee helposti rikki. Ei ole halpaa.

Jep. Meinasin itsekin kommentoida samaa. Hinnat on noussut huomattavasti. Ennen koronaa alle 3000 e sai perheelle viikon reissun Eurooppaan (lennot ja 4 tähden hotelli täyshoidalla). Nyt vastaaviin kohteisiin saa maksaa 1000-1500 euroa lisää. Poika tilasi just matkan Espanjaan ja pelkät lennot on 350 euroa ja oli halvimpia hintoja mitä löysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän