Työkaverin puoliso oli käynyt katsomassa LinkedIn-profiiliani
Työkaverin, eikä edes minkään kovin läheisen työkaverin, puoliso oli käynyt katsomassa LinkedIn-profiiliani. Tämä kyseinen työkaveri on LinkedInissa kontakteissani.
Millaisia ajatuksia tämä herättäisi sinussa?
Kommentit (52)
...sitä vartenhan linkkarissa ollaan, että voi verkostoitua ihmisten kanssa!
"
Ei Linkkarissa kukaan kehtaa mitään nättien tyttöjen listaa kerätä, eikä kuvat edes ole sellaisia. Se on ikään kuin julkinen CV. Täytyy olla jo tosi tollo juntti, jos haluaa pilata oman työmaineensa julkisesti. Insta ja linkedIn on ihan erilaisia."
Kyllä tää on just niin tollo juntti. Eipä se sanominenkaan auttanut ymmärtämään miksei 50+ miehen ole syytä keräillä niitä 20-30 vuotta nuorempia, joita nimittää "ystävikseen" kun ovat kaveripyynnön hyväksyneet.
Ihan varmasti tekisi samaa linkedinissä, jos olisi työelämässä. On vaan elämäntapatyötön joka haaveilee nuoremmista kaunottarista :D Koulutuskin kyllä olisi ollut, mutta on tippunut kärryiltä kun ryyppäsi työpaikkansa.
"Hohhoijaa.. linkkari ei ole facebook eikä insta. Sinä et selvästikään ole itse linkkarissa, niin siksi sun kommentti on outo ja tyhmä"
No en tosiaan ole, mutta jos tämä mies olisi ollut, niin olisin kyllä tutkinut kontaktien profiilit ja uskon että samaan tulokseen olisin sielläkin joutunut päätymään. Mikä sinä olet sanomaan miten joku idiootti mies siellä toimii? Hyväksyy vain ne vetävät nuoret naiset eikä muita? Se kertoo paljon ihmisestä, yhdistettynä kaikkeen muuhun.
Mä käyn katsomassa ihmisten profiileja ihan huvin vuoksi. Mietin millaista elämää joku on viettänyt, missä työpaikoissa ollut jne. Yhden kerran inspiroidun erään kollegan koulutuksesta niin, että päädyin samanlaiseen koulutukseen josta oli hyötyä töissä. Katson myös inspiraatiota työnhakuun ja nyt mietinkin että lähtisinkö ulkomaille vuodeksi.
Tuossa on ne mun syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä nyt alkuun se, että sen siis Linkedinin puolella näkee kuka käy stalkkeroimassa? Hyvä että en ole profiilia sinne luonut.
Jep, LinkedInistä näkee kun joku käy katsomassa profiiliasi.
Aika ärsyttävä ominaisuus, koska monesti ei kehtaa mennä katsomaan, vaikka kiinnostaisi, kun tietää henkilön saavan tietää siitä, että olet käynyt katsomassa.
Siis mitä siellä näkyy?? Mulla ei ole LinkedIn tiliä mutta jos etsin tietoa jostain ihmisestä ja sieltä tuollainen profiili löytyy niin voin käydä katsomassa sitä. Niin miten ihmeessä siellä näkyisi että olen käynyt? IP:n perusteella tulee nimi näkyviin? 😂
Mikis AP on linkedin jos profiilin katsominen aiheuttaa hyperventilaatiota.
On taas ongelma :-)
Minulla on Linkedin-profiili, mutta en halua kenen tahansa tietävän koko elämänpolkuani. Tuntuu ikävältä, että ei olisi mitään yksityistä enää. Hyvin vähän sinne olen mitään laittanut. Käytän sitä vain verkostoitumiseen ja se on minulla siksi, kun tuntuu, että se pitää kaikilla olla. Esimerkiksi joku voi työnhaussa ihmetellä, jos ei ole. Mutta ärsyttävävä monin tavoin koko Linkedin. Jatkuvasti tuuttaa jotain, enkä nyt tarkoita verkostoani vaan kyylätään toimintaani ja mytdään lisää Linkedin palveluja. Menisipä muldista nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Linkedin-profiili, mutta en halua kenen tahansa tietävän koko elämänpolkuani. Tuntuu ikävältä, että ei olisi mitään yksityistä enää. Hyvin vähän sinne olen mitään laittanut. Käytän sitä vain verkostoitumiseen ja se on minulla siksi, kun tuntuu, että se pitää kaikilla olla. Esimerkiksi joku voi työnhaussa ihmetellä, jos ei ole. Mutta ärsyttävävä monin tavoin koko Linkedin. Jatkuvasti tuuttaa jotain, enkä nyt tarkoita verkostoani vaan kyylätään toimintaani ja mytdään lisää Linkedin palveluja. Menisipä muldista nopeasti.
Siis minä olen nähnyt Linkkarissa jopa laihdutushistoriasta (!!!) avautumista 😅 Ja kyllä, ihan ammatillisessa profiilissa, ilman minkäänsorttista yhtymäkohtaa ravitsemukseen/hoitotieteisiin/tms. Joillekin kyseinen alusta on ilmeisesti jonkinsortin päiväkirja, johon tilitetään kaikki henkilökohtainen. Odotan seksuaalielämään liittyviä päivityksiä 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä nyt alkuun se, että sen siis Linkedinin puolella näkee kuka käy stalkkeroimassa? Hyvä että en ole profiilia sinne luonut.
Aika ärsyttävä ominaisuus, koska monesti ei kehtaa mennä katsomaan, vaikka kiinnostaisi, kun tietää henkilön saavan tietää siitä, että olet käynyt katsomassa.
Siis mitä siellä näkyy?? Mulla ei ole LinkedIn tiliä mutta jos etsin tietoa jostain ihmisestä ja sieltä tuollainen profiili löytyy niin voin käydä katsomassa sitä. Niin miten ihmeessä siellä näkyisi että olen käynyt? IP:n perusteella tulee nimi näkyviin? 😂
Tää muakin kiinnostais 😅 ei ole profiilia mutta Googlen kautta kerran eksyin jonkun profiilin avaamaan. Miten se tietää kuka minä olen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muakin kiinnostais 😅 ei ole profiilia mutta Googlen kautta kerran eksyin jonkun pr
Lukee sormenjäljet kännykältä 😂
Ei Linkkarissa kukaan kehtaa mitään nättien tyttöjen listaa kerätä, eikä kuvat edes ole sellaisia. Se on ikään kuin julkinen CV. Täytyy olla jo tosi tollo juntti, jos haluaa pilata oman työmaineensa julkisesti. Insta ja linkedIn on ihan erilaisia.