Master Chef Australia 2024
Mitä mieltä uusista tuomareista? Minusta 4 tuomaria on liikaa enkä yhtään tykkää Poh Lingistä.
Kommentit (153)
Milloinhan nähdään Ermah Hools tuomaroimassa?
Nimenoman Poh hyvä sekä Andy, mutta ranskis ja se toinen uusi nainen ei niin hyviä tuomareita.
Kova taso on tällä kertaa, joka on oikein hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Itse oli ihan varma että vierailevaksi tuomariksi tulee Curtis Stone, hän tuntuu olevan myös kaikkien suosikki. Ilmeisesti hänet säästetään myöhemmäksi.
Curtis on mukana jaksoissa 27 ja 28.
Vaikka olen tykännyt Jamie Oliverin ohjelmista, Masterchefissä on ole hänestä pitänyt. Hän vaan ei ole Gordon Ramsey sen enempää tasoltaan kuin karismaltaankaan. Rasittavin osa oli tuo jossa hän lässytti vanhempiensa kanssa ruudun välityksellä. No, onneksi lähti kotiin 8. jakson lopussa.
Mitä arvostetumpi kokki, sitä parempi tuomari. Andy ja Poh ovat ihan turhia tuomareina. Ruokakriitikko ja -kirjailija on kait ihan ok. Tosin hän ja se ranskalainen Michelin-kokkikin kyllä hehkuttelevat annoksia liikaa, jolloin kehut kärsivät jo inflaatiosta.En ymmärrä, millä lihaksilla nuo kaksi ensimmäistä tuomaroivat. Arvovalta puuttuu kokonaan. Toista se on Ranskan Masterchefissä, jossa tuomareina on kovan linjan kokit.
Tässä ohjelma on jotenkin sellainen, että en luota ihan varmasti annosten arvosteluun. Joskus tuntuu, että pelataan jonkun kilpailijan puolesta tai häntä vastaan. En usko sen rehellisyyteen. Pätee kyllä moniin reality-kilpailuihin. Ehkä paras tämän formaatin versioista, on Masterchef Professionals UK, jossa tuomarina on mm. Marcus Wareing. Siinä tuntuu olevan eniten rehtiä ja rehellistä kilpailua, jossa ei kehuta eikä haukuta ansiotta.
Minulle tuli vähän paha mieli pudotusjaksosta, johon Andyn äiti oli tehnyt inspiraatioannokset. Ainekset oli joo purkista ja annokset tosi simppeleitä, mutta hänhän kertoi heti alkuun ettei ole mikään keittiön hengetär ja varmasti on aikanaan tehnyt parhaansa ruokien suhteen. Silti kilpailijat naureskelivat ja suhtautuivat tosi alentuvasti hänen annoksiin. Pitäisi heidänkin ottaa huomioon, että varmasti valikoimat kaupoissa yms. ovat olleet aika erilaiset 30 vuotta sitten (vai kuinka kauan siitä jo on kun Andy oli lapsi?).
Aloin nyt vasta katsomaan näitä: tykkään ranskalaisesta tosi paljon, samoin siitä ruokakriitikosta. Andy on yhtä mitäänsanomaton kuin ennenkin. Poh ei ärsytä niin paljoa kuin kilpailijana niitten kakkujensa kanssa. Ihan hyvä kokoonpano, joskin liian iso.
Minustakin tosi ärsyttäväträkättäjö ja se ranskalainen tuomari yrittää ollaa luonteva vaikka ei selkeästi viihdy formaatissa.
Ohjelma huononi huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Poh on ikävä. Ja 4 muutenkin outo määrä kun tottui kolmeen.
Aloin katsomaan vähän vahingossa silloin kun oli 3 tuomaria, 2 oli muistaakseni nimeltä Gary, ja sitten se pulska skotti. Niistä pidin eniten ja tuntuivat " oikeilta" tuomareilta. Tämä nelikko ei tunnu oikeilta. Ehkä tottuu.
Harmi kun noita alkuaikojen jaksoja ei tietääkseni enää mistään näe, olis useampi kausi katsottavana, taisin löytää tän ohjelman 2016 tjsp.
Täällä on kaikki kaudet englanniksi, ilmaiseksi katsottavana https://sflix.to/tv/free-masterchef-australia-hd-39139
Piti oikein mennä netistä katsomaan kuinka vanha Andy on. Tuntuu että hän on kaudesta toiseen samannäköinen kuten Po. Andy on 36-vuotias, jotenkin oletin vanhemmaksi.
MUTTA: Po on 50!! En olisi ikinä uskonut. (Tietysti jos järjellä ajattelee hänen omasta ekasta kaudesta on jo 15 vuotta mutta silti...)
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein mennä netistä katsomaan kuinka vanha Andy on. Tuntuu että hän on kaudesta toiseen samannäköinen kuten Po. Andy on 36-vuotias, jotenkin oletin vanhemmaksi.
MUTTA: Po on 50!! En olisi ikinä uskonut. (Tietysti jos järjellä ajattelee hänen omasta ekasta kaudesta on jo 15 vuotta mutta silti...)
Siis meinaatko että Po on nuoremman näköinen? Ihan ikäiseltään näyttää mun mielestä.
Poh on paljon parempi kuin se edellinen aasialaisperäinen naistuomari. Poh oli kiva jo silloin kun itse oli kilpailemassa.
Ihanaa kun tuomareihin tuli uutta verta, on nyt paljon kivempi katsoa taas.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun tuomareihin tuli uutta verta, on nyt paljon kivempi katsoa taas.
Just päinvastoin. Tänään yritin katsoa mutta olipa teennäistä ja päälleliimattua esim. se Sofian ja ranskalaistuomarin maisteluilonpito. Ja kun en Poh'sta tykkää ja Jockista tykkäsin aivan hurjasti niin ei vaan innosta.
Kuvittelenko vain vai puhuuko tuo ranskalainen tuomari koko ajan enemmän ranskalaisittain? Mielestäni hän puhui alkuun pienemmälllä korostuksella. Nyt on alkanut myös huudella kilpailijoille kannustuksia ranskaksi.
Rankalainen tuomari on jotenkin tosi tönkkö, ei ollenkaan luonnollinen. Ehkä jännittää kameroita ja esiintymistä. Ihan ystävällinen kyllä ja asiantunteva, antaa rehellistä palautetta.
Jockia on kyllä kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli vähän paha mieli pudotusjaksosta, johon Andyn äiti oli tehnyt inspiraatioannokset. Ainekset oli joo purkista ja annokset tosi simppeleitä, mutta hänhän kertoi heti alkuun ettei ole mikään keittiön hengetär ja varmasti on aikanaan tehnyt parhaansa ruokien suhteen. Silti kilpailijat naureskelivat ja suhtautuivat tosi alentuvasti hänen annoksiin. Pitäisi heidänkin ottaa huomioon, että varmasti valikoimat kaupoissa yms. ovat olleet aika erilaiset 30 vuotta sitten (vai kuinka kauan siitä jo on kun Andy oli lapsi?).
Mulla tuli kans paha mieli sen äidin puolesta. Ihan siis kamala miten kaikki naureskeli niille sen ruuille. Jotenki tippu kaikkien pisteet mun silmissä, niin ollaan iloisia ja tuetaan toisia ja kannustetaan - paitsi jos et ole meidän superkokkien ruokakuplassa, sillon sut nauretaan pihalle ja pyöritellään silmiä koska et osaa tarjota lapsilles kun vaan ylikypsää lampaankyljystä. Jotenki kammottava olo tuli siitä.
Mikään versio ei voita alkuperäistä, jossa oli Matt, Gary ja George
Ärsyttävää kun jaksojen määrä tippuu taas kahteen per viikko. Sais olla sen kolme(ainakin). Onhan tää Suomessa monta viikkoa jäljessä Australian lähetysaikatautua.
Höpsistä, kyse oli nyt tästä käsikirjoitetusta käsien läpsytyksestä ja huutamisesta. Aidot tunteet kyllä erottaa.