Miksi Tinder laittaa minulle liian kauniita ja meneviä naisia?
Jos Tinderissä kerran on joku algoritmi, joka mittaa ihmisten suosittuutta, niin miksi Tinder laittaa minulle näkyviin jatkuvasti sellaisia naisia, joihin minulla ei ole mitään saumaa ja se on niin ilmiselvää, että tiedostan sen itsekin?
Kommentit (5)
Ne tulee aina pakan päällimmäisenä ne suosituimmat profiilit. Joku koukutus-taktiikka varmaan. Jos tulis heti jotai rumia naisia, ni lopettaisit varmaa nopsemmin sovelluksen käytön.
Samaa ihmettelen itsekin. Tinder tarjoaa jatkuvalla tulvalla kauniiden naisten profiileja, joilla kaiken lisäksi valtavasti meikkiä kasvoissa ja kaikki mahdolliset filtterit päällä kuvissa. Noi naiset on niin paljon korkeammalla tasolla kuin minä, että tässä hommassa ei ole mitään järkeä.
Missä kaikki normaalitasoiset naiset on? Vai onko heitä enää edes olemassa? Onko nykyään vain rumia naisia, ja sitten aivan uber kauniita naisia, välimuotoa ei ole enää olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen itsekin. Tinder tarjoaa jatkuvalla tulvalla kauniiden naisten profiileja, joilla kaiken lisäksi valtavasti meikkiä kasvoissa ja kaikki mahdolliset filtterit päällä kuvissa. Noi naiset on niin paljon korkeammalla tasolla kuin minä, että tässä hommassa ei ole mitään järkeä.
Missä kaikki normaalitasoiset naiset on? Vai onko heitä enää edes olemassa? Onko nykyään vain rumia naisia, ja sitten aivan uber kauniita naisia, välimuotoa ei ole enää olemassa?
Teiltä on useasti kysytty miksi ette lähde viikonlopuksi Viroon auttamaan kissanpentujen kanssa? Pistätte viestiä ja kysytte mitä ovat eniten vailla. https://varjupaik.ee/varjupaigad
Sit tulee ne eläinten kuvat, luontokuvat ja muut missä ei ihmisen kuvaa edes ole. Mikä algoritmi niistä osaa valita yhtään mitään.
Joku pakko pitäisi olla, että kasvoista kuva ja kokovartalokuva ja sit varmennus noille,että on oikea henkilö.
Lisäksi voisi noi mitä etsii harventaa kahteen. Toiseen suhdetta etsivät ja toiseen pelkkää seksiä etsivät. Kaikki muut johonkin muuhun appiin.
Sitä algoritmia täytyy opettaa ja se aloittaa suosituimmista naisista. Ihan täyttä ajanhukkaa se on, jos et ole komea mies.