Paras huulipuna?
Etsinnässä oikeasti kestävä ja kuiville huulille sopiva puna. Onko se YSL? Netissä on paljon toimittajien tekemiä testejä, mutta niissä on aina eri voittaja.
Kommentit (24)
Vaimoni on maailman kaunein eikä ole koskaan käyttänyt huulipunaa.
Kokeilepa ihan Essencen tuotteita. Olen allergikko ja kuivaihoinen ja nämä sopii.
Edullisia, vaikkapa Tokmannilta osta kokeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Miksi tähän ketjuun sitten kirjoittelet???
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä kysyttiinkin.
Se paras riippuu ihan siitä, mitä kukin huulipunaltaan hakee. Jotkut haluaa kosteuttavaa, jotkut pysyvää, jotkut kirkkaita värejä, jotkut hillittyjä... Siksi ei ole mitään yhtä parasta.
Itse tykkään ennen kaikkea pysyvistä huulipunista, joten mulle eniten tykkäämäni on Jeffree Starin Velvet Liquid Lipstick. Se ei lähde pois vaikka koskisi tai nuolisi huuliaan, mitä usein teen tiedostamattani miettiessäni, jos syö tms. Lähtee vasta illalla kun pesee pois meikinpoistoaineella. Samantyyppisiä huulivärejä on edullsemmiltakin merkeiltä esim. Max Factor, mutta värivalikoima niissä on yleensä hyvin kapea ja kuivattaa ihan eri lailla kuin tuo Jeffree Star.
Boho, pysyy hyvin, ei nouse ikäjuonteisiin. Ruohonjuuressa ainakin. Pahvihylsy, kevyt ekologinen.
Ei kemikaaleja ollenkaan T: m 57 (odotettavissa sankkaa vastalausemyrskyä)
Vierailija kirjoitti:
Ei kemikaaleja ollenkaan T: m 57 (odotettavissa sankkaa vastalausemyrskyä)
Voi kuule. Jos luulet, että moni vastaa sulle, että kyllä sun pitää alkaa käyttämään huulipunaa, niin luulen, että joudut pettymään. Poistu, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Se paras riippuu ihan siitä, mitä kukin huulipunaltaan hakee. Jotkut haluaa kosteuttavaa, jotkut pysyvää, jotkut kirkkaita värejä, jotkut hillittyjä... Siksi ei ole mitään yhtä parasta.
Itse tykkään ennen kaikkea pysyvistä huulipunista, joten mulle eniten tykkäämäni on Jeffree Starin Velvet Liquid Lipstick. Se ei lähde pois vaikka koskisi tai nuolisi huuliaan, mitä usein teen tiedostamattani miettiessäni, jos syö tms. Lähtee vasta illalla kun pesee pois meikinpoistoaineella. Samantyyppisiä huulivärejä on edullsemmiltakin merkeiltä esim. Max Factor, mutta värivalikoima niissä on yleensä hyvin kapea ja kuivattaa ihan eri lailla kuin tuo Jeffree Star.
Missä myydään tuota merkkiä?
Toinen erittäin hyvä halpamerkki on Catrice! Kokeile etkä pety, hinta saa hykertelemään tyytyväisyydestä. Tokmannilta saa sitäkin.
Itsellä testissä tällä hetkellä KVD:n Epic Kiss. Vaikuttaa ainakin tähän mennessä hyvältä. Sopivasti voidemainen eikä toistaiseksi ole pysyvyydessäkään valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä testissä tällä hetkellä KVD:n Epic Kiss. Vaikuttaa ainakin tähän mennessä hyvältä. Sopivasti voidemainen eikä toistaiseksi ole pysyvyydessäkään valittamista.
Tuotahan vois kokeilla! Tuolta merkiltä ostin just meikkivoiteen, joka on musta paras ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan vois kokeilla! Tuolta merkiltä ostin just meikkivoiteen, joka on musta paras ikinä.
Eikä ollu hinnalla pilattukaan. Ostin Sokokselta ja makso 25 egee. Eli ei hirveästi v*tuta jos osoittautuukin huonoksi 🙂
Elisabeth Arden
Eight hour
Olen käyttänyt vuosikausia,ihan paras
Minusta Catrice oli tosi huono :o
Helmenharmaa Cum.