Onko Victoria Beckhamin ruokavalio terveellinen?
Syö pääasiassa kalaa ja kasviksia päivittäin. Olen itsekin tykästynyt kalaan ja söisin sitä joka päivä, mutta eikö siinä ole elonhopeajäämiä. Onko se usein nautittuna turvallista?
Kommentit (36)
Saa liikaa elohopeaa, jos syö kalaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Grillikala kasviksilla on kyllä namia.
Yes, Sir/Madam!
En tiedä terveellisyydestä, mutta jos haluaa näyttää anorektikolta, niin suosittelen.
On kesä mennyt, tunne lämpöä en nyt.
Eiköhän tuon kuihtunut olemus aika hyvin asian kerro. Ei syö varmasti tarpeeksi. Normaali terve nainen ei näytä tuolta. Uskoisin hänellä olevan syömishäirö. T. Ex anorektikko.
Tuskin hän syö esim haukea. Kannattaa suosia esim lohta.
Ei ihme ettei se koskaan hymyile. Itsekin kuolisin tylsyyteen tuolla ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ruokavaliostaan puuttuu rasvat ja kalsium. Ihme, jos luut on vielä kunnossa.
Lohi on rasvainen kala, ja syö muutakin jos ette ymmärrä. Suomessa on elohopea kalaa, EU:n alueella muut ei saa syödä suomalaista kalaa
Vierailija kirjoitti:
On varmasti suht terveellinen mutta todella tylsä. Taitaa olla sekin täti sellainen viininlipittelijä. Jos ei syö monipuolisesti niin todennäköisesti luukato on seuralainen kun vähän vanhenee. Eikös sillä Palanderin vaimolla ollut se jo tulollaan kun Pippa laukka sitä tutki. Sekin Riina on tosi laiha eikä syö mitään ja jopa se miehensä laatinut šille ruokavaliot kun ollut sen mielestä liika lihava. Eli itse läski juntti mänttipää hommasi vaimolleen elinikäisen syömishäiriön. Kyllä naisessa pitää olla muotoja ja syömisessä järkeä. Itse olen nyt puolen vuoden aikana tehnyt niin että päivän aikana pitää syödä ainakin kolme tomaattia ja puolikas kurkku. Ja lopettanut punaisen lihan ja makkaran ja juuston syömisen. Ja karkkien tilalle manteleita ja pähkinöitä. Ja paljon parempi olo ja keveneekin tässä hitaasti mutta varmasti. Se näyttää olevan totta että mitkään dieetit ei toimi, vaan pysyvä muutos ruokavalioon.
Naisessa ei pidä olla yhtään mitään, mitä nainen ei itse halua. Mä en esimerkiksi mitään "muotoja" itselleni kaipaa.
Osteoporoosi on ikävä juttu, etenkin, jos se on hankittu tietoisesti (=väärällä ruokavaliolla).
Terveys on muutakin kuin syöminen, eikös hän kärsinyt/kärsii vaivaisenluista? Eli haluaa elää terveellisesti, mutta pilaa kengillä jalkansa, tuossa on ristiriita.
Uskon että hoikkuus/ruokavalio on seurausta siitä että haluaa kontrolloida itseään/elämää, ei ns. normaalia "terveellisyyttä".
Ymmärrettävää ettei mätä sipsejä ja ja suklaata jne. kaiket päivät, mutta terveellisiä ruokia on PALJON erilaisia, miksi olla niin tarkka/valikoiva?
tuolla on niin täynnä täyteaineita ja botoksia keho, että joku elohopea tuskin sitä haittaa.
Voi tulla osteoporoosi vanhana ja olla sitten hauras pyörätuolimummo. Riinis Palanderillahan jo on osteoporoosin esiaste, joka johtuu siitä, ettänravinto on liian yksipuolinen ja on liian laiha. Luusto tarvitsee tiivistyäkseen myös massaa.
Victorialle taitaa ulkonäkö - nuorennäköisenä ja hoikkaa pysyminen olla maailman tärkein asia. Sehän treenaakin ihan hulluna- 3h joka päivä. Ja sen ruokavalio on tosi askeettinen, ja samaa ruokaa joka päivä. Aamupala ja iltaruoka. Ei mitään muuta.
Sama on Gwyneth Paltrowlla- aamulla juo kahvia, päivällä syö luuydinkeittoa ja illalla syö kalaa ja kasviksia.