Varoitus varattuun ihastuville
Hei. Haluan varoittaa sinua, joka rakastut päätä pahkaa mieheen, jolla muka menee kotona huonosti ja joka osaa olla ihana ja tietysti vaimonsa uhri. Omaisuuden ja lapsen tai lasten takia ei voi erota.
Miehet pystyvät silmää räpäyttämättä näillä keinoin hommaamaan itselleen varapanon, joka ymmärtää, odottaa ja rakastaa.
Oikeasti olet miehelle vain pano, joka voidaan tiukan paikan tullen heivata täysin tunteettomasti. Lisäksi mies saattaa pitää muitakin varapanoja tai aktiivisesti etsiä uutta jännitystä samalla, kun odottelet hänen taas kauheita kiireiltään ehtivän tunniksi käymään luoksesi.
Et ehkä usko tai pysty tätä vielä uskomaan, mutta toivon, että valmistaudut tähän. Valitettavan usein tämä kuvio menee näin, ja tuhlaat vain arvokasta aikaasi itkemällä ja kaipaamalla tätä miestä.
Toivon kaikille naisille voimaa ja itsetuntoa sekä parempaa onnea jatkossa!
Kommentit (251)
Logiikallahan tässä pitää mennä:
Jos mies on valmis pettämään vaimoaan sinun kanssasi, mikä saa sinut luulemaan että hän kykenisi olemaan sinullekaan uskollinen?
Ihastuminen on muuten itseaiheutettua: Pyörittelemällä päässään fantasioita jostain ihmisestä voi saada itselleen aikaan tismalleen saman hormonimyrskyn, mikä ilmenee ihan oikeassa suhteessa siinä alkuvaiheessa. Ja sitten saattaa jäädä järki ja harkinta hormonimyrskyn jalkoihin tilanteessa, jossa sitä järkeä ja harkintaa totisesti tarvittaisiin.
Ei siis kannata edes alkaa pyöritellä päässä unelmia oikeista ihmisistä. Tämä on ollut oma periaatteeni jo kauan: Jos kaipaan romanttisia tai kuumia fantasioita, niin niitä kehittelen vain mielikuvitusmiehistä, en koskaan oikeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekisi yhtään rehellisemmän tai luotettavamman kuin mies jonka kanssa olet salasuhteessa?
Kostotoimenpiteillä paljastat vain katkeruutesi ja todellisen luonteesi.
Enkö muka saisi olla katkera ja vihainen miehen käytöksestä? Mielestäni minulla on oikeus kostaa epärehellisyydestä ja huijaamisesta, pilata hänen kiiltokuvaelämä.
Tarkoitatko ettei vaimo uskoisi minun kertomaani, koska haluaa uskoa miestään mieluummin? Sitä voi kukin vaimo miettiä, kun omalle kohdalle sattuu, että ketä haluaa uskoa ja olla uskomatta.
Tee mitä haluat, mutta suosittelen vain irtaantumaan tilanteesta. Uskoisin, että kostaminen ei tuo sinulle hyvää oloa vaan entistä huonomman.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää nämä harmaahiiri vaimot jotka uhoaa, että mies ei jätä. Itse te olette uhreja.
Mistä olet saa ut päähäsi että vaimo on aina harmaahiiri? Yleensä se on nimittäin aivan toisin päin. Vaimo on se, jolla on paljon ihailijoita ja mies ottaa harmaahiiren vanhanpiian salasuhteeksi, koska tältä saa palvontaa.
Omaa itsetuntoa kohottaen hän saattaa jopa vihjata vaimolle salasuhteestaan ihan vain ilkeyttään. Kun vaimo sitten ottaa eron pettäjäukko itkee oven takana ottamaan takaisin, koska harmaahiiren kanssa ei olekaan kivaa, kun suhde ei ole enää jännittävä ja salainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se ihana lirkuttelija eroaa oikeastikin vaimostaan?
Hyvin harvoin näin tapahtuu.
😱 Mulle lirkutellut ihanuus erosi just vaimostaan... 😱
Tarkoitat tietysti, että vaimo otti eron pettäjämiehestään. 😆
Siis nämä pettäjämiehet eivät eroa vaimostaan koskaan, mutta vaimo ottaa kyllä eron kun saa tietää pettämisestä.
Jos haluatte lirkuttelijan muuhunkin kuin salasuhteeseen, niin kertokaa ihmeessä vaimolle.
Olen itse nainen, mutta jotenkin silti aina ärsyynnyn lukiessani tällaista naisten keskeistä miesten haukkumisketjua. Sellainen tämäntyyppisistä aloituksista tuppaa aina syntymään. Että kaikki miehet on petollisia ja naiset hyväksikäytettyjä.
Suhteeseen tarvitaan aina kaksi ja
yhtään pettävää miestä ei olisi ilman naista, joka siihen suhteeseen ryhtyy. Ja on olemassa myös hyviä, luotettavia ja sitoutumaan kykeneviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen, mutta jotenkin silti aina ärsyynnyn lukiessani tällaista naisten keskeistä miesten haukkumisketjua. Sellainen tämäntyyppisistä aloituksista tuppaa aina syntymään. Että kaikki miehet on petollisia ja naiset hyväksikäytettyjä.
yhtään pettävää miestä ei olisi ilman naista, joka siihen suhteeseen ryhtyy. Ja on olemassa myös hyviä, luotettavia ja sitoutumaan kykeneviä miehiä.
Aina se toinen nainen ei tiedä olevansa toinen nainen koska mies on valehdellut olevansa sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se toinen nainen ei tiedä olevansa toinen nainen koska mies on valehdellut olevansa sinkku.
Juu varmasti valehtelijoita ja sinisilmäisiä löytyy, mutta et voi väittää, että kaikki varatun miehen kanssa suhteessa olevat naiset olisivat täysin tietämättömiä. Kyllä me naisetkin osaamme petollisia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu varmasti valehtelijoita ja sinisilmäisiä löytyy, mutta et voi väittää, että kaikki varatun miehen kanssa suhteessa olevat naiset olisivat täysin tietämättömiä. Kyllä me naisetkin osaamme petollisia olla.
Väitinkö jossakin, että kaikki naiset olisivat tietämättömiä?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se ihana lirkuttelija eroaa oikeastikin vaimostaan?
Juu, jotkut eroaa toki, mutta luuletkos että ne varapanot loppuu siihen :D Näillä tyypeillä jotka alkaa suhteisiin, vaikka on vaimo ja lapset kotona, on aina useampi säätö meneillään. Tää on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Lirkuttelijoista 2 /100 eroaa oikeasti. 98 % ei eroa eikä ollut aikomustakaan erota.
Tämä. Eikä ne eroamattomat muutu odottamalla ja rakastamalla eroaviksi, kun niillä ei nimenomaan ole koskaan ollut aikomustakaan erota. Ja valtaosa pettäjistä on näitä. Silti kakkoset takertuu niihin harvoihin yksisarvistarinoihin, joissa mies on pitkän jahailun lopuksi valinnutkin salarakkaan. Haloo.
Kyllä, joku mies joskus eroaakin. Mutta ei tuo mies. Anna olla, kerää itsesi ja siirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joskus sille kakkoselle on uskoteltu, että eropaperit on jo postissa. Sitten kun totuus selviää, ollaan jo liian rakastuneita. Harva ehdoin tahdoin kakkoseksi haluaa. Uuden ykkösen paikkaahan ne tavoittelee.
Minua ei kiinnosta vähääkään miten sillä menee kotona. Eikä kuinka montaa hoitoa se pyörittää. Se on minulle pelkkä hyvä pano. Juoksee kun minä vihellän, hoitaa hommansa ja lähtee kotiinsa. Miehelle tämä on kova pala, hän kun haluaisi illallisia ja reissuja ja halailuja ja vaikka mitä kuraa, aina valittamassa pitääkö nyt jo mennä suihkuun ja kotiin. Ja juuri siksi käytän vain varattuja, ne ei kuskaa pikkuhiljaa tavaroitaan mun kämppään ja yritä tunkea parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Logiikallahan tässä pitää mennä:
Jos mies on valmis pettämään vaimoaan sinun kanssasi, mikä saa sinut luulemaan että hän kykenisi olemaan sinullekaan uskollinen?Ihastuminen on muuten itseaiheutettua: Pyörittelemällä päässään fantasioita jostain ihmisestä voi saada itselleen aikaan tismalleen saman hormonimyrskyn, mikä ilmenee ihan oikeassa suhteessa siinä alkuvaiheessa. Ja sitten saattaa jäädä järki ja harkinta hormonimyrskyn jalkoihin tilanteessa, jossa sitä järkeä ja harkintaa totisesti tarvittaisiin.
Ei siis kannata edes alkaa pyöritellä päässä unelmia oikeista ihmisistä. Tämä on ollut oma periaatteeni jo kauan: Jos kaipaan romanttisia tai kuumia fantasioita, niin niitä kehittelen vain mielikuvitusmiehistä, en koskaan oikeista miehistä.
Minäkin saarnasin tätä aikanaan, kunnes tuli se yksi, joka ei pyytänyt lupaa tunkeutua mieleen ja sydämeen. Ei se aina mene niin, että niitä ajatuksia jotenkin pyörittämällä pyörittelee. Vaan joskus ne tunkee sitkeästi aina uudelleen ja uudelleen, vaikka ne kuinka yrittäisi työntää pois. Minä opettelin jopa psykologisia tekniikoita joilla saisin ajatukset loppumaan. Ei auttanut. Mutta tätä on vaikea ymmärtää niin kauan kuin ei ole itselle käynyt. En minäkään sitä aikanaan tajunnut, että se voisi mennä näin, vaan olin aina sitä mieltä että kehittyvät tunteet voi pysäyttää alkuunsa kun on vaan skarppina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan naiset ovat halunneet samoja miehiä ja suostuneet palaseksi hänen haaremiinsa.
Ei ihan noin. Jokainen niistä varapanoista haluaa olla se ainoa - ja jostain käsittämättömästä syystä suostuvat tuohon pelleilyyn. Ja turha sitä miestä on kaikesta syyttää. Ihan itse nämä naiset tuohon ryhtyvät. Eivät ne naiset ihmissuhdeasioissa ole sen fiksumpia, kuin miehetkään.
Ihan itse ryhtyvät, joo, mutta minusta näissä - kuten muissakin - suhteissa olisi tietty erityisvastuu sillä jolla on vähemmän tunteita mukana viheltää peli poikki jos huomaa riskin satuttaa toista. Näin minä luulin ihmisten yleensä toimivan. Mikä tietysti on varatun kohdalla vähän typerä kuvitelma. Joo, välittävät ja empaattiset ja hyvät ihmiset toimii noin, että varoo loukkaamasta muiden tunteita. Mutta pettäjä ei oikein taida olla välittävän, emoaattisen ja hyvän ihmisen malliesimerkki. Aika absurdi oletus oikeastaan.
-eri
Eri- Jotain ironiaa, kun salarakas suuttuu kun tulee miehen pettämäksi.