Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa olla mun kanssa vaan kotona

Vierailija
06.06.2024 |

Pitkä suhde. Viihtyisi vain yhdessä sohvalla ja sängyssä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tommosia. Minä sain välillä raahattua ex-mieheni kävelylenkille ja jaksoi valittaa sen koko ajan. Käveli mielenosoituksellisesti pari metriä mun takana. 

Vierailija
22/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on vaan jotain semmoista, mitä et saa suhteessasi. Mene ja tee kaikki mitä itse haluat, ja nauti loppuaika miehesi seurasta kotona. Miestä et voi muuttaa. Mun vanhemmilla on just tommonen suhde. Toinen nysvää kotona, toinen käy kulttuuriharrastuksissa, urheilee ja matkustelee kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan että onko muilla samanlaisia kokemuksia. Ollaan viiskymppinen pari. Yhdessä melkein lapsista asti. ap

Vierailija
24/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän saa levätä. Kyse siitä että mun roolini vaimona on sellainen hellijä. En osaa selittää. ap

No sitten sun pitää helliä tai keksiä itsellesi muu rooli. Valinta on sinun. 

Vierailija
25/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on about tuollaista ja molemmat tykkää. Käydään kyllä yhdessä lenkillä ja ajellaan mökille tai tehdään pihahommia tarvittaessa. Mutta valtaosin vaan hengataan yhdessä, pelaillaan ja katsotaan telkkaria ja halitaan. Ihanaa ja en ole koskaan pitänyt ongelmana vaan enemmän ihmetellyt niitä pareja, jotka on koko ajan menossa ja tekemeässä ja ei tunnu ollenkaan viihtyvän kotona tai keskenään.

Mutta varmaan ikävämpi tilanne, jos toinen kokee tuollaisen elämän tylsäksi ja toinen ei.

Vierailija
26/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko lihonnu paljonki liiton aikana? Jos olet niin ei sitä kehtaa sohvamursun kans ilmaantua julkisille treffeille. 

Vierailija
27/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut paljon? mies ei kehtaa mennä sun kans ulos 

Vierailija
28/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonut paljon? mies ei kehtaa mennä sun kans ulos 

Eiköhän se mies oo pikemminkin lihonut jos ei muuta tee kuin löhöää sohvalla 

Vierailija
29/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysytään nyt näin, että miten paljon haluaisit viettää hänen kanssaan läheistä aikaa?

Vierailija
30/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, monet ainakin vanhemmiten tykkää pääosin kotona oleilusta. Itse viisikymppinen nainen, eikä kyllä juuri mitkään menemiset enää kiinnosta. Elokuvatkin katselen mieluummin kotiteatterissa kuin elokuvateatterissa. Jos toinen haluaa mennä, toinen ei, niin ei siinä varmaan auta kuin sen meneväisemmän mennä itsekseen tai kaverien kanssa. 

Vierailija
31/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän torjuu ilmastokriisiä. Makaamalla hiljaa paikallaan tuottaa hiilidioksidia mahdollisimman vähän.

Kaikki kasvit tarvitsevat hiilidioksidia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi