Kalajoki
Olispa Kalajoella kiimaista kollia 25-45 kiimaiselle puutteessa olevalle 35v naiselle. Kenen luona voisi huomenna tai ylihuomenna käydä.
Kommentit (61)
No kyllä Toyota ainakin on abclla reilu tunnin päästä. Tiiä si johtaako se ku muutaman minuutin jutteluun.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä Toyota ainakin on abclla reilu tunnin päästä. Tiiä si johtaako se ku muutaman minuutin jutteluun.
kertokaa sit tänne, että painoitteko toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen väliä, mutta eipähän jää sitten harmittamaan että oisko sittenkin pitänyt mennä..
Täällä on kyllä niin törkeen paljon siitepölyä että mun auto on näköjään muuttunut tummasta keltaiseksi
Älä ny hyvä nainen tai mies usko tämä sivusto on feikkejä täynnä niin miehis kuin naisis ei sinne paikalle kumpikaan tule petytte molemmat.
Se on kyllä ihan totta mutta toinen ainakin on paikalla jo vaikka ei mullakaan kovin iso odotus ole että tänne ketään muuta tulee ainakaan ketään järkevää
Tumma Audi ajo ohi siellä parkkipaikalla mutta meni ohi. Kyllä se pitäisi tietää ettei täältä feikkipalstalta saa minkäänlaisia treffejä.
Olisi pitänyt aktivoida uudestaan xu-tunnus sieltä ois joku löytynyt kyllä
Sen kautta oon ennenkin saanut täälläkin päin seksiseuraa
Vierailija kirjoitti:
Tumma Audi ajo ohi siellä parkkipaikalla mutta meni ohi. Kyllä se pitäisi tietää ettei täältä feikkipalstalta saa minkäänlaisia treffejä.
Joku ei taida olla ny hereillä.pihasta lähti juuri musta Audi Q7 jolla persaukiset ei ajele.luulis tuon auton tunnistavan.
Mä en ainakaan tunne ku sen Audin merkin en muista tiiä
Odottelen raporttia ja mieluusti videokuvaa tapaamisesta.
Ei ollu muuta raporttia ku nainen oli siellä, miestä ei näkynyt saati ilmoitellu mitään, nainen lähti pois. Täytyy sitten miettiä huomenna ku palaan kotiseudulle jonkun vanhan tutun näkemistä mahdollisimman pian. Harmi ku yhen miehen numero Kokkolasta on hävinnyt vahingossa ei voi sille ilmoitella että olen paikalla.
Särkillä olis mies vapaana, lähde saunomaan 044 3101789
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen penis? Ruumiin rakenne? Ikä?
T.lotta35
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu muuta raporttia ku nainen oli siellä, miestä ei näkynyt saati ilmoitellu mitään, nainen lähti pois. Täytyy sitten miettiä huomenna ku palaan kotiseudulle jonkun vanhan tutun näkemistä mahdollisimman pian. Harmi ku yhen miehen numero Kokkolasta on hävinnyt vahingossa ei voi sille ilmoitella että olen paikalla.
Olisinpa ollut kalajoella tuolloin..olisin halunnut tavata tämän naisen..vaikuttaa oikein mukavalle ja täysipäiselle naiselle
Haha hauska yhtäkkiä törmätä omaan vanhaan aloitukseen jonne joku just vastannut. Ja sattumoisin olen menossa Kalajoelle Kokkolan ohi taas tulevana tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Käydäänkö Kalajoen abc kahvilla
Lykkyä teille oikeesti..👍 ihan mahtavaa jos törmäätte..