Kerro minkä asian kanssa kamppailet tällä hetkellä
Kommentit (69)
Meinaa tulla ripulipaskat bussiin Kerkiänkö kotiin asti vessaan
Elämän kokonaisvaltaisen motivaation, mikään ei huvita, mikään ei innosta. Aivan kaikki pitää tehdä pakolla, sinnillä ja pelkällä tahdonvoimalla
Vierailija kirjoitti:
Helteen inhoamisen.
Mul oli tää sama vielä viime vuonna. Mut sit päätin, että en voi asialle mitään niin parempi vaan hyväksyä. 5 kk päästä on jo joulu onneks!
Vierailija kirjoitti:
Meinaa tulla ripulipaskat bussiin Kerkiänkö kotiin asti vessaan
Mee puskaam :)
Vierailija kirjoitti:
Elämän kokonaisvaltaisen motivaation, mikään ei huvita, mikään ei innosta. Aivan kaikki pitää tehdä pakolla, sinnillä ja pelkällä tahdonvoimalla
Vaikuttaa siltä, että sulla on paljon kiormitusta?
Suolistosairaudet
Uniapnea
Tuki- ja liikuntaelinsairaudet
Krooniset kivut
Työttömyys
Vuokralainen pitää potkaista ulos. Olen jo irtisanonut sopimuksen, mutta hän ei maksa vuokraansa ja nyt pitää purkaa sopimus, että pääsen sitten häätämän jaskan (p:llä kirjoitettuna) kuukautta aikaisemmin. Ei se ole minun syyni, että hän on sössinyt tukensa.
Ärsyttää niin että korvissa suhisee!
Tuleekohan häätäminen miten kalliiksi? Siis minulle.
Loman loppuminen, ihastus täysin saavuttamattomaan mieheen, jota en tule ikinä saamaan, huonot välit perheenjäsenten kesken, yksinäisyys, viha ettei ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle. Tiedän, että joillekin ne kuulostaa naurettavilta ja mitättömiltä ongelmilta.
Ykspuolisen rakkauden. Mut mä oon jo tottunut siihen.
M35
Sen, ettei kukaan ole koskaan halunnut nähdä mua sinä ihmisenä, joka olen. Mutta juuri ratkaisinkin sen ongelman, pysyn omissa oloissani.
Yritän saada pois mielestä piinaamasta parin kaukaisen keski-ikäisen miehen tilanteen. Toinen voi kuolla sairauteen. Luulin ettei heille tule mitään, ellei vanhana ja ymmärsin mistä puhuvat yleensä, syvemmin. Heidän luonnekin muuttui, tai toinen esitti yleisölle. Tilanteet yhtäkkisiä. Muita ihmisiä löytyy tietysti keskusteluun maailmanmenosta vaikka verkossa tai kuunteluun.
En ole tyytyväinen taiteeseeni. Mietin että olenko vaan liian kriittinen. Ärsyttää silti koska tuntuu että junnaan paikoillani.
Tupakoinnin lopettamisen, kymmenes päivä menossa ja välillä olen onneni kukkuloilla ja välillä tekee mieli pomppia seinille. PERKELE, aion onnistua tässä.💪
Vierailija kirjoitti:
Vuokralainen pitää potkaista ulos. Olen jo irtisanonut sopimuksen, mutta hän ei maksa vuokraansa ja nyt pitää purkaa sopimus, että pääsen sitten häätämän jaskan (p:llä kirjoitettuna) kuukautta aikaisemmin. Ei se ole minun syyni, että hän on sössinyt tukensa.
Ärsyttää niin että korvissa suhisee!
Tuleekohan häätäminen miten kalliiksi? Siis minulle.
Minäminäminä...
Aivan jäätävän persesäryn. Crohn aktiivisena ja 200(+150 mg) tramadolia päivässä jotta pystyy elämään. Istua ei tarvitse kuin uimarenkaalla.
Helteen inhoamisen.