Onko työpaikalle pakko viedä jotain viimeisenä työpäivänä?
En haluaisi kiinnittää minkäänlaista huomiota lähtööni tuosta työpaikasta. Olen muutenkin ollut vain osa-aikainen tuuraaja, en mikään merkittävä henkilö työpaikalla. Voinko viimeisenä päivänä vaan asiallisesti palauttaa työpaikan omaisuuden ja sanoa kiitos hei? Vai onko vietävä jotain helkkarin kakkua kahvihuoneeseen... En aio palata tuohon työhön enkä edes alalle enää koskaan.
Kommentit (27)
No et sinä potkuja saa, vaikka et veisi. Itse en vienyt mitään paikkaan, jossa oli liian monta k-päätä.
Avaimet ja puhelin on kohteliasta jättää respaan.
Ei tietenkään tarvitse viedä mitään. Jos haluat jotain viedä niin vie, jos et halua niin älä. Kun lopetin edellisessä työssä vein pari rasiallista Fazerin erilaisia konvehteja. Ei ollut iso investointi ja hyvin tekivät kauppansa.
Jätä alastonkuvasi ilmoitustaululle.
Ei tarvitse.
Olet kuten moni muukin. Ei halua vaan haluaa päästää irti ja vapaaksi siitä.
Tee just niinku sinusta hyvältä tuntuu.
Jotkut haluaa tehdä
siitä numeron, jotkut ei.
Joskus työnantaja kattaa pöydän. Ei noissa ole mitään sääntöä.
Mun yksi tuttu katos vaan. Sen työkaverit oli vähän hämillään, kun se ei kertonut niille lähimmillekään mitään. Halus vaan irti.
Ja sanoi, että avaimet luovutettuaan koki ihanan keveyden tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse.
Olet kuten moni muukin. Ei halua vaan haluaa päästää irti ja vapaaksi siitä.
Tee just niinku sinusta hyvältä tuntuu.
Jotkut haluaa tehdä
siitä numeron, jotkut ei.
Joskus työnantaja kattaa pöydän. Ei noissa ole mitään sääntöä.
Mun yksi tuttu katos vaan. Sen työkaverit oli vähän hämillään, kun se ei kertonut niille lähimmillekään mitään. Halus vaan irti.
Ja sanoi, että avaimet luovutettuaan koki ihanan keveyden tunteen.
Lähti uusiin haasteisiin. Uusiin opintoihin. Tiesi, ettei tonne taksin halua.
Ei tietenkään tarvi viedä mitään jos ei tykkää leipoo jotain. Minulla oli ilmaiset marjat ja tein pellillisen piirakkaa joka tuli halvaksi.
Tuskin kukaan odottaa tarjoiluja, jos et edes kenenkään kaveri ole. Jos olisit, niin todennäköisesti haluaisit muistaa tulevia ex-työkavereitasi.
Ketään ei palkata uudelleen tai jätetä palkkaamatta pullatarjoiluiden takia.
Voileipäkeksi pkt. ja litra vettä riittää. Paskaa ne susta kuitenkin aina selän takana puhui!!
Itse veisin ehkä kortin ja suklaakonvehteja. Mulla loppuu vähän ennen joulua niin tuollaista ajattelin viedä.
Tiedätkö, on paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät koe minkäänlaista tarvetta saada huomiota yhtään missään oli sitten kysymyksessä työpaikka, vapaa-aika tai vaikkapa nettipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei palkata uudelleen tai jätetä palkkaamatta pullatarjoiluiden takia.
Kaupungilla ainakin palkataan sellainen, jonka oletetaan tuovan kakkua ja pullaa ilmaisesi kaikille.
No ei tarvitse. Me annetaan yleensä työntekijälle läksiäislahja.
Ei tietenkään ole. Elämässä pakko on vain kuolema. Kaikki muu on valinnaista.
Jättäisin avaimet yms. firman kamat jo edellisenä päivänä ja pitäisin viimeisen päivän saikkua.
Ei ole. Yleensä työnantaja on tarjonnut ne kakkukahvit.