Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin ja Joni pysähtyivät lähes jokaisessa kadunkulmassa antamaan toisilleen pitkiä kielisuudelmia

Vierailija
05.06.2024 |

Sanna ja Joni käyttäytyivät kuin vastarakastuneet teinit. He nimittäin pysähtyivät lähes jokaisessa kadunkulmassa antamaan toisilleen pitkiä kielisuudelmia.

Meno oli niin kuumaa, että heidän olisi kannattanut ottaa hotellihuone, eräs silminnäkijä tuumaa Seiskalle.

Hän havaitsi, että Sanna ja Joni eivät selvästikään välittäneet uteliaiden katseista. Päinvastoin vaikutti vahvasti siltä, että kaksikko suorastaan kerjäsi huomiota osakseen.

Ja siinä he onnistuivatkin. Paparazzi nappasi villisti kuherrelleesta parista kymmeniä valokuvia, joissa he suutelivat himokkaasti toisiaan eri kadunkulmissa keskellä ruuhkaisinta Helsinkiä.

Sannan ja Jonin tiet erosivat vasta Fredan toisessa päässä Temppeliaukion kirkon kupeessa. Näppien irti päästäminen toisistaan tuotti merkittävää tuskaa, sillä ennen sitä he innostuivat jälleen kerran suutelemaan toisiaan intohimoisesti.

Jäähyväissuudelma kesti paparazzin arvion mukaan jopa pari minuuttia. Kadun toisella puolella seissyt paparazzi pystyi helposti aistimaan, kuinka virittyneessä tilassa kohupari oli.

Kun he lopulta saivat huulet irti toisistaan, niin Joni tarttui vielä Sannaa kaihoisasti kädestä. Sitten hän antoi ex-pääministerin kämmenselälle usean pikkupusun. Kun Sanna lopulta irrottautui siipastaan, niin Joni lähetti vielä lukuisia lentopusuja rakkaansa perään.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sanna-marin-ja-joni-rakas-kuhertel…

Kommentit (823)

Vierailija
481/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa Marin kauniina liikenteessä. Hänen kropallaan voi laittaa päälle mitä tahansa. Hyvä toki ettei perusmamma lähde ihan noissa kamppeissa kaupungille.

Saahan sitä pukeutua miten haluaa. Eri asia, onko se tyylikästä.

Miksipä sitä aina tarvitsisi tyylikäs olla. Mutta hoikalla naisella kaikki näyttää hyvältä. 

Ei näytä.

T. Aina hoikka ollut, joten kokemusta löytyy

Pahoitteluni toki osastasi. Mutta Marinilla ja useimmilla hoikilla naisilla näyttää 🙂.

Kun ei näytä. Minulla on itsekritiikkiä, Marinilla ei.

Vierailija
482/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia teinien toimintaa.

Juurikin näin. Oma teininä toimii noin poikkiksensa kanssa, se on niin maksetaan suudella julkisesti joka käänteessä. Kun mummot paheksuu. 😅

Sama suomeksi, kiitos! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa Marin kauniina liikenteessä. Hänen kropallaan voi laittaa päälle mitä tahansa. Hyvä toki ettei perusmamma lähde ihan noissa kamppeissa kaupungille.

Saahan sitä pukeutua miten haluaa. Eri asia, onko se tyylikästä.

Miksipä sitä aina tarvitsisi tyylikäs olla. Mutta hoikalla naisella kaikki näyttää hyvältä. 

Ei näytä.

T. Aina hoikka ollut, joten kokemusta löytyy

Pahoitteluni toki osastasi. Mutta Marinilla ja useimmilla hoikilla naisilla näyttää 🙂.

Kun ei näytä. Minulla on itsekritiikkiä, Marinilla ei.

Ehkä sitten makuasioita myös. Minusta Marin on aina tosi kaunis, mutta uskon toki että sinua ei aina kaikki pue. Ei se mitään.

Vierailija
484/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kivasti valitut vaatteet ja sopii tosi hyvin hänen päälleen.

Vierailija
485/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiota on saatava. 

Niin, Sanna-hullu trollaa näitä paskoja täällä joka päivä - miksi?

Ärsyttääkö?

Mene töihin pervopersu!!!! Lopeta tuo loputon Marinin stalkkaus ja mene töihin.

Eli ärsyttää 😂🤣😂🤣.

Ootko kokeillu kertoa sannulille että lopettaa perseilyn niin ei tarvis alottaa näitä ketjuja?

Mene töihin!!!! 

Marin on töissä ja minä olen töissä - ärsyttääkö persulia?

Käyhän tuo pervopersun hokeminen palstalla 7-23 työstä. Mitään muuta työtä sulle ei s

Kas kummaa, kun pervopersukin löytyy Sannan fanitusketjusta. Miksiköhän? Vain tyhmällä persulla on omasta mielestään varaa tulla Sanna-ketjuun spämmimään peruskoulutuksen puutteesta ja työttömyydestä.

Vierailija
486/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kropalla voi laittaa päälleen mitä tahansa, niin menee ja valitsee mauttomimmat rytkyt. Kuin jostakin Tokmannin alelaarista viime kesältä. Tyylikkyyttä tuossa naisessa ei ole pätkääkään, vaikka pätäkkää olisi, millä ostaa. 

Vierailija
487/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle yhdelle, joka jankkaa hoikkuuden pelastavan kaiken. Olen itse paljon sirompi kuin Marin sekä vielä tiimalasivartaloinen, mutten ikinä pukeutuisi niin mauttomasti kuin hän.

Mutta sinulle varmaan hoikkuus on jotain niin saavuttamatonta, että kun kerran nainen on hoikka, näyttää aina täydelliseltä, tyylistä viis.

Vierailija
488/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kropalla voi laittaa päälleen mitä tahansa, niin menee ja valitsee mauttomimmat rytkyt. Kuin jostakin Tokmannin alelaarista viime kesältä. Tyylikkyyttä tuossa naisessa ei ole pätkääkään, vaikka pätäkkää olisi, millä ostaa. 

Näytti ihan raikkaalta perussetiltä kuumaan päivään. Mutta onneksi jokainen voi pukeutua oman tyylitajunsa mukaan. 

Vierailija
489/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ollaan jotakuta suudeltu. Tai en tiedä ap:sta. En jaksa järkyttyä tällaisista uutisista.

Keskellä katua minuuttikaupalla ja vielä neljäkymppisenä? Todella poikkeuksellista käytöstä tuollainen on!

Yleensä nelikymppisillä on käytöstavat tuossa iässä eivätkä kiusaa muita ihmisiä julkinuolemisella. Kakarat tuota vaan harrastavat tai no tässä tapauksessa huomiohuora. 

Kiusaa? Ei mua ainakaan haittaa jos ihmiset pussailee kadulla, se ei ole kiellettyä.

Ihanaahan se on, olla rakastunut! Muu maailma unohtuu, muistan sen tunteen ja ihan aikuinen olin, kun tuon saman koin ja noin käyttäydyin.

Vierailija
490/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle yhdelle, joka jankkaa hoikkuuden pelastavan kaiken. Olen itse paljon sirompi kuin Marin sekä vielä tiimalasivartaloinen, mutten ikinä pukeutuisi niin mauttomasti kuin hän.

Mutta sinulle varmaan hoikkuus on jotain niin saavuttamatonta, että kun kerran nainen on hoikka, näyttää aina täydelliseltä, tyylistä viis.

Juu, uskon toki ettei hoikkuus pelasta sinussa kaikkea. Minusta Marin on aina kaunis ja hänellä on ihana hoikka kroppa. Ottaisin itselleni heti, vaikka ihan normaalipainoinen ole itsekin. Ja tyylistäänkin tykkään. Sinun ei tarvitse.

Vierailija
491/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Markus ajattelee tällaisista kuvista?

Ja lapsi,  itkee ikäväänsä äitiinsä ja hiukan myöhemmin löytää netistä kuvat ja muistaa.

Vierailija
492/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, uskon toki ettei hoikkuus pelasta sinussa kaikkea. Minusta Marin on aina kaunis ja hänellä on ihana hoikka kroppa. Ottaisin itselleni heti, vaikka ihan normaalipainoinen ole itsekin. Ja tyylistäänkin tykkään. Sinun ei tarvitse.

Ei minussa eikä Marinissa. Eikä kenessäkään hoikassa.

Vierailija
493/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniilla ihmisillä on muitakin avuja kuin hoikkuus, jota tuo yksi ihailee kieli pitkällä.

Vierailija
494/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hoitaa Emmaa?

Lesbomummotko?

Miten asia kuuluu sinulle?

Ei niinkään minulle, mutta lastensuojelulle se kuuluu.

Teepä lasu ja tule sitten tänne kertomaan miten kävi :D

Vierailija
495/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sanna parkaa, laiha on, rahaa on, luksusvaatteet on, ex-pääministeriys on, mutta silti käytös pysyy aina vaan Seiska -lehden tasolla.

Vierailija
496/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kauniilla ihmisillä on muitakin avuja kuin hoikkuus, jota tuo yksi ihailee kieli pitkällä.

Minusta Marinilla on myös muuta ulkonäköä (poskipäät, silmät, hiukset ) sekä mielenkiintoinen duuni, hienot verkostot politiikassa ja kiva elintaso. Tykkään myös hänen omapäisyydestään. Tekee mitä tykkää.

Vierailija
497/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eroavat kohta

Perustele

Vierailija
498/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän ei yhtään kuulosta siltä että nuo halusi puoliväkisin (tai ainakin sanna halusi) päästä seiskan kuviin imuttelemalla ukkonsa naamaa joka kadunkulmassa erikseen. /s

Vierailija
499/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eroavat kohta

Perustele

Muiden ihmisten pitää olla yhtä surkeita kuin minä 😞. Varsinkin naisten, joilla on kaikki se mitä vaille itse jäin.

Vierailija
500/823 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolimatta tuosta Sannan jatkuvasta nuoleskelusta, Joni vaikuttaa aivan super homolta.

Monesko kerta kun laitat tämän saman kommentin? Eikö mielikuvitus riitä muuhun?