Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan iloinen, sosiaalinen ja puhelias"

Vierailija
06.06.2024 |

Mikä tämäkin miesten vaatimus Tinderissä on? :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mykkäkoululaista tarvi , enkä mitään pahantuulista kiukuttelijaa. Sosiaalisuus on se mistä voin joustaa

Vierailija
2/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkailmoituksessa voisi lukea sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tavallaan kypsempi vaatimus kuin ne ikuiset ulkonäköjutut. Kyllähän se ihmisen luonne parisuhteessa koettuun onnellisuuteen kuitenkin lopulta enemmän vaikuttaa kuin ulkonäkö. Ja fakta on, että perinteisesti se on mennyt niin, että miehen oletetaan voivan olevan vähän jurokin, ja nainen on se sosiaalinen osapuoli, joka hoitaa yhteydenpidot sukulaisiin, merkkipäivämuistamiset yms. 

Itsehän olen nainen ja sitä toista ääripäätä, eli vakava ääripään introvertti. Ja olen kyllä huomannut, että tämä on suhteen etsinnässä paljon pahempi händikäppi kuin vaikka pienet liikakilot tai joku muu ulkonäön puute, vaikka nettikirjoituksista voisi toisin kuvitella - täällähän aina vaan ruoditaan niitä ulkonäköjä, naisen "taso" määräytyy olevinaan lähinnä ulkonäöstä. Mutta omassa tuttavapiirissä huomaan, että ne avoimet, iloiset ja sosiaaliset löytää parisuhteita, vaikka olisi ylipainoa eikä mitenkään erityisen kaunis, mutta me hiljaisemmat ja sulkeutuneemmat naiset emme tahdo löytää niitä vaikka ei olisi isoja puutteita ulkonäössä. Esim. itsestäni usein kiinnostutaan ulkonäön perusteella, mutta jutellessa mies huomaa että olen tylsä eikä ole enää kiinnostunut.

Vierailija
4/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tarkoittaa sitä, että hymyilet, naurat miehen jutuille, et esitä koskaan mitään kritiikkiä ja mahdollisen mielipahasi (johtuisi se sitten miehen teoista tai vaikka läheisesi kuolemasta) pidät omana tietonasi ja mikäli parisuhde vakiintuu, kannat myös vastuun miehen sosiaalisten suhteiden ylläpidosta.

Vierailija
5/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi jurottaa rauhassa kun nainen hoitaa puhepuolen(kin)

Vierailija
6/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin: Kyllä mä olen, riippuen ihan seurasta ja myös hänen keskustelutaidoistaan.

Vierailija
7/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo paljon fiksumpi toive kuin olethan vähintään x cm pitkä tai onhan sinulla jymylollot.

Vierailija
8/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vastakohta on surullinen, antisosiaalinen ja hiljainen niin kyllähän tuo parempi on

Vierailija
9/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tarkoittaa sitä, että hymyilet, naurat miehen jutuille, et esitä koskaan mitään kritiikkiä ja mahdollisen mielipahasi (johtuisi se sitten miehen teoista tai vaikka läheisesi kuolemasta) pidät omana tietonasi ja mikäli parisuhde vakiintuu, kannat myös vastuun miehen sosiaalisten suhteiden ylläpidosta.

Ei se aina sentään ihan noin toksista ole, ettei mielipahaakaan saisi näyttää. Aika usein kyse on vain siitä, että mies itse kokee puutteita omissa sosiaalisissa taidoissaan, ja kaipaa vastinparia joka täydentäisi häntä siinä että olisi parempi sosiaalisissa taidoissa kuin hän. Kokemuksia voi olla, että tutustuminen on vaikeaa ja keskustelut vaivautuneita, jos kaksi kovin hiljaista kohtaa. Siksi haetaan, omat puutteet tuntien, jo ilmoituksessa puheliaampaa ihmistä, joka osaisi pitää puhetta yllä luontevasti.

Mun mies on juuri tuollainen että kaipasi puheliasta naista. Hän vaan on ujo ja hiljainen ihminen. Mutta kyllä minä saan kritiikkiä esittää ja mielipahani ilmaista, ei ole mitään ainaisen iloisuuden vaatimuksia. Se vaan on, että molemmat meistä on sitä mieltä, että homma sujuu paremmin kuin toinen on puheliaampi ja toinen hiljaisempi. Ei kai siinä mitään pahaa. (Sosiaalisia suhteita miehellä ei juuri ole ollut eikä hän ole niitä kaivannut. Hänen lähisukuunsa on avioliiton myötä syntynyt joitain yhteyksiä, mutta joo, minähän ne joulukortit laitan ja minun kanssa ne sukulaiset tykkää jutella, koska ei mies osaa oikein jutella jonkun viisikymppisten naisihmisten kanssa vaikka haluaisikin)

Vierailija
10/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraessasi hersyvästi nakkelet päätäsi hieman taaksepäin ja sipaisee huolettomasti hiuksiasi pois poskelta? 

Vierailija
11/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kiitos ja hyvästi.

Vierailija
12/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en mykkäkoululaista tarvi , enkä mitään pahantuulista kiukuttelijaa. Sosiaalisuus on se mistä voin joustaa

Onko hiljainen ihminen sinusta sama kuin mykkäkoululainen?

Vierailija
13/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tulet kitisemään työpaikkailmoituksen sisällöstä ja avasin keskustelun ilolla. Ne häiritsevät minua enemmän kuin tämä, en halua mitään kumppania vaan työpaikan, mutta sellaista en voi saada kun en ole mitään noista.

Vierailija
14/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkailmoituksessa voisi lukea sama.

Mutta vain naisille, miehille ei noin älyttömiä ominaisuuksia laiteta työpaikka ilmoituksiin.

Vierailija
15/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä deittiprofiileissa listattuja vaatimuksia. Minä kirjoitan vain, että millainen olen itse ja sitten kiinnostunut saa laittaa tykkäyksen.

Vierailija
16/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että tämä palstailu kehittää kommunikointitaitoja kenen kanssa vaan? Osaa smalltalkia aiheesta kuin aiheesta kun sitä palstalla harrastaa avauksilla ja kommentoinilla asiaan kuin asiaan?

Vierailija
17/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä deittiprofiileissa listattuja vaatimuksia. Minä kirjoitan vain, että millainen olen itse ja sitten kiinnostunut saa laittaa tykkäyksen.

Näinhän sen jokainen fiksu tekeekin. Mutta toimiihan tuollaiset vaatimuslistat hyvin, tietää keneen ei ainakaan kannata ottaa yhteyttä.

Vierailija
18/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista, koska enemmistö suomalaisista ei ole mitään noista.

Vierailija
19/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävä toivomus kumppanilta. En itsekään kaipaa juroa ankeilijaa. Ekstrovertti ei tarvitse olla, kunhan seurassa on hyvä olla ja helppo viihtyä. Mutta miehen pitää kyllä itsekin sitten täyttää nuo vaatimuksensa, eikä vain vaatia itselleen naista luomaan ja pitämään yllä mukavaa ilmapiiriä.

Vierailija
20/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi jurottaa rauhassa kun nainen hoitaa puhepuolen(kin)

Puhelias nainen haluaa yleensä puheliaan miehen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän