Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit miehellesi, jos hän olisi ajanut moottoritiellä poikanne peräkärryn aisalla?

Vierailija
05.06.2024 |

Poika söi toisella kädellä leipää koko matkan.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis pojan ei kuulunut olla lainkaan mukana ja mies oli kertaalleen tarkastanut kärryn ja auton ennen lähtöä. 

Eli kaipa sitä pitäisi miehelle sanoa, että anteeksi että en huomannut että lapsi jonka piti olla kanssani pääsi aisalle. 

Vierailija
42/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Omassa lapsuudessani meidät komennettiin autolla lähtijän näköpiiriin, jos olimme pihalla, kun joku oli lähdössä pihasta. Auto ei liikkunut senttiäkään ennen kuin kuski näki, missä kaikki ovat. 

Näinpä. Samaa sovelsin oman lapsen kanssa kun peruutin pois pihasta. Toki sinne auton taakse olisi naapurinkin mukelo ehtinyt, mutta mitäpä se meidän pihassa olisi tehnyt.

En mä tässä hirveesti osaa isääkään syyttää, nelivuotiaat on nopeita. Ennemmin syyttäisin sitä, jonka valvontaan nelivuotiaan piti jäädä isän lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu samalta kuin lentokapteenilta pitäisi perua lupakirja sillä perusteella että pyöräkotelossa on ollut joku jäniksenä mukana. Pitää varmaan varoa jo ettei näe tai osallistu koskaan ikinä mihinkään missään ettei vaan joku luule että syy on minun kun jotain sattuu.

Vierailija
44/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on ukko kun ajaa motarilla pojan peräkärryn aisalla.

Vierailija
45/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko te syytätte miestä tästä??? Sen ipanan ei pitänyt matkustaa koko autossa alunperinkään, ja mies oli tarkastanut kärryn lukituksen ennen ajamista. Ihme sakkia täällä.

Jos on pieniä lapsia, niin jonkun täytyy olla tietoinen lasten olinpaikasta silloin kun pihassa liikkuu auto. Tämä tulee muistaa aina! Pihaan jäävän olisi pitänyt tietää missä pihaan jäävät lapset on ja isän myös. Katseella tai sanallisesti varmistamalla.

Kyllä, syytän isää ja äitiä. Ja isovanhempia. 

Vierailija
46/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten peräkärryn aisalla voi ajaa?

Varmaan yhtä hyvin kuin syödä kädellä voileipää!

Vierailija
47/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteisessä ois mustat jätesäkit odottamassa kummassakin versiossa. Ei armoa!

Ai isää ja poikaa? 🤢😱

Vierailija
48/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusien tietojen mukaan pojan piti matkustaa äidin kanssa toisella autolla perässä. Näin siis sanoo lapsen isoisä. Jos tämä tieto pitää paikkansa, niin silloin syyllinen on äiti, joka ei ole vahtinut poikaa. Äidin olisi tullut pitää poikaa silmällä, kun isä lähti ajamaan. Tämä siis, jos äidille on ollut selvää, että pojan piti tulla hänen kyydillään. Eli asiasta selvästi sovittu.

Isän olisi pitänyt varmistaa, että joku ottaa lapsesta kopin ennen kuin lähtee ajamaan. 

Jospa siellä oli niin monta lasta ilmassa, että yksi meni räpylän ohi!

Vierailija
49/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve pomo, en nyt pääse töihin kun pitää varmistaa ettei lapsia ole peräkärryn aisalla. Olen kiertänyt auton jo 50 kertaa ja lapsia ei näy vieläkään aisalla, mutta ainahan on mahdollista, että sillä aikaa kun olen mennyt autoon, joku lapsi livahtaa aisalle istumaan enkä näe sitä mistään ja sitten poliisi pysäyttää ja vie kortin minulta. Sitten varsinkaan en pääse töihin. Mitä teen?

Vierailija
50/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pojan pitänyt mennä toiseen autoon? Ei tuollaista kiipeämistä mies voinut arvata.

Vierailija
51/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tulee mielikuva miehestä, joka irtoratti kädessä "ajaa" aisalla istuen. Aisa on kuulijan pojan omistama. 

Vierailija
52/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kauan aikaa sitten kuskina ja katolla istui 3 aikuista miestä ympäripäissään, pitivät kiinni kattotelineistä, vauhtia noin sata.

Vierailija
53/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pojan yhdeksästä elämästä ainakin yksi on nyt käytetty...

Vierailija
54/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajoi moottoritiellä peräkärryn aisalla?

Ei taida aisa olla tieliikennelain mukainen kulkuneuvo.

Vierailija
55/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne mennyt kuten kerrottu (lapsen pitänyt olla äidin kanssa tulossa perästä) miehenä kysyisin miksi nainen ei ole vahtinut missä lapsi on.

Ja olen nainen, mutta ajatusleikkinä, että olisin ollut tilanteessa tuo isä.

Vierailija
56/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisimme siitä, miten on mahdollista, ettemme ole aiemmin tajunneet, että ennen kuin auto starttaa, kumpikin vanhempi tietää / näkee, missä 4-vuotias on.

(Esim. Meni toisen vanhemman kanssa sisälle ja lukitsivat oven perässään; vilkuttaa lähtijälle käsi kädessä toisen vanhemman kanssa tai on hänen sylissään.)

Vierailija
57/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sellainen aisankannattelija.

Vierailija
58/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sellainen aisalla ajelija.

Vierailija
59/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisin miehelleni tuossa tilanteessa:

Anteeksi kun en vahtinut minun vastuulleni jätettyä poikaamme tarpeeksi hyvin.

Vierailija
60/79 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu samalta kuin lentokapteenilta pitäisi perua lupakirja sillä perusteella että pyöräkotelossa on ollut joku jäniksenä mukana. Pitää varmaan varoa jo ettei näe tai osallistu koskaan ikinä mihinkään missään ettei vaan joku luule että syy on minun kun jotain sattuu.

Aikuiset vastaa itsestään.

Aikuiset vastaavat myös nelivuotiaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan