Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan uskomatonta nyky teinien käytös. Näin rannalla skootterityttöjä syömässä.

Vierailija
04.06.2024 |

Istuivat ulkopöydän ääressä. Vaikuttivat päältä päin ihan kilteiltä ja kunnollisilta, ei miltään ongelma tapauksilta. He söivät pöydän ääressä jotain pikaruokaa, sellaisista boxeista.

Pian he lähtivät, kun olivat syöneet ja näin miten pöydälle oli jätetty siihen paikkaan nuo tyhjät boxit ja pari pulloa limonadia jossa pienet pohjat.

Ihan uskomattoman röyhkeää. Vieressä olisi ollut roskapönttö, mutta tytöt poistuivat, kuin viiden tähden ravintolasta ja jättivät kaiken pöytään syötyään, jokainen voi arvata, että oliko kohta lokit noiden kimpusta. 

Tämä on todellakin pientä, tiedän, mutta väkisinkin herää kysymys, että eikö kukaan välitä enää yhtään mistään? Mihin tämä maailma ja elämä johtaa tuollaisten ihmisten kanssa? Olinhan minä itsekin nuorena joskus laiska, mutta en sentään noin laiska, ei olisi tuntunut mitenkään luontevalta ja en tosiaan ollut sieltä kilteimmästä päästä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Pienijuttu, mutta oli kyllä jo röyhkeää. Pakko myöntää.

Vierailija
2/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skootteri

Mikä skootteri on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et ne ois ryypänny tai vetäny huumeita, mutta että jättivät roskia pöytään 😱 herranjumala!!! 😂

Etkö oikesti ymmärrä tilanteen vakavuutta? Jos ihmiset ei tuon vertaan välitä mistään, mihin maailman suunta menee tuollaisten kanssa?

Vierailija
4/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et ne ois ryypänny tai vetäny huumeita, mutta että jättivät roskia pöytään 😱 herranjumala!!! 😂

Etkö oikesti ymmärrä tilanteen vakavuutta? Jos ihmiset ei tuon vertaan välitä mistään, mihin maailman suunta menee tuollaisten kanssa?

No nuo ihmiset odottaa, että joku muu korjaa. Mitä jos ei korjaakkaan? Mitäs jos joskus jotain tärkeämpää jää tekemättä, kun käytetään resursseja tuollaiseen?

Vierailija
5/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä joskus puuttunut asiaan ja sanonut että roskat kuuluu roskikseen.

Ihmiset ovat piittaamattomia, mitäpä ympäristön siisteydestä!

Vierailija
6/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset teinit ovat niitä, jotka ovat kasvaneet "Minä minä minä" maailmassa 

Vierailija
7/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän roskaamisesta ei sakoteta. Maksuilla pystyisi helposti rahoittamaan valvontaa.

Vierailija
8/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaaminen ei ole edes pääpointti vaan ajattelen asiaa pidemmälle, mitä muuta nuo ihmiset laiminlyövät jos tuokaan ei onnistu.

Tollasesta äärimmäisestä laiskuudesta ja röykeydestä on erittäin vaikea oppia pois, kun sen kerran omaksuu.

Ap

Vierailija
9/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömistä sakottajia roskaajille ja koiran paskojen jättäjille. 

Vierailija
10/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli keväällä teiden varret taas sen näköiset, että siellä on syydetty kaikki roskat auton ikkunoista ulos. Tuskin kaikki ovat olleet teinejä.

Vierailija
11/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä nykyteinin mamma lässyttää. 

Vierailija
12/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla HELLsinkiläisiä, ne on sikoja.

Vierailija
13/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kyllä niistä puolet vetää tuolla päätään sekaisin viimeistään parin vuoden päästä. "Bilehuumeita käyttää hei kaikki, ooks vähä cringe ku et tajuu mitää"

Vierailija
14/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit huutanut "laittakaa ne roskat roskiin!".

Vierailija
15/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aika usein nähnyt monen aikuisenkin tekevän samoin, ikävä kyllä.

varmaan oppineet kotoaan tämän mallin nuo nuoret,

Vierailija
16/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran Järvenpäässä, kun istuin puistonpenkillä. Söin herneitä. Yksi vanhempi, vähän höpsö naamatuttu mies istui viereen. Pyysi, että saisi maistaa herneitä, annoin muutaman, pudotteli sitten tyhjiä palkoja jalkoihinsa, vaikka vieressä oli roskis. Toruin miestä ystävällisesti ja niin hän keräsi palot roskikseen🤔

Vierailija
17/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko hyväpyllyisiä vai oletko joku homi?

Vierailija
18/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömistä sakottajia roskaajille ja koiran paskojen jättäjille. 

Hyvä idea. Minä mielelläni tekisin tuollaista työtä. Kai ymmärrät että palkka pitää tuostakin maksaa, ja kaikki työsuhde-edut.

Jotkut heikkolahjaiset kuvittelee, että työttömiä voidaan laittaa ilmaiseksi tekemään mitä vaan. Ei lapsukainen ei. Ei se ihan niin mene.

20e tunti, niin mielelläni teen tuota hommaa.

Vierailija
19/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran Järvenpäässä, kun istuin puistonpenkillä. Söin herneitä. Yksi vanhempi, vähän höpsö naamatuttu mies istui viereen. Pyysi, että saisi maistaa herneitä, annoin muutaman, pudotteli sitten tyhjiä palkoja jalkoihinsa, vaikka vieressä oli roskis. Toruin miestä ystävällisesti ja niin hän keräsi palot roskikseen🤔

Nehän maatuu tyhmeliini!

Vierailija
20/51 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaaminen on typerää, joo. Mutta koittakaa muistaa, että kaikki nuoret ei harrasta samaa. Itse nuorena aina heitin roskat roskiin, ja muutenkin käyttäydyin hyvin (kuten edelleenkin myös hieman vanhempana). Ja voin sanoa, että tavat joita opetetaan pienestä pitäen, lähtee ihan kotoa. Miten vanhemmat toimii, niin toimii myös nuoretkin. Ei kuitenkaan pidä yleistää yleistää niinkuin kaikki teinit toimisivat samalla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi