"Olethan iloinen, sosiaalinen ja puhelias"
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Harva oikeasti edes haluaa mitään iloista, sosiaalista ja puheliasta vaan ennemminkin kiroaa kun toinen on aina niin pirtsakan positiivinen että jää suustaan kiinni kaikkien kanssa ja hirnuu ja kälättää 24/7 kotonakin..
Suotakoon se hänelle, joka sellaista toivoo. Syvä hiljaisuus ja passiivisuus onnistuu myös yksin kotona, miksi etsiä siihen toista jurottajaa.
"Olethan iloinen, sosiaalinen ja puhelias"
iloinen = lääkitys kohdillaan eikä ahdista
sosiaalinen = työkkärin ja Kelan kanssa tulee oltua säännöllisesti tekemisissä
puhelias = känni päällä juttua lentää
Outoa ajatella että nuo on joku vakituinen luonteenpiirre. Kemiastahan se on kiinni. Samalla aaltopituudella olevan kanssa juttu luistaa ja on positiivinen ilmapiiri, sellaista tottakai etsitään. Ehkä sitä tuolla vaatimuksella tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkailmoituksessa voisi lukea sama.
Kyllä koska ovat erittäin hyviä ominaisuuksia kaikki.
Työpaikoilla tarvitaan erilaisia ihmisiä, ei vain niitä omaan ääneensä rakastuneita.
Kaikki puheliaat eivät ole koko ajan äänessä tai itserakkaita. Osa osaa ottaa muutkin huomioon.
Tämä on syy, miksi en suostu koskaan tekemään videohakemusta, jos joskus joudun työttömäksi.
EN halua esittää videolla kofeiiniperäruiskeen saanutta tekopirteää feissaria, en ole dynaaminen, enkä sosiaalinen enkä tuo mitään muuta ryhmädynamiikkaan kuin hiljaisuutta, vihaan meteliä.
Sen sijaan jos paperiCV ja kokemukseni ei kelpaa, ei kelpaa työpaikkakaan. Teen työni säntillisesti, huolellisesti, olen luotettava mutta sisäänpäinkääntynyt, tulen kyllä tulla toimeen ihmisten kanssa, mutta en ole mikään johtajatyyppi. Seuraan asioita taka-alalta ja puhun vasta kun minulla oikeasti on jotain järkevää sanottavaa.
Kukahan työntekijä haluaa tällaisen videon nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan tyhjäpäinen tyhjännauraja"
Se, että olet vakava ja hiljainen, ei tarkoita sitä että olisit älykäs.
Ei nyt siltikään tarvitse olla tyhjännauraja vaikka ei nyt niin älykäs olekaan, se turha naureskelu ja kikattelu nyt vain on supernoloa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on syy, miksi en suostu koskaan tekemään videohakemusta, jos joskus joudun työttömäksi.
EN halua esittää videolla kofeiiniperäruiskeen saanutta tekopirteää feissaria, en ole dynaaminen, enkä sosiaalinen enkä tuo mitään muuta ryhmädynamiikkaan kuin hiljaisuutta, vihaan meteliä.
Sen sijaan jos paperiCV ja kokemukseni ei kelpaa, ei kelpaa työpaikkakaan. Teen työni säntillisesti, huolellisesti, olen luotettava mutta sisäänpäinkääntynyt, tulen kyllä tulla toimeen ihmisten kanssa, mutta en ole mikään johtajatyyppi. Seuraan asioita taka-alalta ja puhun vasta kun minulla oikeasti on jotain järkevää sanottavaa.
Kukahan työntekijä haluaa tällaisen videon nähdä.
Kokeilehan sanoa nuo asiat videolla, saatat vaikka saada töitä.
Kyllä olin. Kuusi vuotta määräilevän jääräpään, typerän tuppisuutyrannin, valehtelevan kusipään kanssa muuttivat viimeiseksi vuodeksi.
Hullu se oli.
Nyt taas olen oma itseni eli "kyllä".
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on tavallaan kypsempi vaatimus kuin ne ikuiset ulkonäköjutut. Kyllähän se ihmisen luonne parisuhteessa koettuun onnellisuuteen kuitenkin lopulta enemmän vaikuttaa kuin ulkonäkö. Ja fakta on, että perinteisesti se on mennyt niin, että miehen oletetaan voivan olevan vähän jurokin, ja nainen on se sosiaalinen osapuoli, joka hoitaa yhteydenpidot sukulaisiin, merkkipäivämuistamiset yms.
Itsehän olen nainen ja sitä toista ääripäätä, eli vakava ääripään introvertti. Ja olen kyllä huomannut, että tämä on suhteen etsinnässä paljon pahempi händikäppi kuin vaikka pienet liikakilot tai joku muu ulkonäön puute, vaikka nettikirjoituksista voisi toisin kuvitella - täällähän aina vaan ruoditaan niitä ulkonäköjä, naisen "taso" määräytyy olevinaan lähinnä ulkonäöstä. Mutta omassa tuttavapiirissä huomaan, että ne avoimet, iloiset ja sosiaaliset löytää parisuhteita, vaikka olisi ylipainoa eikä mitenkään erityisen kaunis, mutta me hiljaisemmat ja sulkeutuneemmat naiset emme tahdo löytää niitä vaikka ei olisi isoja puutteita ulkonäössä. Esim. itsestäni usein kiinnostutaan ulkonäön perusteella, mutta jutellessa mies huomaa että olen tylsä eikä ole enää kiinnostunut.
Jep, mikäli naisella ei ole huumorintajua ja hän on olemukseltaan kuin naispuolinen Matti Vanhanen, niin ei välttämättä kiinnostuneita miehiä ole hirveästi pysyvään parisuhteeseen vaikka olisikin hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Mä en mykkäkoululaista tarvi , enkä mitään pahantuulista kiukuttelijaa. Sosiaalisuus on se mistä voin joustaa
Sosiaalinen voi olla kiukuttelija.
Olethan kestävä rakastellessa?
0-3 min ei riitä. EI.
Suuteletko? Hyväiletko? Sanotko että rakastat, että olen ilo silmälle tai mulkulle?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkailmoituksessa voisi lukea sama.
Mietin otsikon luettuani onko kyseessä työpaikka-vai treffilmoitus, ahdistaa introverttinä kun joka paikassa toitotetaan sosiaalisuutta.
Työpaikoilla tarvitaan erilaisia ihmisiä, ei vain niitä omaan ääneensä rakastuneita.