Onko Victoria Beckhamin ruokavalio terveellinen?
Syö pääasiassa kalaa ja kasviksia päivittäin. Olen itsekin tykästynyt kalaan ja söisin sitä joka päivä, mutta eikö siinä ole elonhopeajäämiä. Onko se usein nautittuna turvallista?
Kommentit (36)
Myös yli kuusikymppinen hyvännäköinen Anu Saagim syö pääasiassa lohta, avokadoa ja rukolaa. Kalassako se siloposkien salaisuus?
No juu, kaloissa voi olla elohopeaa ja joitakin muitakin haittalisia aineita voivat kerätä itseensä, joten ihan joka päivä ei kannata syödä ja kun syö niin lajia vaihdellen. Kalasta saatu terveyshyöty kuitenkin ylittää haitat, niin ei kuitenkaan kannata lopettaa syömästä.
Muutoin tuota Victorian ruokavaliota kommentoisin niin, että ylipäätään mikään hirmu tiukka ruokavalio ei ole erityisen terveellinen loppupeleissä. Siinä voi kerätä hyödyn jostakin ja vahingossa jää sitten kokonaan jotain saamatta. Eli monipuolisuus on tärkeää.
Eiköhän tuolla victorialla ole anoreksia.
🇺🇦🇮🇱
Ainakin huuliin mennyt kalanrasva =)) syödään terveellistä ruokaa,mutta kemikaalit isketään kehoon.
Hänen ruokavaliostaan puuttuu rasvat ja kalsium. Ihme, jos luut on vielä kunnossa.
Varmaan riippuu kalalajeista, missä on elohopeaa ja missä ei. Viljelyssä kalassa ei varmaa ole, ellei rehussa ole. Järvikaloissa on., siksi niitä ei pitäisi syödä joka päivä. Mitä isompi ja vanhemmaksi elävä petokala, sen enemmän elohopeaa. Yleisesti ottaen kalat- ja kasvikset ovat terveellisiä, kunhan ruokavalio on monipuolinen.
Grillikala kasviksilla on kyllä namia.
Aika yksipuolistahan tuo on, jos aina syö samaa, vaikkakin varmaan terveenä on pysynyt.
Mistä saa kalsiumia tarpeeksi? Purkista?
Hänellä on varmasti maailman parhaat ruoka- ja ravintoasiantuntijat käytössään. Tuskin jättää huomiotta mainittuja asioita, sillä hänellä on taipumus vaatia täydellisyyttä kaikessa tekemisessään ja tekemänsä työn jälki (kosmetiika ja vaatteet) on myös laadukasta. Että meidän ei todella tarvitse olla hänestä huolissamme.
Mun on vaikea uskoa, että ihminen, joka on noin hoikka tuossa iässä, elää terveellisesti. Ennen ajattelin, että jotkut ihmiset ovat vain luontaisesti hirmu hoikkia ja se siitä. Joo, nuorena näin monen kohdalla onkin, mutta kun ikää tulee, aineenvaihdunta muuttuu. Toistaiseksi kaikista tuntemistani erittäin hoikista keski-ikäisistä on paljastunut se, että he syövät todella vähän syystä tai toisesta toisilla syynä on syömishäiriö, toisilla muut elämäntavat (esim. kyvyttömyys suunnitella päivän ruokailut).
Ja ei tarvitse huudella läskiä. Olen normaalipainoinen, aina ollut. Teen raskasta ruumiillista työtä ja mulle on tärkeää, että keho toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Myös yli kuusikymppinen hyvännäköinen Anu Saagim syö pääasiassa lohta, avokadoa ja rukolaa. Kalassako se siloposkien salaisuus?
Anu on kylläkin pitkä, skrode ja paksuposkinen luonnostaan. Ei mikään siro keijukainen, siloposkista puhumattakaan.
Anu paksuposkinen? No ei kyllä ole.
...mikä lie narkki-anorektikko-täydellisyydentavoittelija...
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa kalsiumia tarpeeksi? Purkista?
Kalassa on kalsiumia, varsinkin ruodoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ruokavaliostaan puuttuu rasvat ja kalsium. Ihme, jos luut on vielä kunnossa.
Kalassa on paljon molempia.
Eiköhän sillä ole syömishäiriö ja osteoporoosi. Voipi sydänkin olla kovilla.
On varmasti suht terveellinen mutta todella tylsä. Taitaa olla sekin täti sellainen viininlipittelijä. Jos ei syö monipuolisesti niin todennäköisesti luukato on seuralainen kun vähän vanhenee. Eikös sillä Palanderin vaimolla ollut se jo tulollaan kun Pippa laukka sitä tutki. Sekin Riina on tosi laiha eikä syö mitään ja jopa se miehensä laatinut šille ruokavaliot kun ollut sen mielestä liika lihava. Eli itse läski juntti mänttipää hommasi vaimolleen elinikäisen syömishäiriön. Kyllä naisessa pitää olla muotoja ja syömisessä järkeä. Itse olen nyt puolen vuoden aikana tehnyt niin että päivän aikana pitää syödä ainakin kolme tomaattia ja puolikas kurkku. Ja lopettanut punaisen lihan ja makkaran ja juuston syömisen. Ja karkkien tilalle manteleita ja pähkinöitä. Ja paljon parempi olo ja keveneekin tässä hitaasti mutta varmasti. Se näyttää olevan totta että mitkään dieetit ei toimi, vaan pysyvä muutos ruokavalioon.
Mursi vastikään luunsa. Luustonsa kunto huolettaa.
Hoikkana tuolla ruokavaliolla näyttää pysyvän.