Kalajoki
Olispa Kalajoella kiimaista kollia 25-45 kiimaiselle puutteessa olevalle 35v naiselle. Kenen luona voisi huomenna tai ylihuomenna käydä.
Kommentit (61)
Kiimaisia naisia on niin vähän tarjolla että ulkonäöllä ja koolla tuskin on väliä enää siinä vaiheessa jos on natsaamassa..
No täytyy sanoa että liikakiloja on, mutta ne ei oo haitannut vielä muita .. mutta ne on tykännyt mun tisseistä ja pillusta ja pepusta. (Minne ei tosin mennä millään) niille on todellakin riittänut pillu
Vierailija kirjoitti:
No täytyy sanoa että liikakiloja on, mutta ne ei oo haitannut vielä muita .. mutta ne on tykännyt mun tisseistä ja pillusta ja pepusta. (Minne ei tosin mennä millään) niille on todellakin riittänut pillu
Munaa hamuava pillu on ihan riittävä..ja jos vielä saa tissejä puserrella niin wow..
Vierailija kirjoitti:
ap: mistä neidon tavoittaa?
Oletko tuo 31v mökillä oleva vai joku muu? Mun mielestä voisin tavata jonkun tuossa abclla kahvin merkeissä ja katsotaan mitä tykätään toisistamme.
Siellä voi vaihtaa jotkut jos siltä tuntuu molemmista että vois jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap: mistä neidon tavoittaa?
Oletko tuo 31v mökillä oleva vai joku muu? Mun mielestä voisin tavata jonkun tuossa abclla kahvin merkeissä ja katsotaan mitä tykätään toisistamme.
Olen!tehdään niin.
Joko apsin ovelle on muodostunut jono?
Vierailija kirjoitti:
Joko apsin ovelle on muodostunut jono?
Kuka mitään jonoa kaipaa. Yks puutteessa oleva nainen kaipailee yhtä kiihkeää miestä.
hei ap, täällä olisi tarjolla vuorenkalliossa asuva ammattiurheilia. ikää 29 ja kalun mitat 20,5 cm pituus ja paksuutta riittää. mulla lomaosake hiekkasärkillä, voidaan naida siellä.
Olen seurustellut elämäni aikana 3 kalajokisen naisen kanssa,yhteensä elämästä tuhlannut 11v heihin.
-kaikki oli huonoja ottamaan suihin
- himottomia jeesustelioita,joille villeintä oli lähetyssaarnaaja asento
-tähän palstaa liittymätöntä,mutta rannikon huonoiten pukeutuvimmat naiset.toki paikkakunnalla ohjaa paljon uskonnollinen suuntautuminen.
Mä tunnustan että itsekin huono ottaa suihin ku sitä ei oo paljon tullu tehtyä mutta muuta ei päde muhun. Enkä oo täältä. Meillä on mökkiosake täällä. 29v, varmaan meidän osakkeet menee eri sykleissä ettei ikinä onnistuisi..
Vierailija kirjoitti:
hei ap, täällä olisi tarjolla vuorenkalliossa asuva ammattiurheilia. ikää 29 ja kalun mitat 20,5 cm pituus ja paksuutta riittää. mulla lomaosake hiekkasärkillä, voidaan naida siellä.
Kuulostaa sellaiselta mitä en oo ikinä saanut. Siksi ei olekaan ollenkaan varmaa että olisin sulle mieluinen. Ja mulle kullin koolla ei oo väliä, pienikin riittää että tuntuu hyvältä, oon hyvin jumpannut alalihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sellaiselta mitä en oo ikinä saanut. Siksi ei olekaan ollenkaan varmaa että olisin sulle mieluinen. Ja mulle kullin koolla ei oo väliä, pienikin riittää että tuntuu hyvältä, oon hyvin jumpannut alalihaksia.
Kuulostat hyvältä naiselta..jalat maassa tyypiltä, eikä miltään haihattelijalta..sulle riittää ihan perusjutut mistä saada nautintoa seksiin..
Vierailija kirjoitti:
hei ap, täällä olisi tarjolla vuorenkalliossa asuva ammattiurheilia. ikää 29 ja kalun mitat 20,5 cm pituus ja paksuutta riittää. mulla lomaosake hiekkasärkillä, voidaan naida
Eikö ap etsinyt naista eikä miestä?
Kyllä löytyy! 31v mies olisi yksin mökillä.