Paras huulipuna?
Etsinnässä oikeasti kestävä ja kuiville huulille sopiva puna. Onko se YSL? Netissä on paljon toimittajien tekemiä testejä, mutta niissä on aina eri voittaja.
Kommentit (25)
Catricea en suosittele minäkään. Tässä pätee sekin, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Laadukas huulipuna kestää uskomattoman kauan, jos käyttää sen ihan loppuun. Siveltimellä loput, kun puna ei enää tule hylsystä esiin. Monta halpaa ja huonoa kaapissa? No, no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paras riippuu ihan siitä, mitä kukin huulipunaltaan hakee. Jotkut haluaa kosteuttavaa, jotkut pysyvää, jotkut kirkkaita värejä, jotkut hillittyjä... Siksi ei ole mitään yhtä parasta.
Itse tykkään ennen kaikkea pysyvistä huulipunista, joten mulle eniten tykkäämäni on Jeffree Starin Velvet Liquid Lipstick. Se ei lähde pois vaikka koskisi tai nuolisi huuliaan, mitä usein teen tiedostamattani miettiessäni, jos syö tms. Lähtee vasta illalla kun pesee pois meikinpoistoaineella. Samantyyppisiä huulivärejä on edullsemmiltakin merkeiltä esim. Max Factor, mutta värivalikoima niissä on yleensä hyvin kapea ja kuivattaa ihan eri lailla kuin tuo Jeffree Star.
Missä myydään tuota merkkiä?
Netistä olen itse tilannut, Notino ja oletkaunis.fi ainakin myy. Notinolta itse tilasin. Se nimi olikin näköjään Velour Liquid Lipstick muuten. Kylmänvärinen tummahko nude neutraali Deceased on ollut mun perus arkisävy jo vuosikaudet, juhlasävynä tummanpunainen Unicorn Blood.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paras riippuu ihan siitä, mitä kukin huulipunaltaan hakee. Jotkut haluaa kosteuttavaa, jotkut pysyvää, jotkut kirkkaita värejä, jotkut hillittyjä... Siksi ei ole mitään yhtä parasta.
Itse tykkään ennen kaikkea pysyvistä huulipunista, joten mulle eniten tykkäämäni on Jeffree Starin Velvet Liquid Lipstick. Se ei lähde pois vaikka koskisi tai nuolisi huuliaan, mitä usein teen tiedostamattani miettiessäni, jos syö tms. Lähtee vasta illalla kun pesee pois meikinpoistoaineella. Samantyyppisiä huulivärejä on edullsemmiltakin merkeiltä esim. Max Factor, mutta värivalikoima niissä on yleensä hyvin kapea ja kuivattaa ihan eri lailla kuin tuo Jeffree Star.
Missä myydään tuota merkkiä?
Netistä olen itse tilannut, Notino ja oletkaunis.fi ainakin myy. Notinolta itse
Kiitti!
YSL Rouge pure nro 22 oli hyvä. Viileä pinkki. Käytin vuosia. Yllättäen tänä vuonna kotelo uusittu ja merkintä P22- väri onkin eri eikä enää viileä. Poistivat jo aiemmin viileän violettipinkin nro 49 kokonaan. Pinkkejä punia muutenkin vaikea löytää. Uusi puna huomattavasti ohuempaa eikä pysy niinkuin nro 22. Joudun vaihtamaan merkkiä.
Sama täällä.
Tästä en kyllä luovu :)