Miksi YH:t tekee itsestään tyrkkyjä?
Kaikki " vapaat" viikonloput kuluvat baareissa ja uutta miestä metsästäen. Ja tuo asenne on erittäin tyrkkyä! Mutta useinpa ovat huomanneet, että miehet eivät välitä itsensä tyrkyttäjistä vaan aidoista naisista. Säälittävää.
Kommentit (7)
Tuntemani yh:t ovat vapaita joka toinen viikonloppu kun lapset isällään. Ja tämä aika menee baareissa kekkulehtien. Sunnuntaisin on sitten krapula ja morkkis. Välillä vapaata otetaan useamminkin, jolloin lapset sitten katselevat äidin ja taas uuden poikaystävän " seurustelua" kotonaan...
Helppoa on arvostella mutta kyllä mun pitää myöntää että jos olisin yh niin kyllä varmasti kaipaisin kainaloa johon joskus painautua.
Itse olen suhteessa aviomieheni kanssa. Olen hyvin avoin ja rempseä. Rakastan musiikkia ja tanssia. Alkoholi tuohon lisäksi ja olen jo transsissa.
Mieheni tietää sen. Olen ravintola illan aikana pois lattialta vain wc:käyntien ajan. Ja olen oma itseni. Kaunis nuori nainen. Sekä minusta huomaa kuinka nautin.
Käännän monen miehen pään. Mutta yhdenkään matkaan en lähtisi. Vain mieheni. Joten oletko todella seurannut näitä äitejä koko illan? Vai vain jonkin tanssin ajan kun joku mies antaa koko huomionsa hänelle? Tanssi on intiimiä. Kuuluu olla niin. Muuten siitä ei nauti.
Pidätkö itse seksistä jossa joudut antamaan kaikkesi mutta toinen vain hannailee?
Joten joka ikinen päivä, niin arkipäivät kuin pyhätkin, menee lasten kanssa. Ympäri vuoden. Aika vähissä on tyrkyttäminen baareissa siis... :D
kaipa ne aikuiset ihmiset tajuavat, ettei sitä rakkautta sieltä baareista saa... Itse en tunne ketään tällaista menovaihteella olevaa yh:ta, ja hyvä niin. Kummasti sitä vaan näyttää sitä rakkautta ja kainaloa, ihan vakituista ja luotettavaa, löytyvän yksinhuoltajienkin arkeen esimerkiksi työpaikoilta ja iltakouluista. Aika harva niistä, jotka pari vuotta sitten olivat yksin, ovat enää.
joka ei koskaan tiedä milloin saa pitää vapaata (=jos lapsi menee joskus yökylään tuttavaperheeseen). silloinkin yleensä aina vapaa tulee niin lyhyellä varoitusajalla ettei ehdi järkkäämään mitään itselle. eli kotona menee nekin päivät. Baarissa käyn ehkä pari kertaa vuodessa. Ei napaa ne jutut enää. Enkä huolis näiden neljän vuoden jälkeen tähän ketään.
Tyrkky, on viimeinen sana jota minustakaan vois käyttää..
Mulla ei ole " vapaita" viikonloppuja - jos töiltä ja kouluhommilta jää aikaa, käytän sen mieluiten lapsen kanssa jonkin kivan merkeissä. Miehenrotjaketta en halua nurkkiini yhdeksi yöksi enkä loppuelämäksi, aika kovin saa kolahtaa ennenkuin yhdestäkään kiinnostun enää, ja tyrkkyä ei saa tekemälläkään. Enkä edes tunne tällaisia tapauksia, vaikka paljon yksinhuoltajia tunnenkin! Kyllä ne lapset tulee kaikilla ensin, ja baarit on hyvin vähällä.