Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kokoomus ja Perussuomalaiset haluaa suojella tyttöjä tuomalla vain vahvat oluet kauppoihin??

Vierailija
06.06.2024 |

Alkoholilain uudistusesityksessä prosenttirajan korotus ei koske juomasekoituksia, kuten esimerkiksi etanolipohjaista vahvaa lonkeroa tai niin kutsuttuja limuviinoja. Hallituksen esityksessä tätä valmistustapaan liittyvää rajoitusta perustellaan sillä, että tavoitteena on suojella nuoria, erityisesti tyttöjä, alkoholin käyttöön liittyviltä haitallisilta terveysvaikutuksilta.

https://yle.fi/a/74-20083025

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä ketä kokoomus suojelee ja keltä. Tuota tampereen apulaispormestarin keissiäkin seuraa. Erikoista on meininki kokoomuksella.

Vierailija
2/6 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun monissa muissa maissa naiset ja miehet juo yhtälailla kaikkia juomia niin Suomessa on ns naisten juomat ja miesten juomat? Kaikki pahat limuviinat ja siiderit on naisille kun taas oluet ja laatuviskit miehille. Itse olen ulkomailla asuva nainen joka juo vain laadukkaita oluita ja viskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa tyttöjen alentuvaa holhoamista. Mitäs ne pojat juovat? Sen ymmärrän, jos halutaan suojella nuoria yleisesti, ja se tapahtuisi katsomalla promillerajaa eikä käymisprosessia. 

Vierailija
4/6 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tytöt on entistä humalammassa saanti on taattua ja Suomen väkiluku kasvaa.

Vierailija
5/6 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun monissa muissa maissa naiset ja miehet juo yhtälailla kaikkia juomia niin Suomessa on ns naisten juomat ja miesten juomat? Kaikki pahat limuviinat ja siiderit on naisille kun taas oluet ja laatuviskit miehille. Itse olen ulkomailla asuva nainen joka juo vain laadukkaita oluita ja viskejä.

Täällä Suomessa 90% naisista juo keinotekoista esanssilitkua jota täällä myydään "siiderinä". Olutta naisista juo lähinnä elämäm kovan koulun kasvatit, joille on edullinen hinta on tärkeintä. 

Vierailija
6/6 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hallituksen päälleliimattua hurskastelua, kun teinit juo jatkossa 8 %:sia käymistuotteita sukupuoleen katsomatta 4,5 % limuviinan sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan