Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus varattuun ihastuville

Vierailija
05.06.2024 |

Hei. Haluan varoittaa sinua, joka rakastut päätä pahkaa mieheen, jolla muka menee kotona huonosti ja joka osaa olla ihana ja tietysti vaimonsa uhri. Omaisuuden ja lapsen tai lasten takia ei voi erota. 

Miehet pystyvät silmää räpäyttämättä näillä keinoin hommaamaan itselleen varapanon, joka ymmärtää, odottaa ja rakastaa.

Oikeasti olet miehelle vain pano, joka voidaan tiukan paikan tullen heivata täysin tunteettomasti. Lisäksi mies saattaa pitää muitakin varapanoja tai aktiivisesti etsiä uutta jännitystä samalla, kun odottelet hänen taas kauheita kiireiltään ehtivän tunniksi käymään luoksesi. 

Et ehkä usko tai pysty tätä vielä uskomaan, mutta toivon, että valmistaudut tähän. Valitettavan usein tämä kuvio menee näin, ja tuhlaat vain arvokasta aikaasi itkemällä ja kaipaamalla tätä miestä. 

Toivon kaikille naisille voimaa ja itsetuntoa sekä parempaa onnea jatkossa! 

Kommentit (251)

Vierailija
181/251 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se ihana lirkuttelija eroaa oikeastikin vaimostaan?

Samalla tavalla mies eroaa vastaisuudessakin, vähintään pitää rakastajatarta jännityksen vuoksi. 

Vierailija
182/251 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se ihana lirkuttelija eroaa oikeastikin vaimostaan?

Hyvin harvoin näin tapahtuu. 

2 Kertaa mies on näin tehnyt. Kahden varatun miehen kanssa olen suhteeseen alkanut. Eli onnistumis prosentti on 100%.  Viimeisen kanssa oltu yhdessä 15 vuotta ja 3 lasta.

Kyllä se sinut vielä jättää toisen naisen vuoksi. Petollinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/251 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan noinkaan aina ole. Tiedän liudan noita petturimiehiä- ja vain yksi ei jättänyt vaimoaan. Kaikki muut kyllä lähtivät sen salarakkaansa matkaan. Yhdeksän kymmenestä. Itse taas ihastuin juuri sen "hirveän vaimon" uhriin, ja varmaan osa tarinoista oli ihan tottakin siitä vaimosta- se vaan minkä mies jätti kertomatta, enkä minäkään halunnut sitä nähdä- oli että mies itse oli ihan k***pää, 15-vuotiaan tasolle jäänyt mammanpoika, josta ei miestä tullut niitä vuosina kun yhdessä oltiin. Keskisormea näytti ja raivosi kuin teini äidilleen, ja elämänhallintakin oli sitä 15v tasoa. Ja siitä sitten jatkoi matkaa kertoen todnäk seuraavalle "elämänsä naiselle", kuinka hirveä minä puolestani olin. Että loppujen lopuksi olisi ollut mun kannalta parempi ettei olis mun matkaan lähtenytkään. Hukkaan meni hyvät vuodet. 

Vierailija
184/251 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus täältä myös.

Tiedän, että mieheni whatsappailee/messengeröi parhaillaan. Syy on se, että meillä on ollut vaikea elämäntilanne oman syöpäni kanssa. Jos hänet haluat, niin vie, mutta tiedä, että et tule saamaan kultaa; hän on äärimmäisen itsekeskeinen, joustamaton ja hankalissa tilanteissa jopa täysin kylmä. 

Vierailija
185/251 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset ovat halunneet samoja miehiä ja suostuneet palaseksi hänen haaremiinsa.

Näin se menee. Senhän takia täällä naiset halveksuvat miehiä joilla ei naisia ole eikä tule.

Vierailija
186/251 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson nykyisin tarkkaan, etten vahingossakaan osu varattuun mieheen. Toki niiden kanssa voi sellainen kaveri olla, jos vaikka on sattunut tuntemaan nuoresta asti. Mutta ei minkäänlaista kummallista peliä tai suhdevirityksiä. Saavat mennä maksullisiin tai ratkaista asiansa muuten, minä en todellakaan usko paskapuheita.

Vierailija
187/251 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihastunut hyvin klassisesti juuri tuollaiseen varattuun, joka esiintyi uhrina, "kotona ei kivaa eikä seksiä".

Kusetti oikein huolella monta vuotta. Jäi kiinni, kun sai sukupuolitaudin ja minulle ilmoitettiin asiasta, että voin käydä testaamassa.

Todella hyvä, että jäi kiinni, niin minulle ei jäänyt enää mitenkään epäselväksi miehen touhut, eivätkä paskapuheet enää auttaneet miestä.

Nykyisin ilmeisesti käy enemmän maksullisissa ja maksaa netissä, että saa nähdä hurjia juttuja. Aika säälittävä valehtelija.

Vierailija
188/251 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin katson nykyisin tarkkaan, etten vahingossakaan osu varattuun mieheen. Toki niiden kanssa voi sellainen kaveri olla, jos vaikka on sattunut tuntemaan nuoresta asti. Mutta ei minkäänlaista kummallista peliä tai suhdevirityksiä. Saavat mennä maksullisiin tai ratkaista asiansa muuten, minä en todellakaan usko paskapuheita.

Näinpä. Aikuinen nainen ei sitä draamaa tarvitse,  jota salasuhteista tulee. Eivätkä ne tosiaan laatumiehiä ole, jotka omaa puolisoa pettää, vaikka olisi miten hieno selitys teolle.

Vierailija
189/251 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus täältä myös.

Tiedän, että mieheni whatsappailee/messengeröi parhaillaan. Syy on se, että meillä on ollut vaikea elämäntilanne oman syöpäni kanssa. Jos hänet haluat, niin vie, mutta tiedä, että et tule saamaan kultaa; hän on äärimmäisen itsekeskeinen, joustamaton ja hankalissa tilanteissa jopa täysin kylmä. 

Ja sinä kunnioitat itseäsi jatkamalla liittoa moisen paskakasan kanssa? Hienoa! 

Vierailija
190/251 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan edelleen varattujen miesten hyväksikäyttöä silloin kun seksiä, mukavia viikonloppulomia ja lomamatkoja haluan. Varatuttujen hyvä puoli on juurikin siinä, etteivät ne rupea mankumaan jatkuvaa yhdessäoloa, kun saan tarpeekseni, laitan miehen matkoihinsa. Joulut, pääsiäiset, kesäloman jne. vietän lasteni ja heidän perheidensä kanssa. Miestä en enää koskaan halua nurkkiini vakituisesti pyörimään, yksi aviomies riittää. 

Sinä, varatun puoliso, saat ihan itse päättää katsotko miehesi seikkailuja läpi sormiesi, minulle se on ihan se ja sama. 

Vierailija
191/251 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan edelleen varattujen miesten hyväksikäyttöä silloin kun seksiä, mukavia viikonloppulomia ja lomamatkoja haluan. Varatuttujen hyvä puoli on juurikin siinä, etteivät ne rupea mankumaan jatkuvaa yhdessäoloa, kun saan tarpeekseni, laitan miehen matkoihinsa. Joulut, pääsiäiset, kesäloman jne. vietän lasteni ja heidän perheidensä kanssa. Miestä en enää koskaan halua nurkkiini vakituisesti pyörimään, yksi aviomies riittää. 

Sinä, varatun puoliso, saat ihan itse päättää katsotko miehesi seikkailuja läpi sormiesi, minulle se on ihan se ja sama. 

Sama täällä, varatut on parhaita, eivät jää kiusoiksi asti pyörimään ympärille. En ole koskaan ollut naimisissa enkä mene, se ei ole minua varten. 

Vierailija
192/251 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tästä ketjusta näkyykin, on kaksi tapaa suhtautua ihmissuhteisiin: aito, luottamuksellinen, läheinen ihmissuhde, ja molemminpuolinen- tai valehtelemalla yksipuolinen hyväksikäyttö. Jokainen saa ihan itse valita, millaisen elämän haluaa. Tuo hyväksikäyttö- tyylinen ihmissuhde taitaa nykyään lisääntyä vauhdilla. Mut kyllähän elämä johon kuuluu aitoa läheisyyttä ja rakkautta ja yhdessä kasvamista tarjoaa ihan eri levelin elämän kuin pinnallinen hyväksikäyttökulttuuri jossa kenenkään ei tarvii kasvaa aikuiseksi. Sanomattakin lienee selvää, että lapset tarvitsevat kasvaakseen tuon aidon suhteen, lapset jotka kasvaa hyväksikäyttöihmissuhteiden ympäristössä, saavat varsin ohuet eväät elämäänsä- mikä varmasti selittää jo nyt osan lasten pahoinvoinnista. 

Vierailija
193/251 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirkuttelija eroaa vaimostaan. Menee yksiin salarakkaan kanssa. Tästä tulee vaimo/avovaimo. Tarvitsee uuden salarakkaan.

Vierailija
194/251 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisi? Aina voi pitää salarakasta.

Vierailija
195/251 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus täältä myös.

Ja sinä kunnioitat itseäsi jatkamalla liittoa moisen paskakasan kanssa? Hienoa! 

Sinä näet asian noin. Minä näen sen vain ja ainoastaan rajallisten voimavarojen kautta. Mulla on tällä hetkellä ainoa prioriteetti selvitä hengissä, joku viestittely on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se, että joutuisin johonkin varojen ja tavaroiden jaon rumbaan, ja asunnon (kodin) myyntiin tässä kunnossa, ei vaan onnistu.

Vierailija
196/251 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina varattuihin miehiin. Ihan vaan sen vuoksi, että he ymmärtävät, että suhteestamme ei koskaan tule mitään seksiä enempää. Aion pysyä sinkkuna. Monet miehet haluaisivat enemmän ja olisivat valmiit jättämään perheensä. Teen heille heti selväksi, että siitä vaan, mutta minä en halua heidän kanssaan mitään parisuhdetta. 

Vierailija
197/251 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut varattuun vakipanooni, mutta ei mies ole missään vaiheessa luvannut yhtään mitään. Mies ei puhu parisuhteestaan ja vaimostaan. Tiedän, että olen miehelle vain seksiä varten ja tiedän myös sen, että mun pitäisi itseni vuoksi lopettaa suhde, mutta en pysty siihen. Tästä mun tilanteesta tein aloituksen ja siitä on pitkä ketju täällä.

Vierailija
198/251 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde salarakkaaseen voi varmaankin olla moninainen. Minulla se on rakkaussuhde salamieheen ja meillä on omien elämien rinnalla oma aika toisillemme. Vaikka puuhailemme ja elämme tahoiltamme puolisoiden kanssa perhe-elämää niin tämän lisäksi meillä on spesiaalihetket, -ajat ja -tapaamiset toisillemme. Tarkoituksena ei ole erota avioliitoista, mutta aina puhutaan ettei elämästä tiedä mitä siinä tapahtuu.

Vierailija
199/251 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa tytöt tosi tarkkana näiden kanssa. Varatut miehet osaavat hyvin esittää muuta, kuin ovat, ja valehdella sekä sinulle, että vaimolle, että salakolmosellekin. He vain kuvittelevat olevansa jokin suuri lahja naisille, joten keppiä on päästävä heiluttelemaan joka puolella.

ÄLKÄÄ USKOKO! ÄLKÄÄ SORTUKO! Näistä voi olla vaikeaa päästä eroon ja sydän särkyy. Tautejakin tartuttavat. Välttäkää varattuja miehiä. Hyvää ja turvallista kesää!

Vierailija
200/251 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa oikeasti ukkomiehiä, jotka pettävät vaimojaan. Salarakasta kohdellaan yhtä huonosti. Nämä miehet ovat ammattivalehtelijoita.