Kalajoki
Olispa Kalajoella kiimaista kollia 25-45 kiimaiselle puutteessa olevalle 35v naiselle. Kenen luona voisi huomenna tai ylihuomenna käydä.
Kommentit (61)
Heps,täälä 31v yksin mökillä oleva mies,palasi juuri kaupasta,nyt vähän pyöräilemään ja kattelemaan rantoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei ap, täällä olisi tarjolla vuorenkalliossa asuva ammattiurheilia. ikää 29 ja kalun mitat 20,5 cm pituus ja paksuutta riittää. mulla lomaosake hiekkasärkillä, voidaan naida siellä.
Kuulostaa sellaiselta mitä en oo ikinä saanut. Siksi ei olekaan ollenkaan varmaa että olisin sulle mieluinen. Ja mulle kullin koolla ei oo väliä, pienikin riittää että tuntuu hyvältä, oon hyvin jumpannut alalihaksia.
Kuulostat hyvältä naiselta..jalat maassa tyypiltä, eikä miltään haihattelijalta..sulle riittää ihan perusjutut mistä saada nautintoa seksiin..
Kyllä näin on
ap:lähe piknikille 31v mies lähtee lavalta kohti satamaan!voi myös lähteä kuka tahansa nainen joka on mies seuraa vaille.
mä menen nyt kalajonen hiekkarannoille ja aion olla siellä kontillaan klo 16.15-18.15 ja mua saa kaikki halukkaat naida takaapäin. omat spädärit oltava ja tehtävä hellemmin, jos sanon että sattuu, ei muita vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
mä menen nyt kalajonen hiekkarannoille ja aion olla siellä kontillaan klo 16.15-18.15 ja mua saa kaikki halukkaat naida takaapäin. omat spädärit oltava ja tehtävä hellemmin, jos sanon että sattuu, ei muita vaatimuksia.
anteeksi, kalajoen!
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö likka seuraa rannalle?
Ei oo riittävän lämmin ja törkeän paljon hyttysiä ulkona. Oon ihan syöty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule mun mökille!grilli on kuumana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule mun mökille!grilli on kuumana
Missä päin täällä sun mökki on? Millainen mies siellä
Lavalta matkaa noin 150metriä, suoraan kentän yli. Millainen öö no. Ikä 31, pituus 183 cm,paino 88 kg, enempi jäntevä kun roteva, tälläinen perus pesäpallon pelaaja.
Mikä lava ja kenttä? Oon muualta vain mökkiläinen enkö tiedä tuollaisia. Mä oon ihan tavallinen nainen. Ihan mukava. Haluatko nähdä?
Lähden kohta ulos. Voin samalla käydä siellä.
Tervetuloa,lähen kans kävelylle ja vilkuilen ympärilleni,katotaan törmäänkö neitoon matkalla.
Enhän mä edes tiedä vielä minne pitäisi tulla. Onko se ennemminkin dyynin lähellä merisärkän vai ABC
Vai keskusta. Nyt alkoi vähän tihkumaan vettäkin
Taidan mennä takas mökille kun en tiiä minne mennä 😅
Taidan mennä ensin abc:lle kahville
Tule klo 18.30 abc:lle mistä tunnistan sinut?
Audi Q7 tumma ruskeat silmät yleensä puolipäätä muita pitempi.tussia molemmissa jaloissa.
Ei kyllä selkeästi puutteessa oleva nainen etsii kiimaista kollia