Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö vesimelonista?

Vierailija
05.06.2024 |

Minä en. Söin sitä varmaan lapsena tarpeeksi, kun nyt ei enää houkuttele yhtään.

Tietty se on hyvä nesteen antaja helteellä, mutta mieluummin juon vettä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, mutta viime kesänä ne olivat todella mauttomia kaikki. Pari kertaa ostin sekä K-ryhmältä että Ässältä. Niin mauttomia että biojätteeseen menivät. Tänä kesänä en ole vielä ostanut.

Vierailija
2/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettelee, mutten sitä juurikaan itse osta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vesimelonia kesäisin, juuri tuon nesteen saamiseksi. Hyvönmakuunen vesimeloni on hyvää, sellainen vetinen ja mauton taas ei. 

Itselleni vesimeloni kuuluu kesään, vähän kuten mandariinin joulun aikaan. Kumpiakaan en syö ns. vääränä vuodenaikana. Cantaloupemelonia saatan käyttää salaatissa joskus.

Vierailija
4/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian imelää painoonsa nähden, saa sokerit sekaisin, sama muillakin meloneilla.

T DM1

Vierailija
5/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vesimelonia kesäisin, juuri tuon nesteen saamiseksi. Hyvönmakuunen vesimeloni on hyvää, sellainen vetinen ja mauton taas ei. 

Itselleni vesimeloni kuuluu kesään, vähän kuten mandariinin joulun aikaan. Kumpiakaan en syö ns. vääränä vuodenaikana. Cantaloupemelonia saatan käyttää salaatissa joskus.

No juu, minä en edes ymmärrä miksi niitä pitäisi talvella myydä peräpohjolassa. Pitäisi oikeasti kauppojenkin elää enemmän satokausien mukaan. Ulkomailta tuodaan ihan liikaa eksoottisia ruokia ympöri vuoden. 

En edes tiedä kasvatetaanko vesimeloneita Suomessa? 

Vierailija
7/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän Caliasta ja Piel de saposta Jääkaappikylmänä ja kypsänä tietysti. Usein vaan ne kerätään liian raakoina ja eivät silloin kypsy valmiiksi kotioloissa.

Vesimelonit harvoin hyvänmakuisia.

Vierailija
8/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, minä en edes ymmärrä miksi niitä pitäisi talvella myydä peräpohjolassa. Pitäisi oikeasti kauppojenkin elää enemmän satokausien mukaan. Ulkomailta tuodaan ihan liikaa eksoottisia ruokia ympöri vuoden. 

En edes tiedä kasvatetaanko vesimeloneita Suomessa? 

Kasvatetaan, mutta lähinnä kai omaan käyttöön kotipuutarhoissa/kasvareissa harrastuksena. Mm. äitini on tainnut nyt jo parina vuonna kokeilla :) mutta tuon satokauden mukaisuuden toivoisin minäkin vaikuttavan enemmän kauppojen tuorehevien tarjontaan, aivan turhaa myydä "kaikkea koko ajan", kun siinä ei monestakaan näkökulmasta ajatellen ole järkeä. 

Vierailija
9/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään varsinkin ulkomailla tulee syötyä päivittäin.

Vierailija
10/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vetinen sokeilitku ei ole minun juttuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan