Työkaverin puoliso oli käynyt katsomassa LinkedIn-profiiliani
Työkaverin, eikä edes minkään kovin läheisen työkaverin, puoliso oli käynyt katsomassa LinkedIn-profiiliani. Tämä kyseinen työkaveri on LinkedInissa kontakteissani.
Millaisia ajatuksia tämä herättäisi sinussa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetukset saa niin, ettei kyyläys näy. Amatöörit.
Juu, mutta siitä on maksettava.
Kuukaudeksi voi ottaa ilmaisen kokeilun ja kyylätä sydämensä kyllyydestä kaikkien profiilit läpi sinä aikana.
No, mä sanoisin että olet herättänyt jonkinlaista mustasukkaisuutta tms. Haloo, muut ei vaan halua sanoa tätä kun täällä pitää ap aina vähätellä.
Siis mitä varten sinne tehdään profiileita, jos niitä ei saa käydä katsomassa? Meinasin just tehdä, mutta jos linkkari onkin joku kyyläys- ja stalkkausfoorumi, niin en sitten taidakaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana tulee mieleen mustasukkaisuus.
Ja av mammulit eivät ole mitenkään kontrollinhaluisia?
Vtu näitä ylilaudan luusereita. Kuules poju, me kaikki tiedetään että sä teit noi molemmat kommentit. MIllainen apina käyttää aikaansa siihen, että yrittää mussuttaa randomeille naisille netissä? Eikä muuten edes onnistu siinäkään, lol.
Ne profiilit on siellä katsomista varten. Minäkin käyn katsomassa ties kenen profiileja.
Aikoo erota ja rakastaa sinua palavasti. Käynti tarkoittaa kosintaa.
Perus somekäyttäytymiskoodia.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä nyt alkuun se, että sen siis Linkedinin puolella näkee kuka käy stalkkeroimassa? Hyvä että en ole profiilia sinne luonut.
Mulla on LinkedIn-profiili, mutta välttelen muiden profiileissa käyntiä just siksi, että sitten se näkee sen ja miettii, että miksi tämä puolituttu on käynyt nuuskimassa profiilissani.
Ketä kiinnostaa? Mun ystävän mies käynyt myös, ensin ihmettelin, sitten unohdin koko stalkkaajan. Samoin tiedän että nykyisen ex käy kurkkimassa, anonyyminä, mutta Linkkari ehdottaa kontaktiksi :D
Mun itsetunto ei moisesta heilu. Siksi se profiili on luotu, että kateelliset voi käydä kyttäämässä.
Työtoverin vaimon työpaikka etsii uusia osaajia alaltasi. Työtoverin vaimo tekee myöhemmin puolisolleen ja sinulle tarjouksen josta ei voi kieltäytyä.
Tosiaan Linkkarissa on ammatillinen "näyteikkuna" eikä mitään yksityisiä juttuja. Mitä useampi sitä katsoo, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä nyt alkuun se, että sen siis Linkedinin puolella näkee kuka käy stalkkeroimassa? Hyvä että en ole profiilia sinne luonut.
Mulla on LinkedIn-profiili, mutta välttelen muiden profiileissa käyntiä just siksi, että sitten se näkee sen ja miettii, että miksi tämä puolituttu on käynyt nuuskimassa profiilissani.
Varsinkin joskus lauantai-yönä klo 02:12 :DD.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä varten sinne tehdään profiileita, jos niitä ei saa käydä katsomassa? Meinasin just tehdä, mutta jos linkkari onkin joku kyyläys- ja stalkkausfoorumi, niin en sitten taidakaan..
Ei ole mikään kyyläysfoorumi. Sitä varten on insta ja facebook. Täällä taas ylireagoidaan kaikkeen. Minä käyn katsomassa paljon töihin liittyviä asioita ja kontakteja. Tiedän, että jää jälki mutta saa jäädäkin. Myös minun profiilia on käyty katsomassa, mutta harvemmin seuraan edes kuka. Tässäkin ap:n tapauksessa, jos ko. henkilö olisi mustasukkainen hän tuskin olisi olisi stalkkaamiseen käyttänyt juuri Linkkaria. Puhelimella kun katsoo niin helpolla tulee myös virheellisiä tykkäyksiä ja muitakin kömmähdyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi noin stressaa, voit muuttaa asetuksia niin, ettei näe kuka on käynyt katsomassa. Mun profiilia käy kattomassa 10-20 henkilöä viikossa työni luonteen takia. Osa niistä on aina sellaisia, ettei mitään tietoa kenestä on kyse.
Tollasia käyttää monet monista syistä. Joku ehkä hakee uutta duunia, ja kattelee toisen firman henkilöstöä uteliaisuudesta, muttei halua jättää mitään näkyvviä jälkiä. Toiset vaan vissiin tykkää kurkkia ihan uteliaisuudesta. Ei ole iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ne profiilit on siellä katsomista varten. Minäkin käyn katsomassa ties kenen profiileja.
Emmä nyt tiedä, jos käy vaikka joidenkin ex-poikkisten nyxä-tyttisten profiileja stalkkaamassa niin en kyllä kehtais. Ainakaan jäädä kiinni sellaisesta.
nää puhuu satuja, jos sä et ole siellä itse ja katsot tietokoneella tai puhelimella, niin ei tietenkään se kohde voi nähdä!! olen tän alan työntekijä!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tai että ehkä työkaveri on herättänyt epäluottamusta, ja puoliso vähän katselee keitä pitää kontakteissaan.
Kauheasti alapeukkuja. Mutta itse voin myöntää, että kun mies jäi kiinni siitä että sopi alussa tapaamista jonkun toisen kanssa, ja myöhemmin siitä että kehui ja lirkutteli jollekin nuoremmalle sääriään ja biksujaan esittelevälle pimulle, niin katsoin vähän enemmän hänen kaverilistojaan.
Kas kummaa, siellä on aika paljon naisia. Ja nimenomaan nuorempia, kauniita naisia. Ei ikäisiään tai rumia. Mies väittää että ihan kaverina vaan, mutta kyllä tuo kertoo jo siitä että "kavereillekin" on ulkonäkökriteerit, ja minä en täytä niitä. Mieshän ei näitä saisi, mutta kyllä minulle riittää tieto siitä että haikailee nuorempaa, laihempaa ja nätimpää.
Jos hän olis linkedinissä, niin varmasti olisi sielläkin sadoittain nättejä kontakteja, ei niitä muita.
Somekavereita on lähes tuhat, ja arvatkaa vaan kuinka paljon niistä on ikäisiään tai vanhempia naisia, jotka eivät ole laitettuja ja ihan tikissä. No, pari hassua mummoikäistä.
Niihin naisiinhan tämä ei sinällään liity, he eivät ole mitenkään epäiltyinä, mutta se että mies noita kerää... jopa lukiotyttöjä, 5-kymppinen mies, yök.
Vierailija kirjoitti:
nää puhuu satuja, jos sä et ole siellä itse ja katsot tietokoneella tai puhelimella, niin ei tietenkään se kohde voi nähdä!! olen tän alan työntekijä!
Et ole töissä missään. Et osaa edes kirjoittaa. Ja LI:ssä on aika vtusti asetuksia joita voi muutella sen mukaan miten haluaa näkyä vai haluaako ollenkaan.
Noloja nää ylilautaripulit.
Ei siinä oo mitään ihmeellistä jos katsoo opiskelukavereita mihin ovat sijoittuneet yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tai että ehkä työkaveri on herättänyt epäluottamusta, ja puoliso vähän katselee keitä pitää kontakteissaan.
Kauheasti alapeukkuja. Mutta itse voin myöntää, että kun mies jäi kiinni siitä että sopi alussa tapaamista jonkun toisen kanssa, ja myöhemmin siitä että kehui ja lirkutteli jollekin nuoremmalle sääriään ja biksujaan esittelevälle pimulle, niin katsoin vähän enemmän hänen kaverilistojaan.
Kas kummaa, siellä on aika paljon naisia. Ja nimenomaan nuorempia, kauniita naisia. Ei ikäisiään tai rumia. Mies väittää että ihan kaverina vaan, mutta kyllä tuo kertoo jo siitä että "kavereillekin" on ulkonäkökriteerit, ja minä en täytä niitä. Mieshän ei näitä saisi, mutta kyllä minulle riittää tieto siitä että haikailee nuorempaa, laihempaa ja nätimpää.
Jos hän olis linkedinissä, niin varmasti olisi sielläkin sadoitta
Hohhoijaa.. linkkari ei ole facebook eikä insta. Sinä et selvästikään ole itse linkkarissa, niin siksi sun kommentti on outo ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olis linkedinissä, niin varmasti olisi sielläkin sadoitta
Jep, tiedän tyypin. Tuntemallani oli näiden fanitustyttöjen lisäksi extra-fanituksena aasialaisia *tyttösiä*, ja myös ihan Suomessa asuvia aasialaisia naisia. Friikkeys rules - not.
No eihän se sitä etukäteen tiennyt, että profiilissasi ei ole paljoa/kiinnostavaa sisältöä. Mutta nyt tietää :D