Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin Ruotsinlaivalla joka oli täynnä kiinalaisia

Vierailija
05.06.2024 |

Etuilivat buffet jonossa ja kaupassa.. pahoitin mieleni enkä mene toista kertaa laivaan

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, muistan ennen koronaa laivalla olimme varanneet pöydän buffetin puolelta, mutta siinä istui jo kiinalaisia, joita ei saatu pois millään. Minä esittelin sitä pöytävarauskarttaa ja tarjoilija yritti selittää, että tämä on varattu ja kiinalaiset viittoilevat, että menkää pois. Sitten meiltä kysyttiin, että tuletteko seuraavaan kattaukseen ja minä vastaan, että en, tämä on varattu ja tämä on maksettu ja nimenomaan tämä ikkunapöytä varattu, joten joko se on tämä tai minä syytän laivayhtiötä petoksesta. Rahat viette, mutta palvelua ei ole tarjolla.

Saatiin matkanjärjestäjä paikalle ja koko kiinalaisseurue ohjattiin ulos: heillä oli aamiaiskupongit, ei asiaa syömään. Paitsi sillä yhdellä, joka oli vilauttanut sisääntullessa lippuaan.

Vierailija
22/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, muistan ennen koronaa laivalla olimme varanneet pöydän buffetin puolelta, mutta siinä istui jo kiinalaisia, joita ei saatu pois millään. Minä esittelin sitä pöytävarauskarttaa ja tarjoilija yritti selittää, että tämä on varattu ja kiinalaiset viittoilevat, että menkää pois. Sitten meiltä kysyttiin, että tuletteko seuraavaan kattaukseen ja minä vastaan, että en, tämä on varattu ja tämä on maksettu ja nimenomaan tämä ikkunapöytä varattu, joten joko se on tämä tai minä syytän laivayhtiötä petoksesta. Rahat viette, mutta palvelua ei ole tarjolla.

Saatiin matkanjärjestäjä paikalle ja koko kiinalaisseurue ohjattiin ulos: heillä oli aamiaiskupongit, ei asiaa syömään. Paitsi sillä yhdellä, joka oli vilauttanut sisääntullessa lippuaan.

🤣 On ne sikoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne erottaa itsekään kuka on kuka, kun kaikki ovat samannäköisiä?

:D

Vierailija
24/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne siellä teki? Invaasio?

Vierailija
25/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etuilija kannattaa siirtää fyysisesti pois siitä linjastosta, ja osottaa jonon päätä ja todeta voimasanoilla höystäen suomeksi kovaan ääneen että mene jonon päähän.

26/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusenkeltaisia julmia eläinrääkkääjiä. Katso Yulin PETA.

Vierailija
27/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt kiinalaista joka hymyilee .

Minä olen vaikka kuinka monta kertaa. Olen saanut jopa halauksen kiinalaiseltta naiselta. He ovat ystävällisiä tutuille. Tunnen paljon kiinalaisia.

Vierailija
28/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kiinassa. Ainut hyvä asia siellä on kun paino tippuu ,sitä ruokaa ei voi kertakaikkiaan syödä

Vierailija
29/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan laivalla oli niitä myös. Ei mitään käytöstapoja buffeissa. Siitä vaan tulevat eteen ottamaan ruokaa, vaikka olet itse jonottanut ja juuri tarttumassa kauhaan.

Kiinalaiset nyt ovat tuollaisia.

Ne kunnioittavat voimaa, eli on vaan pakko mennä ja jyrätä pienemmät tieltään jos muu ei auta. Tyypillinen suomalainen jää tosiaan jalkoihin ja huomaa että ruuat on syöty jos antaa hyppiä nenilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi