Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkomielle miehen eksästä :(

Vierailija
06.06.2024 |

Mitä hittoa teen kun olen saanut pakkomielteen mieheni eksästä?!

En voi lopettaa "stalkkaamasta" häntä somessa ja kaikki mitä olen hänestä kuullut ja saanut selville saa oloni tuntumaan entistäkin huonommaksi. Tiedän ettei saisi vertailla, mutten voi välttyä tältä, sillä ei ole liioittelematta mitään missä hän ei olisi parempi/veisi voittoa vertailumielessä! Ja jos löisin kaikki nuo faktat tiskiin, niin voisitte yhtyä tähän, mutta valitettavasti en näitä yksityiskohtia halua jakaa, siinä pelossa että joku tunnistaa.

Elämä ei ole ollut helppoa ja itsetuntoni on kokenut matkan varrella syviäkin kolhuja, joten tiedostan kyllä että tämä varmasti on se pohjimmainen ongelma, mutta ei se silti auta, enkä tiedä mikä käytännössä niin tekisi. Pitääkö mun vain koettaa hyväksyä, että jään hänelle toiseksi vertailussa ja tyytyä ns. kakkossijalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jäät toiseksi ja olet kakkonen? En ihan ymmärrä. 

Vierailija
2/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy kakkossijaan jos vertailet itseäsi häneen. Jos hän on parempi, niin hän on parempi. 

Mutta ihan nyt pohdi asiaa: Mitä väliä sillä on? Haikaileeko mies hänen perään? Maailmassa on miljardeja ihmisiä joihin voit itseäsi verrata, miksi olet saanut pakkomielteen yhdestä heistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydy kakkossijaan jos vertailet itseäsi häneen. Jos hän on parempi, niin hän on parempi. 

Mutta ihan nyt pohdi asiaa: Mitä väliä sillä on? Haikaileeko mies hänen perään? Maailmassa on miljardeja ihmisiä joihin voit itseäsi verrata, miksi olet saanut pakkomielteen yhdestä heistä?

En usko että hän kertoisi, vaikka haikailisikin. Epätietoisuus siis kalvaa. Jos voisin olla varma ettei haikaile, se auttaisi ja jos taas haikailisi niin tuskin haluaisin jatkaa suhdetta jos ihan rehellisiä ollaan.

Osittain pakkomielle johtuu siitä, koska hänellä on sellaisia ominaisuuksia joista pidän itsessäni ja jotka olen mieltänyt vahvuuksikseni, mutta hänessä kaikki nämäkin asiat ovat paremmin. ja sitten on vielä liuta niitä muitakin asioita, joissa hän loistaa ja joita itse en todellakaan omaa :(((

-ap

Vierailija
4/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin varma että on asioita joissa sinä olet parempi, myös miehesi mielestä, eihän hän muuten olisi sinua valinnut. Pää pystyyn ja hyvää jatkoa sinulle.

Vierailija
5/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oo parempi että eroatte heti. Joka tapauksessa miehes tulee löytään jossain vaiheessa taas sua kaikin tavoin paremman kumppanin.

Vierailija
6/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomiellehullu taas vauhdissa

Vierailija
7/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma että on asioita joissa sinä olet parempi, myös miehesi mielestä, eihän hän muuten olisi sinua valinnut. Pää pystyyn ja hyvää jatkoa sinulle.

Noh, eksänsä jätti hänet aikoinaan, joten ei ole mitään varsinaista valintaa tehnyt.

Kiitos kommentistasi :)

-ap

Vierailija
8/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mitenkään voi jäädä toiseksi ja kakkossijalle, kun kumppanisi on valinnut sinut, eikä exäänsä! Yritä vaan nyt jättää ne "stalkkailut" ja unohtaa koko exä. Tsemppiä!

Vierailija
9/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut joskus samanlaista ongelmaa. Vertailin, stalkkasin, yritin jopa saada itselleni samaa näköä... Minulla oli todella huono itsetunto ja mies kohteli minua huonosti ja antoi aihetta mustasukkaisuudelle kyllä. Kyse siis jo ex-miehestäni. Exänsä kanssa mies oli käynyt matkoilla, ravintoloissa, viettänyt ystäväporukalla aikaa jne. Minun kanssani ei tehnyt mitään näistä. Ei esitelty kavereille, ei halunnut lähteä reissuun, ei kiinnostanut ravintolat...

Vierailija
10/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tyypillistä suominaisen käytöstä. Et ole siis poikkeus.

Vierailija
11/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä mitenkään voi jäädä toiseksi ja kakkossijalle, kun kumppanisi on valinnut sinut, eikä exäänsä! Yritä vaan nyt jättää ne "stalkkailut" ja unohtaa koko exä. Tsemppiä!

No okei, nyt oli ilmestynyt viesti, jossa ap kertoi, että ex jätti miehen, eli mitään valintaa ei ole tapahtunut... Aloittajan kannattaa nyt vaan kuitenkin pyristellä irti stalkkaamisesta ja vertailusta, vaikka helppoahan se ei ole. Siitä ei ole mitään hyötyä ja siitä tulee vaan paha mieli, tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
12/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, nyt oli ilmestynyt viesti, jossa ap kertoi, että ex jätti miehen, eli mitään valintaa ei ole tapahtunut... Aloittajan kannattaa nyt vaan kuitenkin pyristellä irti stalkkaamisesta ja vertailusta, vaikka helppoahan se ei ole. Siitä ei ole mitään hyötyä ja siitä tulee vaan paha mieli, tsemppiä kuitenkin!

Kiitos kommentista ja tsempistä. Stalkkaamista on todella vaikea lopettaa, koska eletään nykyaikaa, niin olen varma että mieskin ainakin välillä käy vilkaisemassa eksäänsä somessa, joten tuntuu että munkin on pakko jotenkin tietää millaisia juttuja sen eksä sinne laittelee. Ahdistavaa että tän pitää olla tällaista!

-ap

Vierailija
13/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut joskus samanlaista ongelmaa. Vertailin, stalkkasin, yritin jopa saada itselleni samaa näköä... Minulla oli todella huono itsetunto ja mies kohteli minua huonosti ja antoi aihetta mustasukkaisuudelle kyllä. Kyse siis jo ex-miehestäni. Exänsä kanssa mies oli käynyt matkoilla, ravintoloissa, viettänyt ystäväporukalla aikaa jne. Minun kanssani ei tehnyt mitään näistä. Ei esitelty kavereille, ei halunnut lähteä reissuun, ei kiinnostanut ravintolat...

Mulla ei onneksi tuo ongelma johdu samalla tavalla miehestä. Tosin kyllähän se kirpaisee tietää että eksän kanssa on elettyä elämää, matkoja ja sellaista ja meillä ei. Ihan jo elintasonkin vuoksi eletään toisin.

-ap