Varoitus varattuun ihastuville
Hei. Haluan varoittaa sinua, joka rakastut päätä pahkaa mieheen, jolla muka menee kotona huonosti ja joka osaa olla ihana ja tietysti vaimonsa uhri. Omaisuuden ja lapsen tai lasten takia ei voi erota.
Miehet pystyvät silmää räpäyttämättä näillä keinoin hommaamaan itselleen varapanon, joka ymmärtää, odottaa ja rakastaa.
Oikeasti olet miehelle vain pano, joka voidaan tiukan paikan tullen heivata täysin tunteettomasti. Lisäksi mies saattaa pitää muitakin varapanoja tai aktiivisesti etsiä uutta jännitystä samalla, kun odottelet hänen taas kauheita kiireiltään ehtivän tunniksi käymään luoksesi.
Et ehkä usko tai pysty tätä vielä uskomaan, mutta toivon, että valmistaudut tähän. Valitettavan usein tämä kuvio menee näin, ja tuhlaat vain arvokasta aikaasi itkemällä ja kaipaamalla tätä miestä.
Toivon kaikille naisille voimaa ja itsetuntoa sekä parempaa onnea jatkossa!
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi "varata" toista ihmistä. Ihminen joko täysin aidosti ja vapaaehtoisesti on (vain) jonkun kanssa, tai sitten ei ole. Kolmansien osapuolien ongelma tämä ei ole millään tavalla.
Niin, jos näin ajattelee on omassa moraalissa jo häikkää. Ja mitä lukee täällä palstalla niin aika huonovointisen kuuloisia on nämä kolmannet tai ulkopuoliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ainakin erosi kuukauden jälkeen vaimostaan, vaikka vaimo oli raskaana. Mies ei ollut lasta halunnut.
Nyt minä elelen mukavaa elämää tämän miehen kanssa. Ilman lapsia. Jo 12 vuotta mennyt, talous on hyvällä mallilla.
Kohta joku huutaa, että enkö ymmärrä miehen pettävän minua. Tässä elämässä voi käydä mitä vaan. Minä rakastan miestäni ja hän kohtelee minua hyvin. En jää puille paljaille jos hän päättäisikin jättää minut. Mistä sitä voi tietää, vaikka minä rakastuisin johonkuhun toiseen vuosien päästä.
The Mother of all Red flags.
No ei kai sitä turhaan sanota kuinka toisen roska on toisen aarre.
Jos parisuhteessa sovitaan ettei tehdä lapsia, niin kyllä minusta silloin saa erota. Mies oli ensin ajatellut, että kantaa vastuunsa, mutta rakkaus ja intohimo vei. Nykyään on tällä hänen exällään uusi mies ja kaikki ollaan elämäämme tyytyväisiä.
Tapasin ihanan miehen Salossa torilla. Alkoi suhde. Mies oli kiireinen yrittäjä, ei kuulemma hirveästi aikaa tapailla, mutta silloin tällöin ehtii poiketa seksin merkeissä.
Kuukauden päästä paljastui, että mies käy baarista löytyneiden ulkomaalaistaustaisten naisten luona pientä maksua vastaan, ja Salon pikkukylässä myös vaimo ja teini-ikäinen poika.
Pettymys oli suuri. Pelkkää valhetta kaikki alusta loppuun. Halusi olla pelimies ja panomies.
Ällöttävä.
Vuoristorataa riippuen milloin miehelle sopii olla yhteyksissä ts vaimovapaata aikaa.
Itseään vaan huijaa kun odottaa että varattu olisi jollain tavoin inhimillinen ja empaattinen hoitoaan (minua) kohtaan. Reikää ja suikkaria vaan vailla. Omaa etuaan tavoittelee.
Kokemus tosin vaan yhdestä miehestä
Rakkaus voittaa lopulta ja vain sillä on merkitystä. Ei sillä, että ollaan jotain vain tavan, rahan tai uskonnon vuoksi. Itselläni takana nyt kymmenen onnellista vuotta yhdessä entisen "varatun" kanssa.
Outo keskustelu 😵💫