Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellisestä seksistä tulee vaan niin hyvä olo

Vierailija
28.01.2007 |

Aamulla tuntui, eeten jaksa edes nousta sängystä... Sitten sainkin maailman ihaninta seksiä kolmesti ja loppupäivä on mennyt hymyhuulin tehoturbona;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nieleskelen itkua, vieläkin on viimeöisen seksin jälkeen niin paha olo. Oksettaa ja ällöttää ja itkettää.. Ja miksi joka viikonloppu päädyn samaan tilanteeseen, kaivan verta nenästä vaikka tiedän miten käy. Vittu.

Vierailija
2/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aamulla tuntui, eeten jaksa edes nousta sängystä... Sitten sainkin maailman ihaninta seksiä kolmesti ja loppupäivä on mennyt hymyhuulin tehoturbona;)

Seuraavana aamuna olen kuin perseelle ammuttu karhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella mitään, mikä saisi minut suuttumaan tällä hetkellä.

Vierailija
5/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä vaikka seksuaaliterapeutille tai jtn

Vierailija
7/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lähde, minä käyn psykologilla.

Seksuaaliterapiaan ei ole varaa ja nykyisellään ei kyllä kiinnostakkaan.

2

Vierailija
8/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaa ja suurensuurta myyttiä koko täydellinen seksi tai sitten seurustelun alkuvaiheen huumaa, jonka syy on vaillinaisessa aivotoimissa.

Olet siis:

a) suhteen alkutaipaleella ja kärsit aivokemiallisesta häiriöstä. Älä huoli tilanne korjaantuu viimeistään siinä vaiheessa kun valvot koliikkivauvan itkuja.

b)puutteessa elävä mies, joka yrittää epätoivon vimmalla levittää seksin ilosanomaa

c)sadistinen provoilijanainen

Vierailija
9/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. painostamalla seksiin.

Vierailija
10/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 krt. sunnuntai-aamuna ja loikoillut pitkät ajat sängyssä sen jälkeen... Ette tosiaankaan taida olla lapsiperhe, tai sitten lapset on olleet hoidossa! Ei nimittäin onnaa lasten kanssa ei sitten millään! ;)

Vierailija
11/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostus tosiaan, tai sitten se, ettei ota naisen tunteita, tyydytystä ja haluja huomioon, vaan keskittyy vain itseensä.

Vierailija
12/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen arkea kuitenkin elellään... Jonkin verran on tuota seksielämää tällä ikää jo takanakin, enkä ikinäkoskaanmilloinkaan ole vastaavaa kokenut, vaikka monenlaista alkuhuumaa on jo nähty Kemiat osuvat niin yhteen, että se ei tunnu edes todelliselta. Varmasti se tästä tasaantuu, mutta luotan lujasti siihen, että seksielämämme pysyy vähintäänkin tyydyttävänä jatkossakin.

Vierailija
13/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa seksistä juuri koskaan juuri minkäänlaista tyydytystä. Olen jotenkin viallinen, en saa orgasmia juuri koskaan ja mies ei juuri jaksa enää panostaa. Tai jos panostaakin, minä vaan en syty. Se kai on suurin syy. Tunnen olevani miehelleni pelkkä kodinhoitaja ja patja. Tuskin meillä on paljoa tunteita toisiamme kohtaan, miehen lähellä olo ei ole luontevaa. Hän on komea, muttei herätä minussa minkäänlaista kiihkoa enää. 99% seksistä harrastan koska en jaksa enää keskustella asiasta, kun se aina menee tappeluksi ja mököttämiseksi. Ja sitten minua ällöttää jälkeenpäin.

Vierailija
14/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miehensä anoppilaan jättänyt

Vierailija
15/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäsin mieheen, joka vei jalat alta. Miehen, josta en pysty pitämään näppejäni erossa. Miehen, jonka jokainen ele ja sana saa minut haluamaan häntä enemmän ja enemmän. Miehen, jonka kanssa voisin olla sängyssä aamusta iltaan ja illasta aamuun, eikä se sittenkään riittäisi.

Pitäisi vaan päästä aviomiehestä eroon. Olen hakenut eroa, mutta ei tuo tajua lähteä. Pian lähden minä, vaikka asunto minun onkin.

Vierailija
16/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli joskus tuollaista... vaan ei ole enää.

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi