Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinkohan kenties liikaa naisilta vai en?

Vierailija
06.06.2024 |

Olen itse parisuhdemarkkinoilla ja vaadin naisilta vain normaalipainoa,kauneutta ja mt ongelmattomuutta. Naisen ei siis tarvi olla luokkaa "Sara Sieppi" vaan vähän huonompi nainen käy myös. 

Olen itse 182cm ja painoa 74kg ja olen korkeakoulutettu. 

Vaadinko kenties liikaa naisilta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sanavalinta tuo "vähän huonompi nainen". Kohta tulee kipakkaa palautetta tai sitten lähtee poistoon.

Vierailija
2/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaa vaatia. Jos kyse on ihan tavallisen ihmisen tavallisesta haaveilusta, millainen se sopiva kumppani on, niin sallittakoon se sinulle ja muillekin. Ymmärtäisin sanan vaatia käytön, jos kyse olisi sinun pakottamisesta suhteeseen sinulle vastenmielisen ihmisen kanssa. Elämä tuo eteesi monenlaisia unelmiasi ja on vain sinusta kiinni huomaatko juuri hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä 🤠 

Vierailija
4/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. Miehellä pitää olla älyä ja sydäntä. Sulta puuttuu vissihin molemmat.

Vierailija
5/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? 

Vierailija
6/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono sanavalinta tuo "vähän huonompi nainen". Kohta tulee kipakkaa palautetta tai sitten lähtee poistoon.

Miksi tuo on huono sanavalinta? Minun mielestä kaunis nainen on parempi kuin ruma nainen.

Ap

Vierailija
7/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo naisviha paistaa läpi kuluneista saumoista ja jäät silti yksin. "Vähän huonompikin nainen" tajuaa mitä ajattelet hänestä, kukaan ei halua olla sulle pelkkä helpotuspimppi.

Vierailija
8/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä kai vaatia voi vaikka mitä. Mutta miksi kukaan haluaisi olla sun elämän "vähän huonompi nainen" ja vertailukohteena vielä Sara Sieppi! 😂 Toivon että löydät sieppisi - etkö piiruakaan parempaa.

Vierailija
9/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida, että kyseessä parin viikon välein toistuva provo. Tarkoituksella kirjoitettu, jotta moni hermostuisi.

Vierailija
10/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo naisviha paistaa läpi kuluneista saumoista ja jäät silti yksin. "Vähän huonompikin nainen" tajuaa mitä ajattelet hänestä, kukaan ei halua olla sulle pelkkä helpotuspimppi.

En minä naisia vihaa, olen empaattinen ja oikeastaan aika kiltti sekä ujo mies.

Ei minusta vaan kaikki naiset ole yhtä hyviä koska naiset on erilaisia.

Ap

Vierailija
11/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vaatia aivan rauhassa. Minä en ole sinulle saatavilla, en olisi sinkkunakaan. 

Vierailija
12/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja ongelmattomuus ovat tietenkin aivan perustavanlaatuisia asioita kaikissa parisuhteissa, muutenhan niistä tulee vain hoito -, tuki - ja elatussuhteita. Tokihan on sellaisiakin ihmisiä, jotka valitsevat säälin perusteella, mutta raskas kivireki se on.

Vierailija
13/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se, miten arvotat naisia on tympeää. Joka kerta, kun laitat näitä aloituksia tänne, muistat mainita, että sinulle riittää huonompikin nainen ja muistat asettaa sanasi niin, että käy selväksi, että naisessa tärkeintä sinulle on kauneus. En oikein ymmärrä, mitä haet näillä aloituksilla, mutta eivät ne sinusta itsestäsi kovin kaunista kuvaa anna.

Vierailija
14/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella aloittaja ei ole empaattinen eikä kiltti eikä fiksu.

Kauneus ei tee ihmisestä huonompaa tai parempaa. Kauneus ei määritä ihmisen arvoa.

Ymmärrän että ap saattaa haaveilla vaikka blondista missistä. Se on ihan ok. Tai ap voi päättää että ei ryhdy suhteeseen kuin kauniin naisen kanssa ja sekin on ok. Mutta apn ei kuuluu väittää että kaunis nainen on parempi nainen kuin ruma. Eikä hänen kuulu vaatia naisilta mitään  vaan valita parisuhteeseen nainen joka miellyttää häntä niistä naisista jotka ovat apsta kiinnostuneita (aloituksesta päätellen tähän ryhmään ei ole naisista tunkua). Jos kukaan riittävän kaunis nainen ei kiinnostu apsta niin sitten kannattaa olla vaan sinkkuna. Ymmärtää että se johtuu siitä että on itse nirso. 

Vierailija
15/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse 182cm ja painoa 74kg ja olen korkeakoulutettu."

Et ole, jonnet ei ole korkeakoulutettuja. Ja vaikka olisitkin, ei tolla ole mitään merkitystä. Jos aikuinen mies olisi niin lazzukka että kuvittelisi muutaman teknisen tiedon olevan naiselle jotenkin iso juttu, olisi sen pösilön naiseton elämä taattu.

Vierailija
16/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut sellaisia asioita, kuin

- teillä on mukavaa yhdessä

- teillä on edes osittain samansuuntaiset harrastukset ja ajankäyttötavat

- teillä on yhtäläinen näkemys hyvästä elämästä ja miten sellainen saavutetaan

- pitää huolta itsestään

jne. 

Tuo sana huonompi on huono sanavalinta, mutta ymmärrän, mitä haet sillä takaa. Itse noin nopeasti kun toiveitasi katson, niin ne on kovin pinnallisia. Naiset eivät yleensä halua olla mitään näyttelyesineitä, joita kuljetetaan käsipuolessa. Kestävä ja tasapainoinen parisuhde lähtee muista asioista. Toki sen verran pitää kumminkin päin silmää miellyttää, että kumppania on mukava katsella. Tosikumppanin kohdalla nuo asiat kuitenkin saa vähempi merkitystä. Ja usko pois, kauneus ja komeus iän myötä. 

Vierailija
17/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vaadit yhtään mitään keneltäkään menee metsään. 

Vierailija
18/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vaadit kauneutta, oletko itse komea? Tai mt- ja muutenkin ongelmaton?

Vierailija
19/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No nyt se sentään yrittää. Mutta et edelleenkään oikeasti kerro mitään itsestäsi. Väität olevasi kiltti jne. Joo, kuultu.

Mutta millainen oikeasti olet ihmisenä. Kerro. Jos et ymmärrä, kasva pari vuotta.

Vierailija
20/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ap. Kerrot olevasi korkeakoulutettu. Kerro nyt aluksi edes karkeasti lopputyösi aihe. Ei selittelyjä, ei "oveluutta". Ihan vaan se aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi