Miten seksielämänne muuttui miehen kastraation myötä?
Meillä on mies menossa ensi kuussa leikkaukseen. Ikää on 34 ja lapsia meillä on kolme. Totesi, että lapsiluku on nyt täynnä ja haluaa mennä kastroitavaksi. Mitä tämä on muilla vaikuttanut seksielämään? Onko seksiä leikkauksen jälkeen enää ollenkaan?
Kommentit (43)
Mistä kastraation saa? Haluaisin sellaisen, mutta en ole löytänyt mistään tekijää. Itse itselleni en uskalla tehdä, koska pelkään kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä joku vuosikymmen sitten miehelle tehtiin kastraatio, kun muuta keinoa ei ollut jäljellä eturauhassyövän hoidossa. Eli kivekset silpaistiin kirurgisesti pois, jotta testosteronin tuotanto loppuisi. Nyt samaan päästään hormonihoidolla eikä veistä enää käytetä. Eri asia on vasektomia eli siemenjohtimien katkaisu nivusissa kivespussien yläpuolella. Se on tehty minulle, kun vaimo selitti haluttomuutensa syyksi sen, että kaikki ehkäisykeinot aiheuttivat hänelle haluttomuutta. Kun varoaika meni ohitse, eivät hänen halunsa kuitenkaan ole palanneet koskaan. Minulla alkoi uusi kokovuotinen "kesäleskiaika". Vaimo tiesi asian, mutta sovimme pelisäännöt eron välttämiseksi. Niillä on nyt menty parikymmentä vuotta. Minulla on ollut kolme pitkäaikaista suhdetta sinkkujen "ikäneitojen" kanssa. Amerikaksi kai FWB-suhteita, mutta tunteitakin on ollut mukana. Kondomia en ole käyttänyt koskaan, sillä en ole aloittanut suhdetta tutkimatta taustoja huolellisesti ens
Sama kokemus täällä, vasektomia tehty mutta samassa loppui vaimon halut.
Olisipa kysyntää muiden naisten taholta niin voisi vaikka lähteä tästä selibaatista pois.
M50+
Mainitsit miehesi iän. Äo olisi kiinnostavampi tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä joku vuosikymmen sitten miehelle tehtiin kastraatio, kun muuta keinoa ei ollut jäljellä eturauhassyövän hoidossa. Eli kivekset silpaistiin kirurgisesti pois, jotta testosteronin tuotanto loppuisi. Nyt samaan päästään hormonihoidolla eikä veistä enää käytetä. Eri asia on vasektomia eli siemenjohtimien katkaisu nivusissa kivespussien yläpuolella. Se on tehty minulle, kun vaimo selitti haluttomuutensa syyksi sen, että kaikki ehkäisykeinot aiheuttivat hänelle haluttomuutta. Kun varoaika meni ohitse, eivät hänen halunsa kuitenkaan ole palanneet koskaan. Minulla alkoi uusi kokovuotinen "kesäleskiaika". Vaimo tiesi asian, mutta sovimme pelisäännöt eron välttämiseksi. Niillä on nyt menty parikymmentä vuotta. Minulla on ollut kolme pitkäaikaista suhdetta sinkkujen "ikäneitojen" kanssa. Amerikaksi kai FWB-suhteita, mutta tunteitakin on ollut mukana. Kondomia en ole käyttänyt koskaan, sillä en ole aloit
Mitä ihmeen skeidaa!!!!! Satusetä vauhdissa.
Seksi laimeni mutta runkkaaminen ja herkkujen nieleminen lisääntyi. Sperma maistuu nyt herkulta.
Onkohan tosiaan käsitteet vähän sekaisin? Kastraatio vaikuttaa tässä aika uskomattomalta.
Tosiaan lespopäivät sinulla edessä kun miehesi tulee muuntuneena takaisin. Siitä vaan opettelemaan telakoitumisia yms. lepakkotekniikoita...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tosiaan käsitteet vähän sekaisin? Kastraatio vaikuttaa tässä aika uskomattomalta.
Johan tuossa aiemmin sanottiin että kyse on nimenomaan kastraatiosta eikä sterilisaatiosta.
Se muuttui sillä tavalla, ettei enää penetroitu, kun elin oli kastroitu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin; seksiä on enemmän ja se on huoletonta! Ja vasektomia ei ole kastraatio...
Ei, kyseessä ei siis ole vasektomia. Vaan kastraatio.
ap
Taidat joutua itse pudottamaan ne pallit pois? Kukaan lääkäri tuohon tuskin suostuu!
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut tajuaa paljon paremmin kun muistaa että tällä foorumilla avaukset ovat ylilaudalta pois potkitun 12-vuotiaan trollin kirjoittamia.
Miten Kastraatioon voi Mies hakea?
Itse olen 30 vuotta täyttänyt Mies ja etsinyt ylhäältä alas paikkoja missä voisi hakea Kastraatio leikkaukseen. Mutta ainoat paikat on Meksikossa ja ehkä Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa huono aloitus....miehille lääkäri määrää kondomeja ilman Kelakorvausta, jos menee tuollaisella syyllä ehdottelemaan kastraatiota. Ei varmasti tehdä tuota operaatiota sillä perusteella että "lapsiluku" on täynnä.
Lääkäri määrää kyllä terapiaa suljetulla tuossa tapauksessa!
Näin miehenä vasektomia tuntuu jotenkin rampauttavalta. Nautin siitä tunteesta kun siemenjohtimet alkavat sykkimään siemensyöksyn lähestyessä. Siinä on joitain miehistä, että tuntee henkisesti siittiöiden purkautuvan paineella kasseista, ja syöksyvän siitä syvälle pimppiin. Siemensyöksyn jälkeen on nautinnollista silitellä vaimon häpykumpua ja lähes tuntea, kuin vielä hetki sitten kasseissani olleet siittiöt ovat nyt syvällä pimpissä.
Tuo tunne jäisi jotenkin pois tai väljäksi, jos siemenjohtimet katkaistaisiin.
mitä järkeä leikata mies,naisen olisi syytä pistää piuhat poikki jo lääketieteellisistä syistä. Turhat kyselyt voi jättää tekemättä ja lukea nietistä miksi
Eikös Laukaassa ollut joku ammattimies joka teki kastraatioita? Taitaa kyllä olla vankilassa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Se muuttui sillä tavalla, ettei enää penetroitu, kun elin oli kastroitu pois.
ei sitä elintä katkaista, vaan kicekset.
Kiinnostsisi kyllä lukea kokemuksia kastroiduilta. Itseänikin hiukan kiinnostaa, kiveksetön pussi on sievempi ja huolettomampi.
Mikään ei oikeastaan muuttunut leikkaukseni jälkeen.
Vaimo on edelleen samanlainen pihtari kuin ennenkin.
Vielä joku vuosikymmen sitten miehelle tehtiin kastraatio, kun muuta keinoa ei ollut jäljellä eturauhassyövän hoidossa. Eli kivekset silpaistiin kirurgisesti pois, jotta testosteronin tuotanto loppuisi. Nyt samaan päästään hormonihoidolla eikä veistä enää käytetä. Eri asia on vasektomia eli siemenjohtimien katkaisu nivusissa kivespussien yläpuolella. Se on tehty minulle, kun vaimo selitti haluttomuutensa syyksi sen, että kaikki ehkäisykeinot aiheuttivat hänelle haluttomuutta. Kun varoaika meni ohitse, eivät hänen halunsa kuitenkaan ole palanneet koskaan. Minulla alkoi uusi kokovuotinen "kesäleskiaika". Vaimo tiesi asian, mutta sovimme pelisäännöt eron välttämiseksi. Niillä on nyt menty parikymmentä vuotta. Minulla on ollut kolme pitkäaikaista suhdetta sinkkujen "ikäneitojen" kanssa. Amerikaksi kai FWB-suhteita, mutta tunteitakin on ollut mukana. Kondomia en ole käyttänyt koskaan, sillä en ole aloittanut suhdetta tutkimatta taustoja huolellisesti ensin. Steriileillä naimisissa olevilla miehillä tuntuu olevan hyvä markkina-arvo.